Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM Informatie en handleiding

DXM Informatie en handleiding

26 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Als je coca cola regular drinkt, dan drink je suiker. Wanner je coca cola zero drinkt, dan drink je aspartaam. Van de ene krijg je diabetes, van de ander begint er een aluminium hoedje op je hoofd te groeien.

bij hoestdrank zit er codeïne of dextromethorfan. De ene werkt voor een kriebelhoest, de ander voor een productieve hoest.
De ene combineert met Sprite en promethazinepillem tot een soort van rapperssymbiol, van de andere ga je kei- maar dan ook keihard trippen in je eigen, ingebeelde wereld .
Klik om te vergroten...


Leuk deze reactie, met name het " aluminium hoedje" .
A
Alza54Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een rotzooi dat dxm.
Ik heb een keer overgedoseerdennheb toen een bad trip gehad ik werd er erg angstig van.
Dat neem ik dus nooit meer, destijds kon je die pillen gewoon in de Kruidvat halen
A
Alza54Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze. Noemen die mix codeïne prometazine “lean” in die scène die rappers
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alza54 zei:
Wat een rotzooi dat dxm.
Ik heb een keer overgedoseerdennheb toen een bad trip gehad ik werd er erg angstig van.
Dat neem ik dus nooit meer, destijds kon je die pillen gewoon in de Kruidvat halen
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of je per ongeluk of expres overdoseerde? En of je überhaupt de moeite had genomen om te onderzoeken wat een hoge dosering DXM met je doet? Maar het komt nogal over nu dat je de drugs de schuld geeft voor je angst gevoelens ipv je eigen domme actie.

Ik heb DXM een paar keer bewust recreatief in hoge doseringen gebruikt en vond het helemaal geen rotzooi. Ik had ook fatsoenlijk onderzoek gedaan naar de effecten en wist ongeveer wat ik kon verwachten. Mijn favoriet is het niet, maar het rotzooi noemen omdat je er angstig van werd is wel erg makkelijk zeg...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ik weet niet of je per ongeluk of expres overdoseerde? En of je überhaupt de moeite had genomen om te onderzoeken wat een hoge dosering DXM met je doet? Maar het komt nogal over nu dat je de drugs de schuld geeft voor je angst gevoelens ipv je eigen domme actie.

Ik heb DXM een paar keer bewust recreatief in hoge doseringen gebruikt en vond het helemaal geen rotzooi. Ik had ook fatsoenlijk onderzoek gedaan naar de effecten en wist ongeveer wat ik kon verwachten. Mijn favoriet is het niet, maar het rotzooi noemen omdat je er angstig van werd is wel erg makkelijk zeg...
Klik om te vergroten...

Ik denk van DXM dat je zelf niet angstig word. De paar keren dat ik de siroop dronk was ik high en druk in me hoofd of als ik meerdere flessen dronk dan begonnen ik te trippen. Maar angstig vond ik het niet en je bent 12 uren high.
Ik denk dat ik nu ervan drink dat ik direct begin spugen. Dat was ook altijd een probleem de enigste manier was in 1 of 2 keer opdrinken anders overgeven.

Maar ik sluit me wel aan bij psychedelibee.
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
En je moet erop letten dat dextromethorfan de enige actieve ingrediënt is. Al het andere zorgt voor ongemakken of erger bij hogere doses. Ik had capsules uit Duitsland van 30mg. Hoogste wat ik genomen heb was 1050mg. 35 stuks dus (3,5 doosje) en ik ging naar een andere wereld. Was tevens m’n eerste ervaring met psychedelica of dissociatieven.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Ik denk van DXM dat je zelf niet angstig word. De paar keren dat ik de siroop dronk was ik high en druk in me hoofd of als ik meerdere flessen dronk dan begonnen ik te trippen. Maar angstig vond ik het niet en je bent 12 uren high.
Ik denk dat ik nu ervan drink dat ik direct begin spugen. Dat was ook altijd een probleem de enigste manier was in 1 of 2 keer opdrinken anders overgeven.
Klik om te vergroten...
In Nederland kun je gelukkig gewoon capsules ervan bij de drogist en apotheek halen, want flessen siroop opdrinken zou ik zelf voor passen eerlijk gezegd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."