#1
Volgens mij heb ik toch al een flinke tolerantie opgebouwt. Duizeligheid en dergelijke heb ik geen last meer van.
Het lekkerst vind ik ghb nog altijd bij kleine hoeveelheden.
ps: er is veel verschil in ghb , gelukkig heb ik goede![:grin:]()
Het lekkerst vind ik ghb nog altijd bij kleine hoeveelheden.
ps: er is veel verschil in ghb , gelukkig heb ik goede
Een half blikje cola met GHb leeggedronken? Hmmm.........wat zal ik daar eens op antwoorden, grinnik....