Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote GHB nokkie topic

Het grote GHB nokkie topic

22 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is gwn ghb, dat je teveel hebt gepakt
R
RepelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fulairyn zei:
Mijn eerste keer outgaan was tevens ook mijn eerste keer GHB, wat ik niet bewust had ingenomen.
Avondje stad in, alvast wat gedronken, stemming zat erin. Na een tijdje kreeg ik het gevoel nog eens 10 bier te hebben gedronken, terwijl ik al even was gestopt met drinken. Vanaf hier weet ik er weinig meer van, behalve dat ik in de stromende regen in een hoekje ergens ben gaan liggen en een vriend van me wat water heeft gehaalt. ik heb zo een uur gelegen en ben voor mijn gevoel meerdere keren ko gegaan, helemaal zelf in paniek want ik had echt iets van wtf gebeurt hier. vanaf hier is het echt helemaal zwart en heb ik het moeten horen van wat vrienden, die hebben iemand op straat aangehouden en die hebben mij naar het ziekenhuis gebracht, waar ik na een paar uur pas weer wakker werd. Hier kreeg ik te horen dat het de combinatie Alcohol, Concerta, GHB, en een zware hersenschudding was. Ook was ik zwaar onderkoelt door het liggen in de regen, volgens de doktoren zo'n 34.5C. Als ik een uurtje later naar het ziekenhuis was gebracht had ik het waarscheinlijk niet overleeft. Nog redelijk high was ik toen ergens van, en lach daar half laggend in bed :). Waarscheinlijk heeft dus iemand dit in mijn drinken gedaan, want zelf had ik al mijn geld al uitgegeven en ik had zelf ook geen GHB bij. dit is nu een half jaartje geleden gebeurt en nog steeds is het een raadsel wie dat heeft gedaan.
Klik om te vergroten...

Jemig, heftig avontuur! Eng ook om niet te weten wat er gebeurd.
Schrik er wel van dat je met 34 graden al onderkoelt bent en bijna dood was..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
WTF, snap echt niet dat mensen met dit soort doseringen werken. Ik gebruik een buisje van 5,5 ml, en doe hier altijd mijn ghb in. Had zelgs laatst 50 % puur gesteste ghb, nam hiervan ook gewoon zon buisjes, daarvan ga je nog echt niet nokkie, en 0,2 ml meer en opeens nokkie gaan? No fucking way man miss 1,5 keer je dosis ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."