Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp met afkick gezocht

Hulp met afkick gezocht

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel succes!
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
In principe staat alles wat je nodig hebt al hier op het forum inderdaad, maar wat ik uit je verhaal begrijp is dat je iemand nodig hebt die je er een beetje doorheen helpt.

Ik zou je ook wel kunnen helpen. Ik heb al vaker in hetzelfde schuitje gezeten en heb ook veel gehad aan Revolutionair. Als je wil kan je mij een privé bericht sturen.
M
Melany99Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste forumleden,
Ik ben nieuw hier en zit met een probleem.
Ik gebruikte wel eens ghb samen met mijn beste vriendinnetje. Maar toen werd de jongen waar we het bij kochten opgepakt. Toen hebben we iemand anders gevonden en hij verkocht alleen per liter. Sindsdien zijn we steeds meer gaan gebruiken en ben ik in een circulatie beland dat ik om de 2 uur moet nemen.
Mijn vriendinnetje was al eerder gestopt en heeft Baclofen kunnen regelen. Nu heeft mijn huisarts mij doorgestuurd naar een kliniek maar de intake is pas begin Februari!!! Ik mag van hem Diazepam ophalen bij de apotheek alleen als ik stop met gebruiken. En ik heb in de tussentijd al Diazepam opgehaald. Maar ik ben nog niet gestopt. Wel heb ik een nieuwe liter moeten halen tot ik weet hoe ik het allemaal moet aanpakken. Ik lees al heel lang mee op dit forum en heb gezien dat Revolutionair precies weet wat je moet doen en dat hij verschillende mensen met succes heeft begeleid. Nu zoek ik contact met hem maar ik heb nog niks vernomen. Ik heb nu Baclofen en Diazepam tot mijn beschikking. Ook heb ik alle afbouw schema's overgeschreven van dit forum. Maar toch wil ik in contact komen met Revolutionair om zeker te zijn of ik het allemaal wel goed doe. Voor de rest heb ik niemand in mijn omgeving.
Kent iemand hem of kan iemand mij in contact brengen met hem?
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en ik hoop dat ik snel wat hoor.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Revolutionair
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet iemand of hij een ban heeft? Hij is donderdag voor het laatst gezien op dit forum.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien op vakantie of iets.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Weet iemand of hij een ban heeft? Hij is donderdag voor het laatst gezien op dit forum.
Klik om te vergroten...

Bans worden gemeld in het banmeldtopic en daar staat niks. Misschien druk voor de feestdagen of op vakantie.

@Melany99 Goed dat je om hulp vraagt hier en wat rot dat die intake nog zo lang duurt. Heel veel succes iig!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het feit dat je hier om hulp zoekt is al een goed bezig van het einde van je verslaving. Dit gaat je lukken 🤗
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien dat @Raver je ook kan bij staan. Weet alleen even niet hoe ik iemand tag op mobile.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang zei:
Misschien dat @Raver je ook kan bij staan. Weet alleen even niet hoe ik iemand tag op mobile.
Klik om te vergroten...
Laatst gezien in juni, dat wordt ook lastig dus.
M
Melany99Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank jullie wel voor de reacties!
Ik stuur je een berichtje @roesjunkie
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu begrijp ik je bericht @Melany99.
Ik was even weg van dit forum [adminknip: welkom terug].
Heb al een pre-party gehad gehad voor de feestdagen 🤗🕺💃

[adminknip: niet relevant]

Dat wou ik even kwijt 😉
Voor de rest ga ik even de feestdagen vieren en heb verschillende feesten.
En familie bijeenkomsten.
Dus zie jullie next year.

Prettige feestdagen 🎉🎊🎆✨🎈

Groetjes
Revolution
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kappen nu mensen. Het is echt nergens voor nodig om zo gepikeerd en persoonlijk te reageren. Het zou jammer zijn als er bans uitgedeeld moeten worden met Kerst, dus vrede op aarde a.u.b. :)
M
Melany99Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi hoi,

Even een update!
Ik ben uit mijn verslaving.
Allemaal nog bedankt voor jullie liefde ❤.

Xx
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Melany99 zei:
Hoi hoi,

Even een update!
Ik ben uit mijn verslaving.
Allemaal nog bedankt voor jullie liefde ❤.

Xx
Klik om te vergroten...
Super !!! Hoe voel je je nu?
M
Melany99Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Super !!! Hoe voel je je nu?
Klik om te vergroten...

Heel erg goed.
Ik ben er al een tijdje af.
Ik kwam even kijken naar de post van Revolutionair.
Daar vroeg hij om.
En ik was even vergeten hoe lief jullie reageerde.
Dus wou jullie nog even bedanken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."