Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dat zou ik ook wel graag willen weten."
"Beste mensen, Ik ben een beetje gespannen, vraag me af of ik inmiddels al lichamelijk verslaafd ben aan g. De afgelopen 3 tot 4 weken ben ik net iets te lang door gegaan op de g, zon 20ml p/dag. Ik sliep er niet op want heb slaap medicatie, wel werd ik wat vroeger wakker. Nu ben ik gister bij de huisarts geweest en die heeft mij Diazepam voor geschreven, 4x daags 1 tablet van 10 mg. Nu is het al bijna 24 uur geleden dat ik mijn laatste buis op heb, en gek genoeg heb ik nog niet echt ergens last van, alleen wat klamme handjes, en ze trillen een beetje. Kan iemand mij misschien vertellen of ik het ergste al achter de rug heb, en dus op tijd ben gestopt. Of kunnen de afkickverschijnselen nog toenemen.. Met vriendelijke groet, Angelito"
"Bedankt voor je reactie Narayani, Inmiddels nog steeds geen druppel gehad. blijf alleen wel last houden van t trillen en zweten. Maar dat is te doorzitten, hoop iig dat het niet heel lang meer gaat duren. Thnx!"
"hey atbboy, Bedankt voor je reactie, nu weet ik zo'n beetje waar ik aan toe ben. Gelukkig was het geen heftige kater, maar zonder die diazepam was dit waarschijnlijk wel anders geweest. Nu alleen de baas over de craving blijven, die blijft wel ff hangen bedankt voor je tijd pik! groetjes"
"Gewoon niet doen!"