Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer GHB

Eerste keer GHB

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke mensen ik wil eens ghb proberen, maar weet niet aan welke dosis ik moet denken, ben redelijk zwaar, heb wel redelijk wat ervaring met drugs, maar over ghb ben ik altijd wat huiveriger op de een of andere manier..

Dus tips voor de eerste keer? Misschien nemen in combi met een xtc pil, 2cb tabletje, wat keta of iets anders? Hoorde dat speed heel leuk is of is dat beter voor op een feestje?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begin met een dosis van 2 tot 2,5ml, dan weet je zeker dat je goed zit. Wacht met bijnemen zeker een uur. Je kunt beter de eerste keer niets voelen dan de eerste keer outgaan. Combineren raad ik je ook niet aan de eerste keer (in de toekomst moet je 't zelf weten :wink: )
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sluit me aan bij SmartieAndMe hierboven, en samen gebruiken met andere middelen raad ik ook af voor een eerste keer. Omdat je het dan kunt versterken waardoor de dosis misschien opeens te hoog is maar tevens ook omdat je zo nooit leert hoe GHB nu echt aanvoelt. Zelf blow ik er alleen bij, en alcohol is echt af te raden. Zoals je waarschijnlijk al wel weet zit je al gauw te hoog met een GHB/GBL dosis die dan echt goed fout kan gaan.

Veel plezier ermee,
en beter bij gebruiken als dat je vrienden een ambulance moeten bellen/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."