#1
Als je coca cola regular drinkt, dan drink je suiker. Wanner je coca cola zero drinkt, dan drink je aspartaam. Van de ene krijg je diabetes, van de ander begint er een aluminium hoedje op je hoofd te groeien.
bij hoestdrank zit er codeïne of dextromethorfan. De ene werkt voor een kriebelhoest, de ander voor een productieve hoest.
De ene combineert met Sprite en promethazinepillem tot een soort van rapperssymbiol, van de andere ga je kei- maar dan ook keihard trippen in je eigen, ingebeelde wereld .
Leuk deze reactie, met name het " aluminium hoedje" .