Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPregabaline/Baclofen

Pregabaline/Baclofen

25 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen ervaring met lyrics
Maar sinds 3 dagen zelf met baclofen begonnen(hoge dosering 300 mg over hele dag) en compleet ghbgebruik en cravingsvrij)
Nu wel de dosering aan het verlagen
Helaas geen begeleiding arts. Daarom wat missers in correctheid toediening. Maar ITT tot bv Raver is dit voor mij na een helse mislukte afkickperiode een absoluut wondermiddel.

Mocht iemand het interessant vinden kan ik wel mijn theorie uitleggen waarom het voor mij specifiek wel zo extreem goed werkt
o
ollyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sunnydf zei:
Geen ervaring met lyrics
Maar sinds 3 dagen zelf met baclofen begonnen(hoge dosering 300 mg over hele dag) en compleet ghbgebruik en cravingsvrij)
Nu wel de dosering aan het verlagen
Helaas geen begeleiding arts. Daarom wat missers in correctheid toediening. Maar ITT tot bv Raver is dit voor mij na een helse mislukte afkickperiode een absoluut wondermiddel.

Mocht iemand het interessant vinden kan ik wel mijn theorie uitleggen waarom het voor mij specifiek wel zo extreem goed werkt
Klik om te vergroten...
Absoluut interessant!
Afgelopen week heb ik me laten gaan, lees uitglijden, met GBL. Heerliijk!
Na 3,5 dag wilde ik stoppen en kreeg zulke intense vreselike ontwenningsverschijnselen! (is wel erg snel toch???)
Grote Paniek!! Mijn wereld stortte in!!
Wat nu????
Uiteraard eerst doorgaan met de GBL..zo laag mogelijke dosis iedere 2 uur.
Ik zag mezelf/kon me niet aanmelden voor een kliniek...over een paar weken heb je een intake en dan kan je over 10 weken in de afkick.... dat wil je niet. De verslaving wordt alleen maar erger, de ontwenning alleen maar helser.

Uiteindelijk een vriend van mij gebeld en ik mocht langskomen. Hij zoume wel helpen.
Eerst begonnen met Baclofen en diazepam... werkte niet.
Ik had gelezen over Pregabaline icm Baclofen. Dat eerste had mijn vriend ook liggen...
GEWELDIG!!!!!!! ik kan niet anders zeggen... geen ontwenningsverschijnselen en absoluut geen GBL(of wat anders aangeraakt).
Eerste dag heel af en toe een kleine dosering oxazepam erbij, want deze werkt lekker snel.
Thats it!
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tot aanvulling wat ik zei..
Die gabapentine.
Dat kan je helpen ook na een lange tijd te hebben gebruikt.
Om je receptoren weer in orde te krijgen..

Baclofen in een heel fijn afbouw middel..
Lees dat topic maar hier op dit forum:

Ghb de meest humane manier van afbouw

Daar deelde iedereen zijn ervaring met baclofen.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben inmiddels GHB en Benzo vrij ! Mijn humeur ligt nog wel ergens in de sloot en ben druk bezig alle ellende op te lossen, helaas wel noodgedwongen opname (IBS) GGZ doordat ik beland was in een Delirium. Vanaf moment opname tot heden niks meer gebruikt ! Trots ? Voel het niet.. enorme schaamte voor alles en socialisme is ver te zoeken. Ik denk hiervoor een training te gaan gebruiken.. ben weer terug bij af .. voor het gebruik van GHB had ik paniek en angst klachten, verdwenen toen ik gebruikte in begin stadium maar alles is weer terug gekomen + die ellende .. komt goed allemaal ! Volop aan het werk en bedrijf loopt goed. Maar wat een lang traject.. veel pijn, schaamte en tranen. GHB is sick eveneens Benzo.. Maja die had ik nodig voor slapen.. ben een jaar verslaafd geweest en op een gegeven moment lijkt slapen verleden tijd, heb ongeveer een half jaar elke dag 2 tot 3 uurtjes geslapen en vollop werken. Pffff
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#5
pistebully zei:
Ik ben inmiddels GHB en Benzo vrij ! Mijn humeur ligt nog wel ergens in de sloot en ben druk bezig alle ellende op te lossen, helaas wel noodgedwongen opname (IBS) GGZ doordat ik beland was in een Delirium. Vanaf moment opname tot heden niks meer gebruikt ! Trots ? Voel het niet.. enorme schaamte voor alles en socialisme is ver te zoeken. Ik denk hiervoor een training te gaan gebruiken.. ben weer terug bij af .. voor het gebruik van GHB had ik paniek en angst klachten, verdwenen toen ik gebruikte in begin stadium maar alles is weer terug gekomen + die ellende .. komt goed allemaal ! Volop aan het werk en bedrijf loopt goed. Maar wat een lang traject.. veel pijn, schaamte en tranen. GHB is sick eveneens Benzo.. Maja die had ik nodig voor slapen.. ben een jaar verslaafd geweest en op een gegeven moment lijkt slapen verleden tijd, heb ongeveer een half jaar elke dag 2 tot 3 uurtjes geslapen en vollop werken. Pffff
Klik om te vergroten...

Zo dat was lang geleden je post.
Zoals Raver zegt neem wat Gabapentine dat regeld je huishouding van Dopamine
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had je nog Baclofen gebruikt bij het afbouwen?

Ik heb er een wat mindere ervaring mee, ik vroeg mij af hoe anderen dit hebben ervaren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."