#1
Hoeveel Mg snuiven?Er zijn ook mensen die de tabletten verpulveren en snuiven blijkbaar. Wordt wel sterk afgeraden trouwens. Maar er zijn dus wel wat mogelijkheden voor misbruik.
Hoeveel Mg snuiven?Er zijn ook mensen die de tabletten verpulveren en snuiven blijkbaar. Wordt wel sterk afgeraden trouwens. Maar er zijn dus wel wat mogelijkheden voor misbruik.
Ik heb inmiddels wat meer onderzoek gedaan. Snuiven raad ik niet aan. Het effect komt dan iets sneller en sterker maar Atarax is geen hele euforische stof. Het voelt een beetje als een benzo, maar zonder euforie. Volgens de meeste mensen wordt het pas leuk als je Atarax combineert met alcohol of cannabis. Hou het dan bij een normale dosis, 25–50 mg is echt genoeg. Gewoon oraal gebruiken. Dan zitten er volgens mij niet veel risico’s aan.Hoeveel Mg snuiven?
Jawel, je moet Atarax alleen niet combineren met andere middelen die de QT-interval verlengen.Dus geen mogelijkheid recreatief te gebruiken?
Meerdere medicijnen gebruiken die de QT-interval verlengen is volgens mij gevaarlijk omdat de kans op een hartaanval dan toeneemt. Is wel iets om op te letten.Eén van de bijwerkingen is een verlengde QT-interval. Wat het precies is weet ik niet maar het heeft met je hartslag te maken.
Dus geen mogelijkheid recreatief te gebruiken?Meerdere medicijnen gebruiken die de QT-interval verlangen is volgens mij gevaarlijk omdat de kans op een hartaanval dan toeneemt. Is wel iets om op te letten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."