#1
Wat bedoel je met patroon veranderd?
Hoe ziet je gebruik er nu uit? Hoe vaak neem je, om de hoeveel uur en hoeveel? Is het echt 24/7?
Ik heb laatst 350 ml in huis gehad, met zijn twee opgemaakt en heb mijn afkick ontweken.
Ik nam vaak een dopje in de ochtend, in de middag en eentje in de avond. Zo kwam ik niet in de 24/7 cyclus en heb ik deze hoeveelheid op kunnen maken zonder weer verslaafd te worden.
Moet zeggen dat dat een stuk fijner was dan 24/7 gebruiken. Ik kon ook gewoon doorslapen zonder G.
Nog iets raars het spyro , wat ik dus heb met ghb is dat het alleen nog maar chill is wanneer ik non stop gebruik , me eerste dosisen die ik neem ongeacht hoe groot de dosis is heeft helemaal geen effect of een gaar effect , en het wordt pas chill wanneer ik constructief doseert. Ik heb nu bijvoorbeeld tolerantie , als ik nu 24 uur stop en ik pak weer heeft het helemaal geen effect , ook als ik een grote dosis pak ,maar het wordt pas weer chill als ik blijf dosseer , en ook dan 1.5 ml of 2 ml heeft een goed effect .. hoe raar is dit ?