Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgekke dosering vraag

gekke dosering vraag

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of je gebruikt gewoon vaak en veel, of je ghb/gbl is niet zo sterk

1 tl = 5 ml
1 el = 15 ml



5ml ghb/2 ml gbl is een normale dosis
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi,

ik snap geen snars meer van de doseringen. ik doseer een eetlepel bij GHB en een theelepel bij GBL gebruik. Deze dosering heb ik altijd aangehouden en werkt prima.
Nu lees ik alleen overal dat een theelepel eq aan 5ml is, terwijl ik iedereen zie schrijven GBL ±2ml?
Zijn er meer mensen die gewoon doseren met lepeltjes en deze dosering normaal vinden?
Is het volume van een gemiddelde theelepel idd 5ml, of is 5ml toch een normale dosis ?

gz
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou nee, ik hanteer dezelfde dosering als dat ik mn eerste keren ook heb gebruikt. daarnaast heb ik laatst een 2 maanden break gehad en is de GBL 99,99% (geen china)... en ook al van verschillende firma's gehad.
kan er ook een persoonlijke tolerantie zijn die zoveel verschil geeft soms ?
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan natuurlijk, maar deze manier werkt voor mij gewoon goed.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom ga je niet gewoon een doseerspuit halen in de apotheek? Da's toch veel gemakkelijker?
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
sommige kunnen er beter tegen als andere maar zoveel verschil??
5ml GBL is erg veel.
3.0-3.5ml gbl moet ik veel moeite doen om wakker te blijven.
en ik heb een hoge tolerantie
miss heb je een kleine theelepel?

het beste is om voor een paar centen ff langs de apotheek te rijden voor een spuitje,
neem met dat spuitje de gbl van de theelepel af (dosering die je normaal neemt).
want ik ben wel benieuwd hoeveel ml je dan neemt.
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#7
nu ben ik ook beneuwd, ga morgen ff een spuitje halen :)
F
FluxalexLid
01-01-2024, 00:00
#8
zo, net met een spuitje nagemeten, theelepel 4ml, eetlepel 9ml (maar t was een dessertlepel :grin:).
schijnbaar heb ik raar bestek :).
ohh, en ik had ze nu ook nog tot de rand gevuld, normaal vul ik ze iets minder. was dus blijkbaar een enorme inschattingsfout van mij.
bedankt voor de tips !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."