Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDringend hulp gezocht voor ghb ontwenning

Dringend hulp gezocht voor ghb ontwenning

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
Hoffelinck YvesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Het is zeker geen verkeerd idee om contact op te nemen met je huisarts. Die kan je namelijk goed ondersteunen en eventueel doorverwijzen. Zelf kloten met diazepam en baclofen is niet handig als je er geen ervaring mee hebt.

Hoe veel G gebruikte je?
Klik om te vergroten...
Bro huisarts heeft geen flauw benul wa ghb is..het is van voor zijn tijd..
Idd dat heb je juist..doorverwijzen.
Bel ontwënningcentra....mensen ,docs,verplegers die het wel kennen...ervaringsdeskundige...
Huisarts vindt ik realtief gevaarlijk...stel dat je er seroquelleke of bromake diazepammeke krijgt....vermeerderd hét effect..simpel gespecialiseerde mensen in dope
H
Hoffelinck YvesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Jij gaat lekker?
Klik om te vergroten...
@ snuffelaar..Wat dacht je dan...correct my friend..telkens ik wil stoppen lees ik iets waarvan ik denk..wel...daar kan ik wel een beetje' uit ervaring ' bijschrijven. Lol
Gelijk heb...greetz all
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoffelinck Yves zei:
@ snuffelaar..Wat dacht je dan...correct my friend..telkens ik wil stoppen lees ik iets waarvan ik denk..wel...daar kan ik wel een beetje' uit ervaring ' bijschrijven. Lol
Gelijk heb...greetz all
Klik om te vergroten...
Weet niet of je echt steun of raad zoekt maar ik wens je alleszins veel succes. Afkicken is niet simpel, zeker niet als op het GHB aankomt maar weet dat iemand op deze aardbol (ik dus) wel in je gelooft! Je kan het, op jouw tempo.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo ik ben momenteel aan het afkicken van ghb , gebruikte 24/7 . Nu zit ik op diazepam en baclofen , in principe merk ik wakker zijnde niet veel meer kwa afkick , had de afgelopen dagen al afgebouwd en daarna overgegaan op dia en baclo . Maar ik kom niet meer in slaap en zodra ik probeer te slapen dan krijg ik zulke erge rare schockings stuiptrekking waardoor ik nu bang ben om überhaupt te proberen slapen . Ik merkte gister avond al wakker zijnde niet veel aan de hand maar proberen te slapen komt me afkick ineens wat ik heel raar vind . Waarom merk ik niks terwijl ik wakker ben inprencipe maar zodra ik in slaap probeer te komen krijg ik snellere hartslag . Wakker zijnde hartslag rust 50 nu . Ik kreeg daarnet zo een rare schock dat ik echt mega bang ben . Moet ik naar de huis arts ? Missch heb ik te snel afgebouwd /mezelf onthouden van de GHB . Misschien heb ik wel enorm hoge bloeddruk of iets ? Herkennen mensen dit toevallig?

Mvg,
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
Hallo ik ben momenteel aan het afkicken van ghb , gebruikte 24/7 . Nu zit ik op diazepam en baclofen , in principe merk ik wakker zijnde niet veel meer kwa afkick , had de afgelopen dagen al afgebouwd en daarna overgegaan op dia en baclo . Maar ik kom niet meer in slaap en zodra ik probeer te slapen dan krijg ik zulke erge rare schockings stuiptrekking waardoor ik nu bang ben om überhaupt te proberen slapen . Ik merkte gister avond al wakker zijnde niet veel aan de hand maar proberen te slapen komt me afkick ineens wat ik heel raar vind . Waarom merk ik niks terwijl ik wakker ben inprencipe maar zodra ik in slaap probeer te komen krijg ik snellere hartslag . Wakker zijnde hartslag rust 50 nu . Ik kreeg daarnet zo een rare schock dat ik echt mega bang ben . Moet ik naar de huis arts ? Missch heb ik te snel afgebouwd /mezelf onthouden van de GHB . Misschien heb ik wel enorm hoge bloeddruk of iets ? Herkennen mensen dit toevallig?

Mvg,
Klik om te vergroten...
Het is zeker geen verkeerd idee om contact op te nemen met je huisarts. Die kan je namelijk goed ondersteunen en eventueel doorverwijzen. Zelf kloten met diazepam en baclofen is niet handig als je er geen ervaring mee hebt.

Hoe veel G gebruikte je?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herken dit wel van het afkicken. De momenten dat ik probeerde te slapen of bijna in slaap viel kreeg ik een soort paniek en ging mijn hartslag weer omhoog. En kreeg af en toe een rare schok of begon te trillen, heel beangstigend. Ik ben met 0.2 ml per dag af gaan kicken toen, ik deed het op dat moment zonder medicatie. Het kan zijn dat je te snel gaat, maar Dia en Baclo zouden dat wel moeten onderdrukken.

Op hoeveel ml ben je begonnen met afbouwen en hoe groot zijn je stappen, op hoeveel ml zit je nu en hoe lang heb je daarover gedaan?

Mocht je het niet vertrouwen is de huisarts geen slecht idee natuurlijk.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoffelinck Yves zei:
MY FRIEND....AFBOUWEN IS WAT JIJ MOET DOEN OF LEREN. JE HEBT AL DIE ANDERE SHIT NIET NODIG
Klik om te vergroten...
Jij gaat lekker?
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lastige situatie,
Ik heb je eerdere berichten gelezen en eigenlijk was voorkomen beter dan genezen. Hulp krijgen wat dit betreft is al niet eenvoudig ivm de wachtlijsten, en de meeste huisartsen durven er niet aan te beginnen en verwijzen je door. Nu met dat Covid-19 gebeuren is het al een drama om überhaupt een huisarts te bezoeken laat staan de rest. Hoeveel dagen ben je nu ghb vrij precies? Misschien dat je geluk hebt en het ergste achter de rug is. Wees voorzichtig met pillen om je lichaam te resetten, want hulp krijgen is nog lastiger nu
H
Hoffelinck YvesLid
01-01-2024, 00:00
#9
MY FRIEND....AFBOUWEN IS WAT JIJ MOET DOEN OF LEREN. JE HEBT AL DIE ANDERE SHIT NIET NODIG
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Revolutionair had veel adviezen hierover. Maar volgens mij is hij van het forum af of heeft hij zijn naam veranderd. Iemand?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Coffeecup zei:
@Revolutionair had veel adviezen hierover. Maar volgens mij is hij van het forum af of heeft hij zijn naam veranderd. Iemand?
Klik om te vergroten...
Hij is weg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan ook dit eens doorlezen:

GHB afkicken - de meest humane manier

Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik ben zelf verslaafd (geweest). Op dit moment gebruik ik niet, maar verslaafd ben je in principe levenslang. Eenmaal een paar weken 24/7 gebruikt en ontelbaar vaak terugvallen gehad van enkele dagen. Vaak cold turkey gestopt, af en toe met behulp...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."