#1
Goed dat je afkick goed gaat! Ik heb weinig ervaring met ghb en geen ervaring met ghb verslaving. Maar kun je anders niet op een papiertje turven hoeveel je er al op hebt als je gaat zuipen? Als je dan de tel kwijt bent, heb je waarschijnlijk genoeg gedronken. Sterkte!