Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Of het is omdat je door corona meer handen wast en afstand houdt?"
"Hallo allemaal! Het festivalseizoen is weer geopend en daarom heb ik de volgende vraag: hoe zit het met de 'tolerantie' van festivals t.a.v. een pilletje meer (of euh.. minder)? Ik weet dat ADE een tijd een fijn beleid had (5 pillen = toegestaan), maar hoe zit dit op andere festivals? Wordt het weer verstoppen, of zijn er plekken waar je gewoon de beveiliging voorbij kunt lopen?"
"acht.zes zei: @Wim82 Dat zal geen officieel beleid zijn van ADE, want dit is tegen de wet. Maar een oogje dichtknijpen zal best wel gebeuren hier en daar. Verder lijkt mij dit topic op het randje, want in de huisregels staat dat er geen smokkeltips gegeven mogen worden. Klik om te vergroten... https://www.at5.nl/artikelen/148160...ens-ade-cda-boos-waarom-hier-wel-en-daar-niet"