#1
noeli zei:nou het is heel makkelijk maar je moet het gewoon snappen, de trap ; je heb vijf trappen, je begint altijd op trap 1, dan is er nog weinig aan de hand, je verveelt je een beetje.trap 2 dat kan van alles zijn bv dat je je erger gaat vervelen, of dat er iets vervelends is gebeurd , maar je doet er niks mee, je probeert hjet niet op te lossen,, trap 3 is dat je de drugs gaat verlekkeren bv als ik nou een beetje had, dan zou ik me niet meer zo vervelen, dan zou ik me een stuk lekkerder voelen, trap 4 is dat je gaat regelen, dealer bellen ofzo, en trap 5 is dat je aan het gebruiken ben,,
als t niet duidelijk is, gewoon vragen
nee snap het thnx het kwartje is gevallen thnx