Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3de keer ghb en toch nock gegaan.

3de keer ghb en toch nock gegaan.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
pelgrim zei:
Dan na een kleine 30min het 2de buisje genomen en ik werde plots wakker in de zetel. Mijn vriendin had paniek op haar gezicht en het bleek dat ik een dikke 2uur KO in de zetel was gegaan.
Klik om te vergroten...

Ben je serieus?
Lijkt mij toch wel logisch dat je weet dat je GHB niet om de 30 minuten neemt als je aan de G begint?
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rebell zei:
Ben je serieus?
Lijkt mij toch wel logisch dat je weet dat je GHB niet om de 30 minuten neemt als je aan de G begint?
Klik om te vergroten...

Daar heb je 100% gelijk in !! Was een domme domme zet van mij en dat is door mijn vriendin & co duidelijk gemaakt. Ik dacht dat ik wel DE man was die 2de buisje zou aankunnen. Goede les geleerd. Ik dacht door het gezellige gevoel dat een 2de dosis wel ok was.

Domme beslissing en heb dan ook enkel mijn eigen te verwijten door zo lomp met dat spul om te gaan.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke halve buisjes om de 2 uur.
Zo moet je beginnen. Dan kan je langzaam meer nemen als jr het beter kent
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet het. Lesje wel geleerd :) :wink:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
pelgrim zei:
Dan na een kleine 30min het 2de buisje genomen en ik werde plots wakker in de zetel.
Klik om te vergroten...

Raar zeg dat je out bent gegaan. :tongueout:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een 4 tal maanden geleden was er een oude kennis op bezoek. Deze had net geen 400ml bij zich + 3 buisjes van 5ml. Het was in februarie want in die maand verjaar ik dus. Hij ws 3 dagen na men verjaardag op bezoek geweest op een zondag.

Zelf had ik al 2x GHB gedaan maar daar was net gen 2j tussen van de laatste keer. Heb de 3 buisjes cadeau toen gekregen en het was gewoon hier thuis bij mij dus niets van uitgaan ofzo. Had 1 buisje genomen en voelde me super relax. Dan na een kleine 30min het 2de buisje genomen en ik werde plots wakker in de zetel. Mijn vriendin had paniek op haar gezicht en het bleek dat ik een dikke 2uur KO in de zetel was gegaan.

Ze zei dat ze een half uur op mijn gezicht tikken heeft zitten geven en met mij zitten schudden. Wel ik voelde en merkte totaal niets van pijn nadien of zelfs de dag nadien omdat ze zei dat ze op de duur enkele harde tikken op mijn aangezicht had gegeven en men maat bevestigde dat wel.

Volgens haar en men maat zou ik bij het bijkomen mijn 3de buisje hebben willen opendoen maar dat hadden ze mij afgepakt. Ook dat weet ik dus niet terwijl ik terug tjah wakker/bij gekomen was?

Had lange tijd daarvoor al 2x ghb gedaan en dezelfde dosis dus zal aan kwaliteit hebben gelegen mss? Ik weet het niet maar was nog nooit out gegaan op ghb.

Het 3de buisje had ik een maandje later dan genomen en ook weer in huiselijke sfeer maar dan alleen met mijn vriendin en daar was niks erg van gekomen, gwn chill in de zetel :).

Tjah dat zijn mijn ervaringen maar kan er gvd goed inkomen waarom sommigen eraan verslaafd geraken aan de vloeibare roes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."