#1
Zie link naar ander topic.https://drugsforum.nl/threads/sinds-gisteren-cold-turkey-gestopt-met-g.64249/
Thanks man, dat had ik even nodig. Was toch bezorgd dat er ineens hele ernstige complicaties zouden volgen maar als ik weet dat het onderdeel is van het ontwenningsproces ben ik al gerustgesteld.Ja daar moet je even doorheen.
Neeom eerlijk te zijn heb ik geen huisarts op dit moment, weet niet waarom ik loog eigenlijk.. ik dacht gewoon dat als ik maar lang genoeg geen G nam het risico vanzelf weg zou gaan..2 maanden 24/7 gebruikt heeft hij.
Dus dat kan complicaties opleveren de hele week nog.
Nog achter die Diazepam of Baclofen gegaan?
Ja afhankelijk kan snel optreden,
Het leven is geen trip, het is een reis waar de echt voldoening komt uit langdurige doelen stellen waar je met volle overtuiging voor gaat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."