#1
Misschien is je lichaam te druk om de GHB te counteren en heeft het geen tijd om ziek te zijn.
Kan me niet voorstellen dat dit gezond is trouwens.
Kan me niet voorstellen dat dit gezond is trouwens.
Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P
Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.
Leven is überhaupt niet gezond.Drugs gebruiken is per definitie niet gezond, dus dat is nogal een open deur die je daar in trapt. Dat het lichaam "geen tijd" heeft om ziek te worden lijkt mij ook heel sterk. Ik heb nooit tijd om ziek te worden :P
Of het überhaupt zo is dat je niet ziek/verkouden wordt als GHB gebruiker weet ik niet, daarom heb ik dit topic geopend om erachter te komen of andere gebruikers dit ook zo ervaren.
Dat zei ik al in een eerdere post stop maar is helemaal met drugs gebruik dan zal je zien dat wanneer alle drugs uit je lichaam weg is je na 2 a 3 weken goed ziek word heb dit nu 2x gehad 1 x met ghb en 1x met speedLeven is überhaupt niet gezond.
Wat ik bedoelde met geen tijd hebben: ziek worden is een reactie van je lichaam op een virus. GHB ontregeld wellicht iets in je afweersysteem waardoor je niet ziek wordt.
Wat op korte termijn goed is maar wat het op lange termijn zou kunnen veroorzaken..
Dat zei ik al in een eerdere post stop maar is helemaal met drugs gebruik dan zal je zien dat wanneer alle drugs uit je lichaam weg is je na 2 a 3 weken goed ziek word heb dit nu 2x gehad 1 x met ghb en 1x met speed
Haha nee, dit was voor Corona ook al en ik ben niet zo van de maatregelen. Geloof er allemaal niet in.Of het is omdat je door corona meer handen wast en afstand houdt?
Nee, daar heb ik nog nooit last van gehad. Ik heb wel laatst een urine test gedaan en mijn urine was te alkalisch, waardoor bacteriën zich kunnen gaan vermenigvuldigen en daardoor veel kans op blaasontstekingen en dergelijke. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.
Ook nog nooit gehad... 🤔Ik heb wel vaak dat m'n klieren in m'n nek opgezet zijn. Dit gebeurt meestal als ik er goed in zit, na een paar keer bijpakken. Hebben jullie dit ook? Als het uitwerkt, gaat dit ook weer weg. Heeft ook met het immuunsysteem te maken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."