Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaving??

verslaving??

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghb is een redelijk verslavende drug, lichaamseigen of niet.

Zoals gezegd, geestelijk verslavend, en denk dan niet "geestelijk verslavend stelt niets voor, das net als met wiet" want bijna alle drugs zijn voornamelijk geestelijk verslavend, slechts enkele ook lichamelijk.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom lees je dan verhalen dat er wel verslaafde zijn met afkickverschijnselen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afkickverschijnselen lijken meer op vreselijk ziek zijn. Een beetje zweten,
niet kunnen slapen en moeilijk eten zijn vaak maar van korte duur.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#4
en onrustig zijn
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je een zware ghb verslaving hebt en je stopt van de ene dag op de andere zou er gevaar bestaan dat er organen stoppen met werken met de dood tot gevolg, heb ik hier ergens gelezen.
dan is het toch lichamelijk verslavend?
S
Superwillempie1984Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb me hier speciaal geregistreerd om op het onderwerp verslaving te reageren. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het gebruiken van ghb. Ben nu twee weken gestopt. Wat ik meegemaakt heb wens ik niemand toe... Mn gebruik was zover gekomen dat ik dag en nacht GHB nodig had... Om te slapen dronk ik mezelf in slaap, na drie uurtjes terug wakker en dan nog maar eens... Wakker worden, Potje pakken... Dan zelf ghb beginne maken, het kostte me toch niets meer dus drinke maar. Ik functioneerde niet meer normaal zonder ghb.. Nu iedere minuut van de dag spookt er maar een ding door mn hoofd en dat is GHB. In het begin had ik ook wat informatie op het internet gezocht en overal stond; Ghb niet verslavend,;Ghb ongevaarlijk voor de gezondheid... Ik weet wel beter nu... Regelmatig steken in mn organen en nu ik gestopt ben krijg ik met de regelmaat hartkloppingen nog erger of ik heb 1 gr coke in een keer naar binnegewerkt... Mn hele lichaam trilt of ik in mn blootje buitensta en het is -20... Mn auto staat vol krassen van overal tegen te zitten onder invloed... Kzal nog even doorgaan; een relatie van 4 jaar op de klippen dankzij GHB... Geen respect van niemand meer.. Oude vrienden die me niet meer willen kennen.. Door de grond zakken van schaamte omdat men ouders me op spoed moesten komen halen... En ik ken nog zo mensen uit het uitgaansleven die dezelfde problemen als mij hebben. Ik smeek iedereen om het enkel sporadisch te gebruiken en zen volle verstand erbij gebruiken om niet dezelfde weg op te gaan als mij... Doe alles met verstand en laat je niet verleiden tot de verslaving!!!!! Grtz Willem
S
Superwillempie1984Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja valt wel mee hoor.. Ben nu een maand bij een ander meisje en dan kun je je gedachten op iets anders zetten.. Ze heeft zelf ook die verslaving gehad en verstaat me. Je zou ervan kunnen schrikken hoeveel mensen GHB verslaafd zijn of het geweest zijn. En met jou? Ben je er vanaf? Ik ben eerlijk, enkel om te sexen met mn vriendin durven we nog ns n potje pakken..
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#8
kijk aan dit verhaal heb ik teminste iets, heb t zelf ook meegemaakt, hoe gaat t nu met je,
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruikte ook dagelijks.... sinds 2008 heb ik me voorgenomen om enkel eens sporadisch in het weekend te gebruiken. Ik denk wel dat ik me hier beter bij voel. Ik heb er ook altijd over gedaan alsof het water was, maar ik denk dat mijn leven er nu anders uit gaat zien...
S
Superwillempie1984Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja noeli weet ge stuur n mailtje ofzo eh...
S
Superwillempie1984Lid
01-01-2024, 00:00
#11
of stuur privebericht
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi

iuk zou graag contact willen houden, hoe t met je gaat, en hoe je ermee omgaat.
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wil graag jullie mening weten over ghb en verslavingen, overal staat dat het een lichaam eigen stof is
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
GHB is een lichaams-eigen stof. Dit betekent dat er altijd een heel klein beetje GHB in je lichaam aanwezig is onafhankelijk van het feit of je het ooit gebruikt hebt. In principe is vijf uur na inname bijna alle GHB weer uit je lichaam (99,7%) en is het niet meer aantoonbaar. GHB wordt afgebroken in water en koolstofdioxide. Deze afbraakproducten zijn onschadelijk.
Klik om te vergroten...
En geestelijk is alles verslavend, wat wilde je precies weten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."