Voel je je alweer wat beter? Heb in de kliniek iemand gezien bij wie het te snel ging. Huilbuien, klappertanden, bizar.
Even een update, ik had jullie berichten niet gezien excuus. Gisteren 90mg geprobeerd voor het eerst, van 110 naar 90.
Vandaag wilde ik dat doorzetten maar kwam er al snel achter dat dat niet ging lukken, vooral mentaal niet. Voel mij zo depressief. Ik heb nergens zin in...
Heb ook even met mijn huisarts gepraat, en heb ook aangegeven dat dit middel mij opvrolijkt en dat ik zonder, niks tot nauwelijks uitvoer. Hij weet ook van mijn mentale problemen. Ik heb namelijk een angststoornis en misschien ook wel een depressie.
Dus hij heeft mij doorverwezen naar een psychiater in het ziekenhuis.
Dus ja het is van twee kanten, fysiek en mentaal.
Ik wil echt zo graag stoppen he, maar ik kan het gewoon niet.
Verder heb ik nooit problemen met afhankelijkheid gehad. Ik drink niet rook niet en doe ook geen andere drugs. Maar er is iets met dit middel.