Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer gbl, hoe de juiste dosering zoeken?

Eerste keer gbl, hoe de juiste dosering zoeken?

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#1
De helft van GHB volgens mij is een goede beginners dosering ghb 5ml dus zal gbl 2,5 ml zijn, maar beter gebruik je geen gbl. Dit is schadelijker en nog moeilijker te doseren en ghb is al zeer moeilijk te doseren.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi DF'ers!

Van de week ben ik tegen een flesje gbl aangelopen en daar ga ik volgende week GHB van brouwen. Natuurlijk kan ik niet tot die tijd wachten om de ervaring te proeven dus gaan mijn lief en ik morgen een avondje aan de GBL.

We hebben dus beiden nog nooit G gedaan dus ook geen tolerantie. Wel gebruiken we af en toe X, speed en cannabis.

Nou de hamvraag natuurlijk; Wat is de beste dosering om mee te beginnen? Ik dacht aan 1 ml om te beginnen en als er dan na 1 uurtje nog geen resultaat is (wat voor resultaat dat dan ook moge wezen) nog een halve ml.

Mijn vriendin heeft met speed over het algemeen veel meer nodig dan ik voor hetzelfde resultaat. Zal dat voor G dan ook opgaan?

Wij zijn beiden 1,85 groot en ik weeg 75 kg. Vriendin 65.

Ik hoop dat de ervaren G'ers hier wat betrouwbare antwoorden op willen geven.

Bedankt!
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb niet superveel ervaring, maar zou toch aanraden met een dosering van 2ml te beginnen en indien dit niet het effect opleverd per 1 of 1,5ml bij te doseren. 1 van de eerste keren dat ik GHB gebruikte was dit gelijk 4ml en dit was geen succes.. De bodyload was echt bizar, ik moest ook continue kreunen & steunen (wat natuurlijk rare gezichten opleverde :confused:), ongemakkelijk in mn lichaam, warm, last van mn maag.. Vervolgens na 3 kwartier gekotst en toen nam de bodyload af en bleef alleen het vage over.. Een andere keer nam ik 2ml (wel na 1 of 2 nachten door) en ervaarde ik ook zo'n beetje de zelfde bodyload, iets minder hevig.

Zodra je 4ml neemt en het valt, om wat voor reden dan ook (i know, het gaat 1000 x goed.. maar toch) valt deze niet lekker, kun je niet meer terug.. Valt 2ml lekker of nog niet lekker genoeg, kun je altijd bijdoseren! :)
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb afgelopen weekend tot 1,5 ml gebruikt. Gbl dan he, geen ghb.
Behalve een wat duizelig gevoel niets gemerkt. Ik ben heel voorzichtig omdat ik voldoende gelezen heb over mensen die op de ehbo terechtkomen, maar ik heb inmiddels wel zoiets van;

Wat is er in hemelsnaam leuk aan dit spul?

Volgende keer maar weer iets opvoeren de dosering, nu 1,5 ml ineens en dan ieder uur 0,5 erbij. Als het dan nog niet lukt stuur ik die halve liter gbl aan de eerste die zich meldt! 2 ml ineens durf ik stomweg niet.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stuur maar!

Owja en ghb/gbl is harske leuk
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar wat is er dan leuk aan? Wat is het dat iedereen zo enthousiast over dat spul is? Wat wordt ik verondersteld te voelen?

Vigilante zei:
Stuur maar!

Owja en ghb/gbl is harske leuk
Klik om te vergroten...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker spacen, warm gevoel van binnen, beetjewaus achtig; dat alles leuker mooier en beter is. Zoiets.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
probeer ghb, dat is veel beter dan gbl in verhouding krijg je gewoon meer positieve kanten van de drugs te zien dan bij gbl...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."