Een 4 tal maanden geleden was er een oude kennis op bezoek. Deze had net geen 400ml bij zich + 3 buisjes van 5ml. Het was in februarie want in die maand verjaar ik dus. Hij ws 3 dagen na men verjaardag op bezoek geweest op een zondag.
Zelf had ik al 2x GHB gedaan maar daar was net gen 2j tussen van de laatste keer. Heb de 3 buisjes cadeau toen gekregen en het was gewoon hier thuis bij mij dus niets van uitgaan ofzo. Had 1 buisje genomen en voelde me super relax. Dan na een kleine 30min het 2de buisje genomen en ik werde plots wakker in de zetel. Mijn vriendin had paniek op haar gezicht en het bleek dat ik een dikke 2uur KO in de zetel was gegaan.
Ze zei dat ze een half uur op mijn gezicht tikken heeft zitten geven en met mij zitten schudden. Wel ik voelde en merkte totaal niets van pijn nadien of zelfs de dag nadien omdat ze zei dat ze op de duur enkele harde tikken op mijn aangezicht had gegeven en men maat bevestigde dat wel.
Volgens haar en men maat zou ik bij het bijkomen mijn 3de buisje hebben willen opendoen maar dat hadden ze mij afgepakt. Ook dat weet ik dus niet terwijl ik terug tjah wakker/bij gekomen was?
Had lange tijd daarvoor al 2x ghb gedaan en dezelfde dosis dus zal aan kwaliteit hebben gelegen mss? Ik weet het niet maar was nog nooit out gegaan op ghb.
Het 3de buisje had ik een maandje later dan genomen en ook weer in huiselijke sfeer maar dan alleen met mijn vriendin en daar was niks erg van gekomen, gwn chill in de zetel
![:)]()
.
Tjah dat zijn mijn ervaringen maar kan er gvd goed inkomen waarom sommigen eraan verslaafd geraken aan de vloeibare roes.