Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlprazolam (Xanax) doet me niets?

Alprazolam (Xanax) doet me niets?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
De maximale voor te schrijven dosis temazepam is 20 mg. Ik ben geen arts, wel ervaring deskundig.
Uiteraard zijn er mensen die om de een of andere manier meer voorgeschreven krijgen, dit brengt risico's met zich mee zoals evenwichtstoornissen en....afhankelijk worden.
R
RafLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb reeds enkele keren Alprazolam (Xanax) geprobeerd en ik snap niet waarom dit de meest (recreatief) gebruikte benzo is?
Ik voel er namelijk helemaal niets van.

Ik probeerde eerder:
EG Diazepam 10mg,
EG Alprazolam 1mg,
EG Lorazepam 1mg,
EG Lormetazepam 2mg.

waarvan enkel de Diazepam me in een roes brengt en Lormetazepam me aan het slapen helpt. (Alprazolam en Lorazepam doen me niets.)

Iemand ervaring hiermee?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tolerantie, zuiverheid, stofwisseling, maaginhoud, dat zijn allemaal factoren die meespelen. 1 mg alprazolam is ongeveer gelijk aan 15 mg Diazepam en zou je moeten voelen. Als je zoekt naar een euforische roes moet je verder kijken dan benzo's want die maken je slaperig en verminderen spanning en angsten.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raf zei:
Ik heb reeds enkele keren Alprazolam (Xanax) geprobeerd en ik snap niet waarom dit de meest (recreatief) gebruikte benzo is?
Ik voel er namelijk helemaal niets van.

Ik probeerde eerder:
EG Diazepam 10mg,
EG Alprazolam 1mg,
EG Lorazepam 1mg,
EG Lormetazepam 2mg.

waarvan enkel de Diazepam me in een roes brengt en Lormetazepam me aan het slapen helpt. (Alprazolam en Lorazepam doen me niets.)

Iemand ervaring hiermee?
Klik om te vergroten...
Misschien Temazepam proberen?
De gel capsules zullen misschien wel wat doen.
Neem dan 40 zou ik zeggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."