#1
dat zou ik ook wel graag willen weten. ![:grin:]()
Maar dan is de vraag natuurlijk of ouderdom wordt aangegeven door de hoeveelheid beschikbare groeihormoon, door het aan het lichaam totaal blootgestelde hoeveelheid groeihormoon of door iets compleet anders waar de verlaging van de concentratie groeihormoon een gevolg van is?Psychedelibee zei:Volgens mij is eerder het tegenovergestelde waar, kijk maar eens hier. GHB verhoogt de afgifte van het menselijk groei hormoon en naarmate je ouder wordt neemt de afgifte van het groei hormoon af.
Ik meen me te herinneren eens ergens gezien te hebben dat veroudering ontstaat doordat cellen zich steeds minder gaan vernieuwen, maar zeker weet ik dit ook niet. Ik heb helaas ook te weinig verstand van biologie om op basis van het feit dat GHB de afgifte van het groei hormoon stimuleert gedegen conclusies te trekken over een mogelijke relatie tussen GHB en veroudering.Fool zei:Tenzij veroudering voornamelijk lijkt te komen doordat cellen zovaak gedeeld hebben dat er steeds meer DNA kapot gaat door het opnieuw delen?
Ik weet niet precies hoe veroudering werkt, maar ik zou een redenatie beide kanten op kunnen bedenken. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."