Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb fabels

Ghb fabels

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Phenibut geeft snelle afhankelijkheid, ik doe veel liever baclo en lyrica.
Klik om te vergroten...
Dat valt echt wel mee. 3 dagen max. Kun je een terugval makkelijk mee opvangen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Dat valt echt wel mee. 3 dagen max. Kun je een terugval makkelijk mee opvangen.
Klik om te vergroten...
Werkt dat nog beter dan baclo met lyrica dan ? En in wat voor zin werkt dit beter ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Werkt dat nog beter dan baclo met lyrica dan ? En in wat voor zin werkt dit beter ?
Klik om te vergroten...
Persoonlijk ben ik hier gewoon heel lovend over. Mijn hele afkick verdween, geen één klacht gehad, als een roos geslapen… Ik zal altijd terug gaan naar Phenibut.

Maar je dosis waarop je nu zit speelt wel een belangrijke rol, hoeveel je nodig hebt en of het verstandig is.

Soms als ik te hoog zat, ging ik eerst GHB met GHB taperen en dan de laatste loodjes met Phenibut.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Dat valt echt wel mee. 3 dagen max. Kun je een terugval makkelijk mee opvangen.
Klik om te vergroten...
Verschilt heel erg per persoon. Phenibut kan zeer verslavend zijn.. fysiek en/of geestelijk.
Bij 1 x per maand.zie ik tolerantie ontstaan. Als TO beiden kent zal ik gaan voor het.middel.wat ze het meest geschikt vind voor haarzelf.

Ik snap dat het voor jou supergoed werkte. Maar To is zelfs bekend met baclofen en lyrica.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blijkbaar reageert echt ieder individu heel anders op dit spul!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Verschilt heel erg per persoon. Phenibut kan zeer verslavend zijn.. fysiek en/of geestelijk.
Bij 1 x per maand.zie ik tolerantie ontstaan. Als TO beiden kent zal ik gaan voor het.middel.wat ze het meest geschikt vind voor haarzelf.

Ik snap dat het voor jou supergoed werkte. Maar To is zelfs bekend met baclofen en lyrica.
Klik om te vergroten...
Hoe kom je erbij met 1 keer per maand al? Heb je daar een link van? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Ik zeg ook niet dat ze het moet gebruiken. Ik deel mijn ervaring. Het is aan haar om te kiezen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Persoonlijk ben ik hier gewoon heel lovend over. Mijn hele afkick verdween, geen één klacht gehad, als een roos geslapen… Ik zal altijd terug gaan naar Phenibut.

Maar je dosis waarop je nu zit speelt wel een belangrijke rol, hoeveel je nodig hebt en of het verstandig is.

Soms als ik te hoog zat, ging ik eerst GHB met GHB taperen en dan de laatste loodjes met Phenibut.
Klik om te vergroten...
Maar ik lees toch vaak dat phenibut je gaba b receptor zwaar down regulate of hoe je dit ook mag noemen. Ga je daar dan juist niet nog sneller van naar de klote als je dat te vaak doet in verhouding to baclo en lyrica ?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi leden ,
Ik wou even iets uitpluizen over iets wat altijd gezegd wordt over ghb ,namelijk het niet slapen erop . Ik wou graag weten waar deze fabel vandaan kwam ? Wordt iemand meer lichamelijk afhankelijk wanneer je slaapt op een dosis g dan wanneer je niet slaapt op een dosis g . Of komt deze waarschuw voort uit het je moet niet slapen op ghb als je al de hele dag ghb gebruikt omdat je dan in het 24/7 patroon valt ? Het is toch niet zo dat je ineens meer afhankelijk wordt als je op een dosis g slaapt ?

Groeten !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je raakt inderdaad pas verslaafd als je in een 24/7 patroon valt. Dus als je ook neemt voor het slapen.

Op een gegeven moment ga je dan merken dat je na een uur of 2/3 wakker wordt en niet meer kan slapen. Dat is vaak het moment dat je weer een dosis neemt omdat je hopeloos wordt van het niet kunnen slapen.

