Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vanaf donderdag aaf tot zaterdag nacht constant pep Maarjah gewoon vrijdag en zaterdag wel netjes gaan werken :P ookal is dat best kut om naar de klote te werken als het 25-30 graden is 9 uur lang achter elkaar. Ennu vrijdag nacht en zaterdag paar buisjes ghb en natuurlijk veel alcohol."
"4 Dagen pep... Valium...Xtc...2cb"
"@Flugeltje: Ja je hebt gelijk, je kunt er vaak beter gewoon niks overzeggen tegen andere mensen. En aan GHB komen is niet moeilijk je moet alleen weten waar je moet zoeken of zelf kok gaan spelen."
"Waarom gebruiken jullie GHB? Om te ontsnappen aan de saaie, eentonige en dagelijkse realiteit van onze maatschappij! Het effect van GHB vind ik hééérlijk en in tegenstelling tot velen andere soorten drugs vind ik het geestelijk en ligamelijk veel minder schadelijk en valt het goede te combineren met mijn dagelijks leven. En je kunt het nog eens makkelijk zelf maken ook"
"Flugeltje zei: Je hebt gelijk poeheepunx, maar imo, veel mensen schrikken of vinden ghb minder omdat ze slecht kunnen doseren Klik om te vergroten... Waar ik echt van baal bij het gebruik van GHB is dat veel mensen je gelijk bestempelen als iemand "die ghb gebruikt om meiden te gebruiken en te misbruiken" Nou dat is iets waar ik echt van walg en nooit zal doen. Opzich vind ik het niet gek want de media benadrukt ook alleen de negatieve kanten van GHB. Dat komt vooral door vieze trieste mensen die het als "rape drugs" gebruiken. Maar het grote meeren deel van de GHB gebruikers die het gewoon gebruiken om te genieten daar hoor je amper wat over. Af en toe neem ik de tijd en moeite om mensen uit te leggen wat GHB nou is en dat het ook hele andere gebruikers doel eindes heeft. Ik zie ghb ook niet echt als een hard drugs maar meer als een soft drugs vergelijkbaar met wiet, hasj en alcohol. Alleen weet ik donders goed dat je ook snel te veel kan nemen en nokkie gaan. Maar dat vind ik opzich ook heerlijk zolang het maar gebeurd bij vrienden die weten dat ik GHB op heb."
"Het is weer maandag en morgen weer werken Ik heb alleen nicotiana tabacum genuttigd maar dat doe ik al jaren lang elke dag. Net zoals 1,1 miljard andere rook verslaafde in de wereld."
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep Ruim 5 dagen en nachten Op dag 4 en 5 aardig paranoia :P Je gaat dan de wereld om je heen heel anders waarnemen en word achtervolgd door waanideeën. Over deze ervaring heb ik het volgende gedicht geschreven: Er is iets, hier in de kamer. Een schim, een schaduw. Ik ben bang, voor wat het is. Ik durf niet te kijken, ik sluit mijn ogen. En ik zit bang in een hoekje. Wachten tot het weg gaat. Ik hoor geluiden. Ze komen van boven. Ik begin te schreeuwen. Help wie is daar! Hij komt de trap af. De schim komt dichterbij? Ik bevries, en kan me niet bewegen. Ik sluit mijn ogen, ik tel tot tien. Ik loop weg, naar de andere kant. En ik kom tot het besef dat er niets is. Er is niets in de kamer, het is stil. En de Angst is weg"
"Nokkie ben ik meerdere malen geweest van GHB. GHB is mijn favoriete drugs Het Gevaar om nokkie te gaan is iets waar je rekening mee moet houden wanneer je gaat genieten van deze godelijke drugs. Ik ben gelukkig nooit in het openbaar nokkie gegaan en hoop dat nooit mee te maken. Ik gebruik ruim al ongeveer 1 jaar lang wekelijks GHB en 1 keer had dat bijna een dodelijke afloop. Gelukkig was mijn stief broertje er op tijd bij om kots uit mijn mond te scheppen met zijn vingers, zodat ik er niet in gestikt ben!!! ( check= http://ghbfanclub.web-log.nl/ )"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep psychopsychedelic zei: ik snap egt niet dat jullie zolang wakker kunnen blijven,, na 2 nachten en 3 dagen ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaal kapot!!! na 1 nacht eigenlijk al. .maar dat is nog makkelijk vol te houden,, maar het ligter ook heel erg aan watvoor pep je hebt en hoeveel natuurlijk maargoed Klik om te vergroten... Ja gewoon door snuiven en zorgen dat je blijft eten en drinken ookal heb je dr totaal geen zin in! En ja het gaat gewoon z'n gangetje vaak pas achter af besef is how eens ben al fucking lang wakker :P Na mate de dagen voderen vind ik het alleen maar makkelijker alles is dan toch 1 grote waas. Maar het is heel personelijk sommige mensen kunnen het goed hebben en andere totaal niet. Ik hoef bv maar 1 joint te roken en ik ben al helemaal fucking stoned maar kan wel makkelijk dagen wakker blijven en paar gram pep dr doorheen jagen."