#1
Is GHB gevaarlijk om te gebruiken als je gewoon 2-5 ml neemt en geen alcohol drinkt..? En gebeurt het weleens dat de dealer je naait, zoals met XTC, en je iets heel anders krijgt?
bablu zei:Prima als je het niet combineert met alcohol want dan wordt het risico alleen maar groter (2x verdovend).............!!!!!!!!!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."