Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAtarax 25 Mg recreatief?

Atarax 25 Mg recreatief?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Er zijn ook mensen die de tabletten verpulveren en snuiven blijkbaar. Wordt wel sterk afgeraden trouwens. Maar er zijn dus wel wat mogelijkheden voor misbruik.
Klik om te vergroten...
Hoeveel Mg snuiven?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Hoeveel Mg snuiven?
Klik om te vergroten...
Ik heb inmiddels wat meer onderzoek gedaan. Snuiven raad ik niet aan. Het effect komt dan iets sneller en sterker maar Atarax is geen hele euforische stof. Het voelt een beetje als een benzo, maar zonder euforie. Volgens de meeste mensen wordt het pas leuk als je Atarax combineert met alcohol of cannabis. Hou het dan bij een normale dosis, 25–50 mg is echt genoeg. Gewoon oraal gebruiken. Dan zitten er volgens mij niet veel risico’s aan.

tequilavodka zei:
Dus geen mogelijkheid recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Jawel, je moet Atarax alleen niet combineren met andere middelen die de QT-interval verlengen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is atarax 25 Mg recreatief te gebruiken zo ja welke dosis en wat is het effect? Enkel serieuze reacties
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb gehoord dat de combinatie Atarax met alcohol door mensen als aangenaam ervaren wordt. Ik heb geen idee over de hoeveelheden.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn ook mensen die de tabletten verpulveren en snuiven blijkbaar. Wordt wel sterk afgeraden trouwens. Maar er zijn dus wel wat mogelijkheden voor misbruik.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh god, daar hebben we Junkie XL weer :)

Eén van de bijwerkingen is een verlengde QT-interval. Wat het precies is weet ik niet maar het heeft met je hartslag te maken.

Lees dit maar: https://www.gezondheidenwetenschap.be/richtlijnen/lange-qt-syndroom-lqts

Weer één van je idiote ideëen om van de kaart te raken met middelen die daar niet geschikt voor zijn.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Eén van de bijwerkingen is een verlengde QT-interval. Wat het precies is weet ik niet maar het heeft met je hartslag te maken.
Klik om te vergroten...
Meerdere medicijnen gebruiken die de QT-interval verlengen is volgens mij gevaarlijk omdat de kans op een hartaanval dan toeneemt. Is wel iets om op te letten.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
Meerdere medicijnen gebruiken die de QT-interval verlangen is volgens mij gevaarlijk omdat de kans op een hartaanval dan toeneemt. Is wel iets om op te letten.
Klik om te vergroten...
Dus geen mogelijkheid recreatief te gebruiken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."