#1
Blijkbaar reageert echt ieder individu heel anders op dit spul!
Je raakt inderdaad pas verslaafd als je in een 24/7 patroon valt. Dus als je ook neemt voor het slapen.
Op een gegeven moment ga je dan merken dat je na een uur of 2/3 wakker wordt en niet meer kan slapen. Dat is vaak het moment dat je weer een dosis neemt omdat je hopeloos wordt van het niet kunnen slapen.
Daar begint je 24/7 verslaving.
Wat bedoel je met patroon veranderd?Ja precies dit dacht ik al , en dit klopt wel idd . Wat ik wel bijvoorbeeld merk is dat als je wakker wordt uit een ghb slaap je drang om bij te nemen veel sterker is dan wanneer je niet slaapt erop en het laat uitwerken . Verder wou ik vragen aan je spyro verandering van patroon soort ontwenning . Ik merk bijvoorbeeld dat ontwenning helemaal niet perse erger wordt wanneer je al lichamelijk afhankelijk bent en het patroon verandert , voorbeeld ik lijk meer immuun te worden voor echt erge afkicks maar insomnia houd bijvoorbeeld langer aan dan voorheen en dit is met 24/7 gebruik of bijna 24/7 . Is dit per persoon verschillend of?
Wat bedoel je met patroon veranderd?
Hoe ziet je gebruik er nu uit? Hoe vaak neem je, om de hoeveel uur en hoeveel? Is het echt 24/7?
Ik heb laatst 350 ml in huis gehad, met zijn twee opgemaakt en heb mijn afkick ontweken.
Ik nam vaak een dopje in de ochtend, in de middag en eentje in de avond. Zo kwam ik niet in de 24/7 cyclus en heb ik deze hoeveelheid op kunnen maken zonder weer verslaafd te worden.
Moet zeggen dat dat een stuk fijner was dan 24/7 gebruiken. Ik kon ook gewoon doorslapen zonder G.
Wat bedoel je met patroon veranderd?
Hoe ziet je gebruik er nu uit? Hoe vaak neem je, om de hoeveel uur en hoeveel? Is het echt 24/7?
Ik heb laatst 350 ml in huis gehad, met zijn twee opgemaakt en heb mijn afkick ontweken.
Ik nam vaak een dopje in de ochtend, in de middag en eentje in de avond. Zo kwam ik niet in de 24/7 cyclus en heb ik deze hoeveelheid op kunnen maken zonder weer verslaafd te worden.
Moet zeggen dat dat een stuk fijner was dan 24/7 gebruiken. Ik kon ook gewoon doorslapen zonder G.
Heel raar maar ik heb dit zelf ook wel een beetje. Ik gebruik zelf niet heel vaak maar als ik wel gebruik en ik ga een keer wat langer door vind ik het fijner voelen, al vind het het in het begin ook fijn hoor. Had toen ook een keer dat ik pas na een tijd heel gek begon te doen 😂😅Nog iets raars het spyro , wat ik dus heb met ghb is dat het alleen nog maar chill is wanneer ik non stop gebruik , me eerste dosisen die ik neem ongeacht hoe groot de dosis is heeft helemaal geen effect of een gaar effect , en het wordt pas chill wanneer ik constructief doseert. Ik heb nu bijvoorbeeld tolerantie , als ik nu 24 uur stop en ik pak weer heeft het helemaal geen effect , ook als ik een grote dosis pak ,maar het wordt pas weer chill als ik blijf dosseer , en ook dan 1.5 ml of 2 ml heeft een goed effect .. hoe raar is dit ?
Heel raar maar ik heb dit zelf ook wel een beetje. Ik gebruik zelf niet heel vaak maar als ik wel gebruik en ik ga een keer wat langer door vind ik het fijner voelen, al vind het het in het begin ook fijn hoor. Had toen ook een keer dat ik pas na een tijd heel gek begon te doen 😂😅
Blijkbaar reageert echt ieder individu heel anders op dit spul!
Yep net als velen altijd out gaan maar ik nog nooit in jaren tijd van ghb gebruik maar dan ook ooit ben out gegaan. Ik voel altijd precies aan wat ik neem , ik snap totaal niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen om altijd ko te gaan . Overigens had je nog antwoord op mijn vraag is 24/7 gebruik voor niet te lang (paar dagen) erg als je genoeg baclofen en lyrica altijd in huis heb ?Blijkbaar reageert echt ieder individu heel anders op dit spul!
