Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 tot 4 weken dagelijks ghb gebruikt

3 tot 4 weken dagelijks ghb gebruikt

10 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FedexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Angelito,

Wat goed! Mag ik vragen hoe het is gegaan? Ik ben benieuwd of je bovenstaande hebt toegepast, en in hoeveel dagen? Ik heb er ook ervaring mee en zit nu een beetje met hetzelfde, maar niet zo heftig zoals ik voorheen zat. Ook de nachten niet. Ik zit nu om de 4 uur, wel met moeite op 1.5 ml. Dat heb ik zo afgebouwd. Ervaringen met diazepam heb ik ook. Maar niet met deze minimale onderhouds dosisen. Ik durf dit laatste stukje net niet cold turky te doen. Bloeddruk pols hou ik allemaal bij. Hebben jij, en eventuele andere forummers hier, trouwens ook zo'n slechte eetlust tijdens het afbouwen? (Gehad?)

Groetjes
F
FedexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is het erg rustig in de GHB catagorie?

Ik hoop inmiddels dat het met TO de goede kant uit gaat. Maar ben toch benieuwd welke dosissen diazepam zijn gebruikt? Ik zit helaas weer op 2ml p 4 uur. De nachten niet. Soms lukt het me om door te slapen, soms neem ik 5mg diazepam in.

Zoals iemand eerder beschreef, dacht ik er goed aan te doen om dit laatste stukje op de beschreven manier te doen. Tenminste, ik wilde het graag proberen. De ochtend 5 mg, voor het eten, voor het slapen 10. En de dag erna hetzelfde alleen de ochtend overslaan. Ik bleef helaas trillen na mijn eerste 5mg. Bij mij werkt het helaas niet. Ik durfde er niet nog een te nemen, dus na paar uur wachten toch weer 2ml ghb genomen en nu is alles rustig. Ik baal hier wel van, het leek mij zo eenvoudig. Toch wil ik het graag zonder hulp van een instelling blijven proberen.

Groetjes
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
meestal zijn de wachtlijsten bij de verslavingszorg erg lang. soms kun je sneller terecht bij de ggz voor een psychiater.

verslavingszorg vermijden is je eigen keuze, ik het engels is er op internet best veel te vinden over zelf stoppen met ghb.

je zou ook eens naar een AA meeting kunnen gaan en om advies vragen.

helemaal zelf is bijna niet te doen, als je omgeving in elk geval weet wat je van plan bent is wel het minste wat je kan doen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
meestal zijn de wachtlijsten bij de verslavingszorg erg lang. soms kun je sneller terecht bij de ggz voor een psychiater.

verslavingszorg vermijden is je eigen keuze, ik het engels is er op internet best veel te vinden over zelf stoppen met ghb.

je zou ook eens naar een AA meeting kunnen gaan en om advies vragen.

helemaal zelf is bijna niet te doen, als je omgeving in elk geval weet wat je van plan bent is wel het minste wat je kan doen.
A
Angelito1986Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste mensen,

Ik ben een beetje gespannen, vraag me af of ik inmiddels al lichamelijk verslaafd ben aan g.
De afgelopen 3 tot 4 weken ben ik net iets te lang door gegaan op de g, zon 20ml p/dag.
Ik sliep er niet op want heb slaap medicatie, wel werd ik wat vroeger wakker.
Nu ben ik gister bij de huisarts geweest en die heeft mij Diazepam voor geschreven, 4x daags 1 tablet van 10 mg.

Nu is het al bijna 24 uur geleden dat ik mijn laatste buis op heb, en gek genoeg heb ik nog niet echt ergens last van, alleen wat klamme handjes, en ze trillen een beetje.

Kan iemand mij misschien vertellen of ik het ergste al achter de rug heb, en dus op tijd ben gestopt. Of kunnen de afkickverschijnselen nog toenemen..

Met vriendelijke groet,

Angelito
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed om te lezen dat je de eerste dagen door bent gekomen! Als er bepaalde situaties zijn die bij jou de cravings opwekken, zou ik die vermijden.

Succes!
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen ervaring met ghb of er van afkicken, maar door naar de dokter te gaan en door 24 uur, hopelijk inmiddels langer, niet te gebruiken heb je al een goede eerste stap gezet toch?

Zoek genoeg afleiding, lekker werken of genieten van het mooie weer, sporten etc kan goed helpen :)
A
Angelito1986Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor je reactie Narayani,

Inmiddels nog steeds geen druppel gehad. blijf alleen wel last houden van t trillen en zweten.
Maar dat is te doorzitten, hoop iig dat het niet heel lang meer gaat duren.

Thnx!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook wel eens 3 weken 24/7 g gebruikt sliep er ook op toen ook gestopt met Diazepam werkt uitstekend.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angelito1986 zei:
Bedankt voor je reactie Narayani,

Inmiddels nog steeds geen druppel gehad. blijf alleen wel last houden van t trillen en zweten.
Maar dat is te doorzitten, hoop iig dat het niet heel lang meer gaat duren.

Thnx!
Klik om te vergroten...

Na 2/3 dagen ben je er wel van af, als t nodig is kun je gewoon wat extra Diazepam pakken.

Hoe ik het deed was eerste dag 10mg Diazepam 'S middags en 'S avonds nogmaals 10mg kon ik gewoon van slapen en de volgende dag 5 mg 'S middags en 10mg 'S avonds. Daarna heb je waarschijnlijk al geen Diazepam meer nodig, blijf gewoon goed naar je lichaam luisteren, bloeddruk meter is misschien ook wel handig om bij de hand te hebben en is t veiliger.
A
Angelito1986Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hey atbboy,

Bedankt voor je reactie, nu weet ik zo'n beetje waar ik aan toe ben.
Gelukkig was het geen heftige kater, maar zonder die diazepam was dit waarschijnlijk wel anders geweest. Nu alleen de baas over de craving blijven, die blijft wel ff hangen :smilingimp:

bedankt voor je tijd pik!

groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."