#1
je leeft maar 1 x e hehe
SperSIZEboon zei:van GHB ben je meestal niet zo brak hoor, dus dat werken zal wel meevallen

Flugeltje zei:Zoals je zegt, enkele ml nemen om het rustig af te bouwen...
Ik weet hoe je je voelt nu
Ik ben wel altijd gaan werken![]()
Flugeltje zei:Ik ben geen dokter man, maar ghb dempt alles wel in je lichaam.
Gewone kleine hoeveelheden, 3-4ml om de 3uur ofzo, dan is het veel beter te doen.
Puur nemen om je lichaam rustig te laten wennen. Je voelt zo wanneer de ghb begint te werken, na 10 minuutjes begint je lichaam al rustiger te worden.
De eerste 8 uur zij het ergste.
Ik was ook goed bezig met mijn ghb gebruik. Al meer dan een maand enkel in het weekend, tot er meisje in mijn leven kwam die ik regelmatig in de week zie, met ghb erbij klikt het zo goed man![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."