Daar begint je 24/7 verslaving.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Je raakt inderdaad pas verslaafd als je in een 24/7 patroon valt. Dus als je ook neemt voor het slapen.

Op een gegeven moment ga je dan merken dat je na een uur of 2/3 wakker wordt en niet meer kan slapen. Dat is vaak het moment dat je weer een dosis neemt omdat je hopeloos wordt van het niet kunnen slapen.

Daar begint je 24/7 verslaving.
Klik om te vergroten...

Ja precies dit dacht ik al , en dit klopt wel idd . Wat ik wel bijvoorbeeld merk is dat als je wakker wordt uit een ghb slaap je drang om bij te nemen veel sterker is dan wanneer je niet slaapt erop en het laat uitwerken . Verder wou ik vragen aan je spyro verandering van patroon soort ontwenning . Ik merk bijvoorbeeld dat ontwenning helemaal niet perse erger wordt wanneer je al lichamelijk afhankelijk bent en het patroon verandert , voorbeeld ik lijk meer immuun te worden voor echt erge afkicks maar insomnia houd bijvoorbeeld langer aan dan voorheen en dit is met 24/7 gebruik of bijna 24/7 . Is dit per persoon verschillend of?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pleuny zei:
Ja precies dit dacht ik al , en dit klopt wel idd . Wat ik wel bijvoorbeeld merk is dat als je wakker wordt uit een ghb slaap je drang om bij te nemen veel sterker is dan wanneer je niet slaapt erop en het laat uitwerken . Verder wou ik vragen aan je spyro verandering van patroon soort ontwenning . Ik merk bijvoorbeeld dat ontwenning helemaal niet perse erger wordt wanneer je al lichamelijk afhankelijk bent en het patroon verandert , voorbeeld ik lijk meer immuun te worden voor echt erge afkicks maar insomnia houd bijvoorbeeld langer aan dan voorheen en dit is met 24/7 gebruik of bijna 24/7 . Is dit per persoon verschillend of?
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met patroon veranderd?

Hoe ziet je gebruik er nu uit? Hoe vaak neem je, om de hoeveel uur en hoeveel? Is het echt 24/7?

Ik heb laatst 350 ml in huis gehad, met zijn twee opgemaakt en heb mijn afkick ontweken.

Ik nam vaak een dopje in de ochtend, in de middag en eentje in de avond. Zo kwam ik niet in de 24/7 cyclus en heb ik deze hoeveelheid op kunnen maken zonder weer verslaafd te worden.

Moet zeggen dat dat een stuk fijner was dan 24/7 gebruiken. Ik kon ook gewoon doorslapen zonder G.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Wat bedoel je met patroon veranderd?

Hoe ziet je gebruik er nu uit? Hoe vaak neem je, om de hoeveel uur en hoeveel? Is het echt 24/7?

Ik heb laatst 350 ml in huis gehad, met zijn twee opgemaakt en heb mijn afkick ontweken.

Ik nam vaak een dopje in de ochtend, in de middag en eentje in de avond. Zo kwam ik niet in de 24/7 cyclus en heb ik deze hoeveelheid op kunnen maken zonder weer verslaafd te worden.

Moet zeggen dat dat een stuk fijner was dan 24/7 gebruiken. Ik kon ook gewoon doorslapen zonder G.
Klik om te vergroten...

Maar maakt het 24/7 uit als je baclofen en lyrica altijd heb? Ik heb 3 dagen terug nog 30 uur niet gebruikt en zeer weinig baclofen hoeven te gebruiken voor die 30 uur . Daarna paar dagen bijna 24/7 met misschien 4 uurtjes tot 6 uurtjes niet .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Wat bedoel je met patroon veranderd?

Hoe ziet je gebruik er nu uit? Hoe vaak neem je, om de hoeveel uur en hoeveel? Is het echt 24/7?

Ik heb laatst 350 ml in huis gehad, met zijn twee opgemaakt en heb mijn afkick ontweken.

