Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB en ziek zijn

GHB en ziek zijn

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien is je lichaam te druk om de GHB te counteren en heeft het geen tijd om ziek te zijn.

Kan me niet voorstellen dat dit gezond is trouwens.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is mij opgevallen dat sinds ik GHB gebruik ik niet meer verkouden word. Waar ik normaal gesproken 2-3 keer per jaar met een snotneus rondloop, ben ik nu al twee jaar niet meer ziek geweest.

Een vriend van mij die ook gebruikt merkte dit ook op, maar misschien is dat puur toeval. Wat zijn jullie ervaringen?
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb dit zelf ook ervaren niet alleen met dagelijks ghb maar ook met speed tot dat ik ermee stopte er zo 2 a 3 weken vanaf was daarna zeker 2 weken doodziek geweest. Maar hoe het komt dat je niet of minder vaak ziek word bij veel/dagelijks gebruik is mij ook een raadsel.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P

Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#5
roesjunkie zei:
Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P

Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.
Klik om te vergroten...

Maar je hebt het nu over recreatief of dagelijks gebruik?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
roesjunkie zei:
Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P

Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.
Klik om te vergroten...
Leven is überhaupt niet gezond.

Wat ik bedoelde met geen tijd hebben: ziek worden is een reactie van je lichaam op een virus. GHB ontregeld wellicht iets in je afweersysteem waardoor je niet ziek wordt.
Wat op korte termijn goed is maar wat het op lange termijn zou kunnen veroorzaken..
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Leven is überhaupt niet gezond.

Wat ik bedoelde met geen tijd hebben: ziek worden is een reactie van je lichaam op een virus. GHB ontregeld wellicht iets in je afweersysteem waardoor je niet ziek wordt.
Wat op korte termijn goed is maar wat het op lange termijn zou kunnen veroorzaken..
Klik om te vergroten...
Dat zei ik al in een eerdere post stop maar is helemaal met drugs gebruik dan zal je zien dat wanneer alle drugs uit je lichaam weg is je na 2 a 3 weken goed ziek word heb dit nu 2x gehad 1 x met ghb en 1x met speed
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ervaar dit niet zo. Gebruik ongeveer eens in de maand ghb. Ik word soms ziek.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik doel inderdaad op dagelijks gebruik. Lijkt mij nog sterker dat dit gebeurt bij iemand die het één keer in de zoveel tijd gebruikt. Als dat zo zou zijn zouden we eigenlijk allemaal aan de g moeten gaan 🤣

Danny0531 zei:
Dat zei ik al in een eerdere post stop maar is helemaal met drugs gebruik dan zal je zien dat wanneer alle drugs uit je lichaam weg is je na 2 a 3 weken goed ziek word heb dit nu 2x gehad 1 x met ghb en 1x met speed
Klik om te vergroten...

Hmm, ok... Dit heb ik zelf niet zo ervaren met al mijn keren afkicken van GHB. Eén keertje heb ik last gehad van keelpijn, maar dat was na 1 dagje al weg en dat verwijt ik eerder aan veel te veel roken en slapen op medicijnen (en gek gaan ademen daardoor) dan afkicken van GHB.
W
Wim82Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Of het is omdat je door corona meer handen wast en afstand houdt?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wim82 zei:
Of het is omdat je door corona meer handen wast en afstand houdt?
Klik om te vergroten...
Haha nee, dit was voor Corona ook al en ik ben niet zo van de maatregelen. Geloof er allemaal niet in.

Natozlato zei:
Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.
Klik om te vergroten...
Nee, daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik heb wel laatst een urine test gedaan en mijn urine was te alkalisch, waardoor bacteriën zich kunnen gaan vermenigvuldigen en daardoor veel kans op blaasontstekingen en dergelijke. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jammer dat je het niet herkent. Het is bij mij duidelijk aanwezig. Misschien wel een teken dat ik iets teveel gehad heb.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.
Klik om te vergroten...
Ook nog nooit gehad... 🤔

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."