#1
Bro huisarts heeft geen flauw benul wa ghb is..het is van voor zijn tijd..Het is zeker geen verkeerd idee om contact op te nemen met je huisarts. Die kan je namelijk goed ondersteunen en eventueel doorverwijzen. Zelf kloten met diazepam en baclofen is niet handig als je er geen ervaring mee hebt.
Hoe veel G gebruikte je?
Idd dat heb je juist..doorverwijzen.
Bel ontwënningcentra....mensen ,docs,verplegers die het wel kennen...ervaringsdeskundige...
Huisarts vindt ik realtief gevaarlijk...stel dat je er seroquelleke of bromake diazepammeke krijgt....vermeerderd hét effect..simpel gespecialiseerde mensen in dope