Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPregabaline/Baclofen

Pregabaline/Baclofen

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik volledig 24/7 aan de G was, merkte ik de afkick na 4 uur. Werk je bij het Trimbos?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
pistebully zei:
Nou, dat het met 8 uur uit je bloed is, komt dan de daadwerkelijke afkick ook na 8 uur, wanneer het volledig uit je bloed is.
Klik om te vergroten...
Ik zou dat niet weten, sorry. Misschien dat een ander je daarmee kan helpen.
Ik ben alleen een beetje de “moraalridder” hier als het om verkeersveiligheid gaat hahahaha.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké! In iedergeval verstandige opmerking.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
pistebully zei:
Nou, dat het met 8 uur uit je bloed is, komt dan de daadwerkelijke afkick ook na 8 uur, wanneer het volledig uit je bloed is.
Klik om te vergroten...

Dat is afhankelijk van hoe zwaar je verslaafd bent aan GHB.

Ontwenning krijg je al bij een te lage concentratie GHB in je bloed, niet pas als het helemaal uit je lichaam is.

Als ik soms te laat was met doseren nam ik pas na 4u 5ml, en dan nam die 5ml de ontwenning niet weg. Pas als ik extra nam voelde ik me beter. Je lichaam is dus gewend aan een bepaalde concentratie GHB in je lichaam. Maar dit is echt heel persoonlijk denk ik.
M
Mr.BenzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
pistebully zei:
Ik weet de hoeveelheid wat gehanteerd moet worden, zowel voor de acute stop GHB of GBL toename, afbouw van Baclofen en Lyrica. Afbouwen is onnodig en een pijnlijk proces. Je zegt met alle respect (gezondheid staat op nr 1) dat deed je ook toen je GHB en alle andere middelen tot je toenam ? Baclofen icm Lyrica zou moeten worden toegepast in elke kliniek, maar dit is de snelste, goedkoopste weg. Ze proppen je vol met Diazepam enz en zorgen dat je zolang mogelijk in klinische behandeling blijft.
Klik om te vergroten...




Ik ben zelf 2 x eerder acuut van best zwaardere fysieke verslaving afgekomen dmv van baclofen & benzodiazepinen en deze op gezette tijden in te nemen, en dit in vier dagen zonder enige discomfort.
Hoeveel mg Lyrica schat je in per dag nodig te zijn?
Het word soms wel aageboden op marktplaasts achtige sites, maar zou niet weten hoeveel aan te schaffen/

Thanx
S
SunnydfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen ervaring met lyrics
Maar sinds 3 dagen zelf met baclofen begonnen(hoge dosering 300 mg over hele dag) en compleet ghbgebruik en cravingsvrij)
Nu wel de dosering aan het verlagen
Helaas geen begeleiding arts. Daarom wat missers in correctheid toediening. Maar ITT tot bv Raver is dit voor mij na een helse mislukte afkickperiode een absoluut wondermiddel.

Mocht iemand het interessant vinden kan ik wel mijn theorie uitleggen waarom het voor mij specifiek wel zo extreem goed werkt
o
ollyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sunnydf zei:
Geen ervaring met lyrics
Maar sinds 3 dagen zelf met baclofen begonnen(hoge dosering 300 mg over hele dag) en compleet ghbgebruik en cravingsvrij)
Nu wel de dosering aan het verlagen
Helaas geen begeleiding arts. Daarom wat missers in correctheid toediening. Maar ITT tot bv Raver is dit voor mij na een helse mislukte afkickperiode een absoluut wondermiddel.

Mocht iemand het interessant vinden kan ik wel mijn theorie uitleggen waarom het voor mij specifiek wel zo extreem goed werkt
Klik om te vergroten...
Absoluut interessant!
Afgelopen week heb ik me laten gaan, lees uitglijden, met GBL. Heerliijk!
Na 3,5 dag wilde ik stoppen en kreeg zulke intense vreselike ontwenningsverschijnselen! (is wel erg snel toch???)
Grote Paniek!! Mijn wereld stortte in!!
Wat nu????
Uiteraard eerst doorgaan met de GBL..zo laag mogelijke dosis iedere 2 uur.
Ik zag mezelf/kon me niet aanmelden voor een kliniek...over een paar weken heb je een intake en dan kan je over 10 weken in de afkick.... dat wil je niet. De verslaving wordt alleen maar erger, de ontwenning alleen maar helser.