Ik nam vaak een dopje in de ochtend, in de middag en eentje in de avond. Zo kwam ik niet in de 24/7 cyclus en heb ik deze hoeveelheid op kunnen maken zonder weer verslaafd te worden.

Moet zeggen dat dat een stuk fijner was dan 24/7 gebruiken. Ik kon ook gewoon doorslapen zonder G.
Klik om te vergroten...

Nog iets raars het spyro , wat ik dus heb met ghb is dat het alleen nog maar chill is wanneer ik non stop gebruik , me eerste dosisen die ik neem ongeacht hoe groot de dosis is heeft helemaal geen effect of een gaar effect , en het wordt pas chill wanneer ik constructief doseert. Ik heb nu bijvoorbeeld tolerantie , als ik nu 24 uur stop en ik pak weer heeft het helemaal geen effect , ook als ik een grote dosis pak ,maar het wordt pas weer chill als ik blijf dosseer , en ook dan 1.5 ml of 2 ml heeft een goed effect .. hoe raar is dit ?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pleuny zei:
Nog iets raars het spyro , wat ik dus heb met ghb is dat het alleen nog maar chill is wanneer ik non stop gebruik , me eerste dosisen die ik neem ongeacht hoe groot de dosis is heeft helemaal geen effect of een gaar effect , en het wordt pas chill wanneer ik constructief doseert. Ik heb nu bijvoorbeeld tolerantie , als ik nu 24 uur stop en ik pak weer heeft het helemaal geen effect , ook als ik een grote dosis pak ,maar het wordt pas weer chill als ik blijf dosseer , en ook dan 1.5 ml of 2 ml heeft een goed effect .. hoe raar is dit ?
Klik om te vergroten...
Heel raar maar ik heb dit zelf ook wel een beetje. Ik gebruik zelf niet heel vaak maar als ik wel gebruik en ik ga een keer wat langer door vind ik het fijner voelen, al vind het het in het begin ook fijn hoor. Had toen ook een keer dat ik pas na een tijd heel gek begon te doen 😂😅
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Heel raar maar ik heb dit zelf ook wel een beetje. Ik gebruik zelf niet heel vaak maar als ik wel gebruik en ik ga een keer wat langer door vind ik het fijner voelen, al vind het het in het begin ook fijn hoor. Had toen ook een keer dat ik pas na een tijd heel gek begon te doen 😂😅
Klik om te vergroten...

Ik dacht eerst elke keer dat dit placebo was maar nooit dat dit is . Als ik op de zelfde dag nog gebruik werkt 2 ml zelfs redelijk goed , wacht ik 30 uur werkt 5 ml helemaal niet..... met andere woorden me tolerantie wordt ineens hoger als ik meerdere uren dus langer niet gebruik. Toch wel extreem vreemd maar goed , dit dit zorgd er dus voor dat ik snel 24/7 doseert en moet ik minimaal door 30 ml eerst heen zijn wil ik me chill voelen.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Blijkbaar reageert echt ieder individu heel anders op dit spul!
Klik om te vergroten...

Als je nou om de 4 uur gebruikt non stop geld het dan ook als 24/7? Of alleen als je om de 2 uur doseert ?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Blijkbaar reageert echt ieder individu heel anders op dit spul!
Klik om te vergroten...
Yep net als velen altijd out gaan maar ik nog nooit in jaren tijd van ghb gebruik maar dan ook ooit ben out gegaan. Ik voel altijd precies aan wat ik neem , ik snap totaal niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen om altijd ko te gaan . Overigens had je nog antwoord op mijn vraag is 24/7 gebruik voor niet te lang (paar dagen) erg als je genoeg baclofen en lyrica altijd in huis heb ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pleuny zei:
Als je nou om de 4 uur gebruikt non stop geld het dan ook als 24/7? Of alleen als je om de 2 uur doseert ?
Klik om te vergroten...
Met 4 uur kan het ook al! Maar dan is vaak je afkick wel minder hevig dan om het uur/2 uur

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."