#1
Heel raar maar ik heb dit zelf ook wel een beetje. Ik gebruik zelf niet heel vaak maar als ik wel gebruik en ik ga een keer wat langer door vind ik het fijner voelen, al vind het het in het begin ook fijn hoor. Had toen ook een keer dat ik pas na een tijd heel gek begon te doen 😂😅Nog iets raars het spyro , wat ik dus heb met ghb is dat het alleen nog maar chill is wanneer ik non stop gebruik , me eerste dosisen die ik neem ongeacht hoe groot de dosis is heeft helemaal geen effect of een gaar effect , en het wordt pas chill wanneer ik constructief doseert. Ik heb nu bijvoorbeeld tolerantie , als ik nu 24 uur stop en ik pak weer heeft het helemaal geen effect , ook als ik een grote dosis pak ,maar het wordt pas weer chill als ik blijf dosseer , en ook dan 1.5 ml of 2 ml heeft een goed effect .. hoe raar is dit ?