#1
Ik neem diazepam 10mg 5 pilletjes en voel nog niets . Is dit normaal of neem ik best nog meer ?
Volgens mij geen arts maar zelf medicatie.Als je geen tolerantie hebt voor benzo's is het best raar. In dat geval zou ik naar je arts gaan en iets anders proberen om de symptomen (hulpvraag) tegen te gaan overleg.
Is het puur voor slaap of (ook)angstklachten?
Ik heb wel tolerantie en met 50mg kan ik wel slapen helemaal met 1 borrel erbij.
Maar dit is iets voor de arts.
Succes/sterkte!
Volgens mij geen arts maar zelf medicatie.
Ik neem diazepam 10mg 5 pilletjes en voel nog niets . Is dit normaal of neem ik best nog meer ?
Niet meer als 2 weken dagelijks gebruiken. Liefst nog korter. Het is een insluiper..Goedenavond, ik heb Diazepam besteld voor het slapen gaan bij * knip *.. tot in hoeverre moet ik hiermee uitkijken ivm verslaving?
Niet meer als 2 weken dagelijks gebruiken. Liefst nog korter. Het is een insluiper..
Maar denk eerlijk gezegd dat die shop een scam is...
Ik zou je adviseren om toch met je arts in gesprek te gaan over je problematiek. Slaapproblemen ontwikkelen zich om een reden en de oorzaak daarvan aanpakken is de enige oplossing die echt werkt. Dat je geen benzo's op voorschrift krijgt klinkt logisch, gezien je eigen redenering, maar om dit zelf te gaan oplossen met rc-benzo's zal je alleen maar dieper in de problemen doen raken.ik gebruik al jaren seroquel voor het slapen.
seroquel is een anti psychotica
het is voor gescheven toendertijd bij een psychiater.
het is maar 1 klein pilletje.
nu begin klachten ervan te ervaren zoals dat het een dikmaker is en ik vocht vast houd.
maar slapen zonder dat lukt mij niet.
ik slaap dan half wakend en droom gruwelijke dingen die als ik wakker schiet doorsluimeren.
op den duur zo erg dat ik niet meer durfde te gaan slapen.
k zoek eigenijk dus een vervanger.
benzo's op doktersrecept krijg ik niet want k ben verslavendgevoelig.
nu zoek k dus een designer benzo wat een goede inslaper en vooral ook doorslaper is.
alvast bedankt.
Overheerst het effect van de benzo dan niet?Re: Benzodiazepinen algemene informatie
Was aan het lezen en heb alleen op dit wat aan te merken. Het is niet waar dat een benzodiazepine in combinatie met speed of cocaine slecht is voor het hart. Het is zelfs beter voor je hart en voorkomt heel veel schade aan het hart als je een benzodiazepine combineert met speed of cocaine. Dit weet ik 100% zeker aangezien mijn psychiater mijn benzodiazepinen voorschreef omdat ik erge hartklachten krijg op de speed. Wat hij meerdere malen heeft gezegd is dat speed in combinatie met valium bijna geen schade aanricht aan het hart. Heb 6 jaar lang die twee gecombineerd had ik het niet gedaan dan zat ik hier niet. Dat was mijn hart helemaal naar de klote geweest. Dat heeft hij toen ook vaker gezegd maar xtc en benzodiazepinen gaan niet samen dus niet doen. Coke gebruikers nemen ook vaker benzo's om de negatieve effecten op te vangen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."