Uiteindelijk een vriend van mij gebeld en ik mocht langskomen. Hij zoume wel helpen.
Eerst begonnen met Baclofen en diazepam... werkte niet.
Ik had gelezen over Pregabaline icm Baclofen. Dat eerste had mijn vriend ook liggen...
GEWELDIG!!!!!!! ik kan niet anders zeggen... geen ontwenningsverschijnselen en absoluut geen GBL(of wat anders aangeraakt).
Eerste dag heel af en toe een kleine dosering oxazepam erbij, want deze werkt lekker snel.
Thats it!
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tot aanvulling wat ik zei..
Die gabapentine.
Dat kan je helpen ook na een lange tijd te hebben gebruikt.
Om je receptoren weer in orde te krijgen..

Baclofen in een heel fijn afbouw middel..
Lees dat topic maar hier op dit forum:

Ghb de meest humane manier van afbouw

Daar deelde iedereen zijn ervaring met baclofen.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben inmiddels GHB en Benzo vrij ! Mijn humeur ligt nog wel ergens in de sloot en ben druk bezig alle ellende op te lossen, helaas wel noodgedwongen opname (IBS) GGZ doordat ik beland was in een Delirium. Vanaf moment opname tot heden niks meer gebruikt ! Trots ? Voel het niet.. enorme schaamte voor alles en socialisme is ver te zoeken. Ik denk hiervoor een training te gaan gebruiken.. ben weer terug bij af .. voor het gebruik van GHB had ik paniek en angst klachten, verdwenen toen ik gebruikte in begin stadium maar alles is weer terug gekomen + die ellende .. komt goed allemaal ! Volop aan het werk en bedrijf loopt goed. Maar wat een lang traject.. veel pijn, schaamte en tranen. GHB is sick eveneens Benzo.. Maja die had ik nodig voor slapen.. ben een jaar verslaafd geweest en op een gegeven moment lijkt slapen verleden tijd, heb ongeveer een half jaar elke dag 2 tot 3 uurtjes geslapen en vollop werken. Pffff
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#10
pistebully zei:
Ik ben inmiddels GHB en Benzo vrij ! Mijn humeur ligt nog wel ergens in de sloot en ben druk bezig alle ellende op te lossen, helaas wel noodgedwongen opname (IBS) GGZ doordat ik beland was in een Delirium. Vanaf moment opname tot heden niks meer gebruikt ! Trots ? Voel het niet.. enorme schaamte voor alles en socialisme is ver te zoeken. Ik denk hiervoor een training te gaan gebruiken.. ben weer terug bij af .. voor het gebruik van GHB had ik paniek en angst klachten, verdwenen toen ik gebruikte in begin stadium maar alles is weer terug gekomen + die ellende .. komt goed allemaal ! Volop aan het werk en bedrijf loopt goed. Maar wat een lang traject.. veel pijn, schaamte en tranen. GHB is sick eveneens Benzo.. Maja die had ik nodig voor slapen.. ben een jaar verslaafd geweest en op een gegeven moment lijkt slapen verleden tijd, heb ongeveer een half jaar elke dag 2 tot 3 uurtjes geslapen en vollop werken. Pffff
Klik om te vergroten...

Zo dat was lang geleden je post.
Zoals Raver zegt neem wat Gabapentine dat regeld je huishouding van Dopamine
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Had je nog Baclofen gebruikt bij het afbouwen?

