Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJust getting started

Just getting started

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

De laatste tijd kom ik steeds meer in aanraking met allerlei drugs. Zo ook met GHB. Ik zou het graag een keer willen proberen, omdat ik alleen maar hoor van iedereen hoe gigantisch leuk het wel niet is. Het is er alleen nog nooit van gekomen omdat ik a) bang ben om 'out te gaan' en b) er naar mijn inziens onvoldoende verstand van heb. Daarom heb ik hieronder een paar vragen opgeschreven, waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen. Ga er bij de beantwoording van de vragen vanuit dat ik het eenmalig gebruik. (Alle antwoorden op deze vragen staan waarschijnlijk al op het forum, maar wil ze graag overzichtelijk hebben)

- Hoeveel ml voor de eerste keer? ( Hangt het hierbij ook af van de puurheid?)
- Kosten per ml?
- Wat zijn de voordelen?
- Wat zijn de nadelen?
- Is het goed te gebruiken in de comedown van xtc?
- Hebben jullie een site o.i.d. waar ik meer te weten kan komen over het fenomeen 'out gaan'?

Bij voorbaat dank!

Groetjes,
QTarantino
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi QTarantino,

Ten eerste zou ik je aanraden, koop een doseerspuitje. Je kunt het dan precies per ml afmeten en niet snel te veel nemen. Laat je GHB ook testen bij een testcentrum, dan weet je of het zuiver genoeg is. Laat je het niet testen? Controleer dan in ieder geval de PH waarde, als deze geen 7 is NIET nemen.

Goede begindosis is ongeveer 2,5 ml, standaard dosis is 4ml maar dit raad ik niet aan voor de eerste keer.

NIET gebruiken voor de come-down van XTC. Veel mensen doen het wel, echter is het gewoon beter om GHB niet te combineren.

Lees deze pagina eens door: http://www.unity.nl/index.php?page=ghb
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hartstikke bedankt voor de info en de doorverwijzing naar de site SmartieAndMe. Er staat een hoop bruikbare informatie op!
S
ScaffaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pas op met het aantal keer dat je een dosis neemt, houd het bij 1 of 2 het gaat namelijk exponentieel en voor je het weet ga je out, heb nu al 2x op de intensive care gezeten met vrienden van mij. Vind het persoonlijk een rotdrug maar wie ben ik hè.

Succes & veel plezier
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Scaffa zei:
Pas op met het aantal keer dat je een dosis neemt, houd het bij 1 of 2 het gaat namelijk exponentieel en voor je het weet ga je out, heb nu al 2x op de intensive care gezeten met vrienden van mij. Vind het persoonlijk een rotdrug maar wie ben ik hè.

Succes & veel plezier
Klik om te vergroten...

Das ook nog een goede inderdaad. Je hebt ook last van het stapeleffect bij bijdoseren. Als je dus de eerste keer 4ml neemt bijvoorbeeld, en je neemt 3 uur later nog een dosis van 4ml zal die tweede dosis zwaarder vallen. Zo stapelt zich dat op, daarom neem je bijvoorbeeld bij een derde dosis nog ongeveer de helft van wat je als eerste dosis had.
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed dat jullie dat nog even melden! Had daar eigenlijk geen rekening mee gehouden. Maar ben sowieso niet van plan om meerdere keren te gebruiken. Heb hier nu 5 ml liggen, en ben van plan om het een x te doen als de situatie er naar is. Op dat moment er volop van genieten en ervaren hoe het is, en dan is het klaar. Ben erg verslavingsgevoelig dus ik hou het op die ene keer.

Groet,
QTarantino
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb t 2x geprobeerd,

1e x was wel relaxed in combinatie met een pilletje, beetje dronkemansroes.
2e x gewoon nuchter en eerlijk heb niets gevoeld, of dat de kwaliteit nu niet goed was of dat ik te weinig had gepakt weet ik niet maar hierdoor vind ik G niet zo intressant meer had net zo goed een halve fles wijn leeg kunnen drinken , had ik waarschijnlijk meer van gemerkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."