Met 4 uur kan het ook al! Maar dan is vaak je afkick wel minder hevig dan om het uur/2 uurAls je nou om de 4 uur gebruikt non stop geld het dan ook als 24/7? Of alleen als je om de 2 uur doseert ?
Maar waardoor komt dit dan ? Waarom is dit zo een groot verschil voor je gaba b receptor ? Slaat toch nergens op eigenlijk ? Gebeurt er iets specifieks anders met om de 2 uur i.p.v om de 4 uur ? Waarom wordt er dan altijd gezegd dat ghb zo enorm lichamelijk afhankelijk is terwijl je zo giga veel non stop ghb moet gebruiken om echt erg in de problemen te komen ?Met 4 uur kan het ook al! Maar dan is vaak je afkick wel minder hevig dan om het uur/2 uur
Ja het is wel.erg.Yep net als velen altijd out gaan maar ik nog nooit in jaren tijd van ghb gebruik maar dan ook ooit ben out gegaan. Ik voel altijd precies aan wat ik neem , ik snap totaal niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen om altijd ko te gaan . Overigens had je nog antwoord op mijn vraag is 24/7 gebruik voor niet te lang (paar dagen) erg als je genoeg baclofen en lyrica altijd in huis heb ?
Het enige wat ik.kan zeggen..na een tijdje.gaat de magie van baclofen er ook af.Maar waardoor komt dit dan ? Waarom is dit zo een groot verschil voor je gaba b receptor ? Slaat toch nergens op eigenlijk ? Gebeurt er iets specifieks anders met om de 2 uur i.p.v om de 4 uur ? Waarom wordt er dan altijd gezegd dat ghb zo enorm lichamelijk afhankelijk is terwijl je zo giga veel non stop ghb moet gebruiken om echt erg in de problemen te komen ?
Waarom wordt er beweerd dat ghb afkicks steeds harder terugkomen en erger worden ,terwijl ik wel over kan stappen op baclofen wat dezelfde gaba b receptor aantast maar daar acuut mee kan stoppen na 2 maanden gebruik? Klopt dit erger worden van afkicks met gaba b analogen wel daadwerkelijk of is dit eigenlijk alleen met gaba a receptor drugs ?
Het word steeds lastiger. Je lichaam gaat smeken om.de kunstmatige effecten..omdat je lichaam dat kreeg vertraagde of stopte zelfs.de natuurlijke aanmaak..Maar waardoor komt dit dan ? Waarom is dit zo een groot verschil voor je gaba b receptor ? Slaat toch nergens op eigenlijk ? Gebeurt er iets specifieks anders met om de 2 uur i.p.v om de 4 uur ? Waarom wordt er dan altijd gezegd dat ghb zo enorm lichamelijk afhankelijk is terwijl je zo giga veel non stop ghb moet gebruiken om echt erg in de problemen te komen ?
Waarom wordt er beweerd dat ghb afkicks steeds harder terugkomen en erger worden ,terwijl ik wel over kan stappen op baclofen wat dezelfde gaba b receptor aantast maar daar acuut mee kan stoppen na 2 maanden gebruik? Klopt dit erger worden van afkicks met gaba b analogen wel daadwerkelijk of is dit eigenlijk alleen met gaba a receptor drugs ?
Beetje het zelfde als testosteron? Je injecteerd testosteron waardoor je eigen aanmaak op stop gaat omdat er een signaal word gestuurd van ho stop met aanmaken je hebt teveel testosteron in je lichaam.Het word steeds lastiger. Je lichaam gaat smeken om.de kunstmatige effecten..omdat je lichaam dat kreeg vertraagde of stopte zelfs.de natuurlijke aanmaak..
Jij bent de master van je lichaam. Tenminste wat je consumeert. Als jij drugs/medicatie neemt wat een natuurlijk systeem overneemt.leer je jezelf onbewust aan dat het lijf.kan "luieren "
Ja goede vergelijking!Beetje het zelfde als testosteron? Je injecteerd testosteron waardoor je eigen aanmaak op stop gaat omdat er een signaal word gestuurd van ho stop met aanmaken je hebt teveel testosteron in je lichaam.
Jip en janneke uitleg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."