Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom express overdosis aan GHB ?

Waarom express overdosis aan GHB ?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zou je denken van het feit dat sommige mensen willen slapen? En dat zonder hulpmiddelen soms niet kunnen?
p
pukkie75Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,
Ik ben helemaal niet thuis in het gebruik van GHB, maar ik vroeg me af, waarom mensen express te veel innemen, zodat ze in coma ( diepe slaap ) komen voor een aantal uur?
Alvast bedankt : P

Mr,monk
p
pukkie75Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja maar waarom dat niet een normale slaap pil , maar GHB waarvan je dood kunt gaan, en je in het ziekenhuis word opgenomen ?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet iedereen wil naar zijn huisarts voor slaappillen, en van teveel slaappillen ga je ook dood...
p
pukkie75Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, daar heb je een punt :wink: Maar, ik vraag me dan nogsteeds af waarom ze dit vaak in een cafe innemen, want als je dit gewoon thuis doet, kun je toch gewoon op de bank gaan liggen en slapen ?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
In een cafe?? Nu ben ik je kwijt...natuurlijk nemen mensen niet opzettelijk een te hoge dosis G, dat gaat per ongeluk normaal gezien....ik weet niet in wat voor cafe's jij komt?
p
pukkie75Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nou kijk, bij ons in het ziekenhuis komen elk weekend ong 1 tot 2 mensen in coma, omdat ze express te veel G hebben genomen...
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb dat ook al vaker meegemaakt hoor

dat komt omdat ze bij ghb vaak een extreme high krijgen vlak voordat ze nock-out gaan..
dat is "het beste" zeggen ze dan

dat zijn de echte idioten die niet snappen dat ze met hun leven spelen.. omdat ze toch weer bijkomen denken ze dat dat altijd zo gaat zijn..

gebruik drugs.. misbruik het niet.. dat is mijn motto
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pukkie75 zei:
nou kijk, bij ons in het ziekenhuis komen elk weekend ong 1 tot 2 mensen in coma, omdat ze express te veel G hebben genomen...
Klik om te vergroten...

Ja, maar die pakken niet express teveel G, in het cafe, om te kunnen slapen... :rolleyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
@TS: ben je blond ?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kunt een coma induceren door nèt enkele fracties van een militer meer te nemen zodat je niet meer kunt zitten of staan. Je bent zo slap dat je ligt, maar je wel bewust bent van het midden van je hoofd en je ademhaling en hartslag die slechts in geringe mate wordt onderdrukt. Vaak zak je lichaamstempratuur wat.

Soms krijg je seksuele dromen die vrij realistisch lijken. Kunnen echt sensationele escapades zijn. Je droomt eigenlijk terwijl je je bewust bent van je omgeving maar je kunt niet corresponderen. Heb er een natte droom van gehad meerdere malen. Maar ook zeer verwarde dromen. Probeer niet op te staan als je op dit laatste recreatieve plateau zit.

Maar nog een klein beetje meer vanaf dit stadium en het is van niets meer weten en waarschijnlijk het volle verlies van bewustzijn. En dat is zeer link.

Als je je zwaar euforisch voelt en echt zwaar bent, moet je heel secuur en discreet 'bumpen'. En dat moet je denken aan fracties van een mililiter, of bij GBL slechts 0.1 tot 0.2 ml.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."