Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopgepakt in belgie

opgepakt in belgie

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sandoLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand die ik ken is begin van de week betrapt met 500 ml vloeibare xtc (ghb) in zijn wagen, hij is opgepakt, heeft een nachtje in de cel gezeten en na het tekenen van zijn verklaring mocht hij voorlopig beschikken.
Hij heeft verklaard dat dit aangekocht was voor eigen gebruik.
In het verleden is er nog tweemaal een pv opgesteld ivm cocainegebruik, hij is toen wel niet betrapt met coke maar de drugs staan toch vermeld in de pv (opgepakt wegens agressie ,storen openbare rust)
Wat nu, wat zijn de mogelijke gevolgen, de zaak is nu bij het parket, wanneer moet hij voorkomen, moet hij de cel in, boete betalen???
Hij werd beschouwd als koerier door de agenten, gsm in beslag genomen om na te chekken of hij geen dealer is...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat gaat over het belachlijke hoeveelheden ghb toedienen, niet over ghb verkopen.

Net hetzelfde als iemand abnormaal veel slaappillen laten nemen, kunnen ze ook zien als poging tot moord

Ik heb het ook al eerder gehoord, maar ik denk gewoon dat het een fabeltje is.
Heb je geen citaat een wetboek ofzo ?
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet alleen dat je poging tot moord krijgt bij het dealen van ghb als hij heeft gezegt dat het vorr eigen gebruik is zal het nog wel meevallen maar op ghb zijn ze niet mild

ps: ghb is geen vloeibare xtc
s
sandoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja sorry, ken er nie zo veel van ma ghb word zo wel vaak genoemd hier, foutje, iemand al ervaring met gerecht bij betrapping?
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtc Bob zei:
ik weet alleen dat je poging tot moord krijgt bij het dealen van ghb als hij heeft gezegt dat het vorr eigen gebruik is zal het nog wel meevallen maar op ghb zijn ze niet mild

ps: ghb is geen vloeibare xtc
Klik om te vergroten...

Hahahaha, yeah right. :rolleyes:
Zelfs als je wapens verkoopt kan je enkel voor wapenhandel en illegaal wapenbezit aangeklaagd worden!
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#6
ronny zei:
Xtc Bob zei:
ik weet alleen dat je poging tot moord krijgt bij het dealen van ghb als hij heeft gezegt dat het vorr eigen gebruik is zal het nog wel meevallen maar op ghb zijn ze niet mild

ps: ghb is geen vloeibare xtc
Klik om te vergroten...

Hahahaha, yeah right. :rolleyes:
Zelfs als je wapens verkoopt kan je enkel voor wapenhandel en illegaal wapenbezit aangeklaagd worden!
Klik om te vergroten...

http://www.depers.nl/binnenland/99863/GHB-is-poging-tot-moord.html

http://www.drugs-forum.co.uk/forum/archive/index.php/t-7671.html
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtc Bob zei:
ps: ghb is geen vloeibare xtc
Klik om te vergroten...

Dude, 'vloeibare xtc' is gewoon een belgische benaming voor GHB hoor.

OT: Frisko is geloof ik eens betrapt op dealerhoeveelheden GHB, vraag het hem eens..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."