#1
Hoi Angelito,
Wat goed! Mag ik vragen hoe het is gegaan? Ik ben benieuwd of je bovenstaande hebt toegepast, en in hoeveel dagen? Ik heb er ook ervaring mee en zit nu een beetje met hetzelfde, maar niet zo heftig zoals ik voorheen zat. Ook de nachten niet. Ik zit nu om de 4 uur, wel met moeite op 1.5 ml. Dat heb ik zo afgebouwd. Ervaringen met diazepam heb ik ook. Maar niet met deze minimale onderhouds dosisen. Ik durf dit laatste stukje net niet cold turky te doen. Bloeddruk pols hou ik allemaal bij. Hebben jij, en eventuele andere forummers hier, trouwens ook zo'n slechte eetlust tijdens het afbouwen? (Gehad?)
Groetjes
Wat goed! Mag ik vragen hoe het is gegaan? Ik ben benieuwd of je bovenstaande hebt toegepast, en in hoeveel dagen? Ik heb er ook ervaring mee en zit nu een beetje met hetzelfde, maar niet zo heftig zoals ik voorheen zat. Ook de nachten niet. Ik zit nu om de 4 uur, wel met moeite op 1.5 ml. Dat heb ik zo afgebouwd. Ervaringen met diazepam heb ik ook. Maar niet met deze minimale onderhouds dosisen. Ik durf dit laatste stukje net niet cold turky te doen. Bloeddruk pols hou ik allemaal bij. Hebben jij, en eventuele andere forummers hier, trouwens ook zo'n slechte eetlust tijdens het afbouwen? (Gehad?)
Groetjes