Ik heb er een wat mindere ervaring mee, ik vroeg mij af hoe anderen dit hebben ervaren.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb in een kliniek in Amsterdam Gabapentine gekregen tijdens m'n GHB delier.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallo! Iemand ervaring met de GHB afkick Lyrica/Baclofen?
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Ik heb in een kliniek in Amsterdam Gabapentine gekregen tijdens m'n GHB delier.
Klik om te vergroten...

Oké , Lyrica en Gabapentin kun je helaas nergens meer krijgen. Ja, in een kliniek.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
pistebully zei:
Oké , Lyrica en Gabapentin kun je helaas nergens meer krijgen. Ja, in een kliniek.
Klik om te vergroten...
Misschien naar een kliniek gaan dan?
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Onmogelijk
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
pistebully zei:
Onmogelijk
Klik om te vergroten...

Onmogelijk waarom?

Je gezondheid dient op 1 te staan toch?

Zelf gaan experimenteren met lyrica en gabapentine is gewoon niet verantwoord. Het allerbeste is professionele hulp. En er zijn amper klinieken waar die middelen toepast worden bij GHB detoxificatie.
Het wordt gewoon afgebouwd met Xyrem en als ondersteuning benzo's.

Ik kreeg Gabapentine omdat ik al bijna 2 weken niet meer geslapen had en psychotisch was. Xyrem en benzo's waren alleen toen niet genoeg om me te stabiliseren. Het zijn niet zomaar middelen.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet de hoeveelheid wat gehanteerd moet worden, zowel voor de acute stop GHB of GBL toename, afbouw van Baclofen en Lyrica. Afbouwen is onnodig en een pijnlijk proces. Je zegt met alle respect (gezondheid staat op nr 1) dat deed je ook toen je GHB en alle andere middelen tot je toenam ? Baclofen icm Lyrica zou moeten worden toegepast in elke kliniek, maar dit is de snelste, goedkoopste weg. Ze proppen je vol met Diazepam enz en zorgen dat je zolang mogelijk in klinische behandeling blijft.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
pistebully zei:
Je zegt met alle respect (gezondheid staat op nr 1) dat deed je ook toen je GHB en alle andere middelen tot je toenam ?
Klik om te vergroten...

Ik bedoel hiermee meer dat je je gezondheid op 1 moet zetten in tegenstelling tot andere maatschappelijke zaken zoals werk en studie. Omdat je zegt 'onmogelijk' neem ik aan dat dat te maken heeft met maatschappelijke zaken die een kliniek opname in de weg staan.

pistebully zei:
Baclofen icm Lyrica zou moeten worden toegepast in elke kliniek, maar dit is de snelste, goedkoopste weg. Ze proppen je vol met Diazepam enz en zorgen dat je zolang mogelijk in klinische behandeling blijft.
Klik om te vergroten...

Het is de snelste en goedkoopste weg zeg je? Maar is het ook de veiligste weg? :wink: Dat is wat ten alle tijden op 1 moet komen. Afbouwen binnen een kliniek is echt niet zo klote hoor, alleen het instellen op die Xyrem is zwaar. Je wordt tijdens het instellen heel goed gecontroleerd steeds. Het valt gewoon mee en het is redelijk veilig. Je lichaam is afhankelijk van GHB. En niet van een combinatie medicijnen, is deze manier van stoppen uberhaupt op grote schaal onderzocht? Ik betwijfel het gewoon.

En dat volproppen met Diazepam valt reuze mee.. 3x 5mg diazepam kreeg ik maar? Meer niet.
Daarnaast ga je na de afbouw gewoon naar huis, je wordt niet onnodig lang binnen de kliniek gehouden.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan mijn bedrijf, gezin, huis enz niet gaan opgeven voor klinische behandeling. Daarom was mijn antwoord ook "onmogelijk" Ik ben in tussentijd al meerdere keren gestopt, maar ging te makkelijk, dus.. weer een 5 ml derin ! Icm met speed wat voorkwam met oud en nieuw toen heb ik op 1 avond wel 50 ml wel getikt en niks van de G vernomen. speed icm G is naar mijn mening insane. Volgende dag moest ik dat echt niet weer doen, dan ging ik KO

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."