Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin en oxycodon

Ritalin en oxycodon

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen ik heb een vraag over Ritalin en oxycodon ik gebruik Ritalin 3x per dag 10mg voor adhd en vroeg me af of het erg is om soms oxycodon te nemen van 5mg wat zijn de gevaren en kan ik Ritalin een keer overslaan of krijg k dan gelijk afkickverschijnselen gebruik het nu ongv 1.5 maand dank jullie wel alvast!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jelkowbrow zei:
Hallo mensen ik heb een vraag over Ritalin en oxycodon ik gebruik Ritalin 3x per dag 10mg voor adhd en vroeg me af of het erg is om soms oxycodon te nemen van 5mg wat zijn de gevaren en kan ik Ritalin een keer overslaan of krijg k dan gelijk afkickverschijnselen gebruik het nu ongv 1.5 maand dank jullie wel alvast!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat dit een vraag is om aan je arts(en) te stellen.
S
SamuraiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt zeker ik ben het ook eens dat het sowieso verstandig is om met een arts te spreken als je het voorgeschreven krijgt. Weet wel dat Oxycodon een zeer verslavend middel is.

Maar ritalin zorgt niet voor afkickverschijnselen je kan ermee stoppen wanneer je wil. Waarschijnlijk slaap je nog beter zonder die medicijnen in het geval dat je geen ADHD hebt.
J
JelkowbrowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Samurai zei:
Klopt zeker ik ben het ook eens dat het sowieso verstandig is om met een arts te spreken als je het voorgeschreven krijgt. Weet wel dat Oxycodon een zeer verslavend middel is.

Maar ritalin zorgt niet voor afkickverschijnselen je kan ermee stoppen wanneer je wil. Waarschijnlijk slaap je nog beter zonder die medicijnen in het geval dat je geen ADHD hebt.
Klik om te vergroten...
Fijn om te weten! ik slaap juist beter sinds ik Ritalin krijg eigelijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."