Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB op festival -- praktische tips?

GHB op festival -- praktische tips?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik GHB vooral in de thuissfeer, op feestjes weinig ervaring ermee. Eerder eens puur uit een 5-ml-buisje moeten drinken, omdat je geen drankjes mee naar de plee mag nemen.

Wat is nu handig op een festival? Ik hoor mensen over ballonnetjes, ooit 's geprobeerd maar kreeg dat kutding nauwelijks open, zeker op de dansvloer. Sowieso blijft volgens mij de helft dan in de ballon plakken, waardoor doseren lastig wordt. Bij zo'n ballon moet het wel meteen goed zijn, of ik moet meerdere licht gedoseerde ballonnen in m'n boxer duwen, terwijl daar ook al andere drugs zitten. Allemaal niet zo handig...

Tips? Alvast bedankt! :)
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik zelf niet, vrienden van me wel. Ik zie hun inderdaad met ballonnetjes bezig. Elk ballonnetje is een afgewogen dosering, op de plee kan je die dan open maken (gaatje in bijten of met je sleutel of zo) en leeg knijpen. Ik denk niet dat er veel in het ballonnetje overblijft, zo stroperig is het toch ook niet? (ik heb heen idee, ik gebruik het niet :tongueout:)

Geen drankje op de plee lijkt me wel lastig om het te nemen. Het zal vast niet lekker smaken
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kijk, als je gewoon je drankje mee naar de wc kunt nemen, dan sowieso geen issue, natuurlijk. Buisje mee en prima doseerbaar.

Maar zo niet, dan sta ik met G liever niet te kutten qua dosering op een donkere dansvloer. Dan maar weer puur drinken, worst case scenario...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja zoals in je post, uit een buisje dan toch? Makkelijk en snel. Even een boxer met zakken zoeken (ja die bestaan)
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier ook inderdaad vooraf afgemeten buisjes mee naar binnen smokkelen in de boxer.
Deze eigenliljk gewoon leeg kiepen in je drankje. Meestal gewoon op de dansvloer, zo moeilijk is dat niet onopvallend doen als het wat drukker is.
Als het riskant voelt inderdaad even naar de wc lopen.. Maar puur naar binnen gieten zou echt enkel last resort zijn, misschien dan maar gewoon overslaan of de kans afwachten :upsidedown:
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga inderdaad morgen 5 ml vullen, maar dat doe ik niet in 1 dosering, natuurlijk. 2,5 and take it from there. Vandaar dat ik het niet "zo maar" leeg kiep in m'n drankje, er moet ergens voldoende licht zijn dat ik de 2,5 goed kan aflezen, dansvloer danwel wc...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
anhaedra zei:
Ik ga inderdaad morgen 5 ml vullen, maar dat doe ik niet in 1 dosering, natuurlijk. 2,5 and take it from there. Vandaar dat ik het niet "zo maar" leeg kiep in m'n drankje, er moet ergens voldoende licht zijn dat ik de 2,5 goed kan aflezen, dansvloer danwel wc...
Klik om te vergroten...
2 keer 2,5 doseren dan? En gewoon zo uit het buisje. Zo erg is de smaak toch niet? Ik vind het gewoon wat zoutig
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die keer dat ik het in club deed had ik ballonnetjes gevuld en dat werkte prima.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die ene zei:
2 keer 2,5 doseren dan? En gewoon zo uit het buisje. Zo erg is de smaak toch niet? Ik vind het gewoon wat zoutig
Klik om te vergroten...
Zoals ik zei, heb 't wel eens gedaan, liever niet, maar doable.

Gisteren echter gewoon drankjes toegestaan op de wc, dus 2,5, later 1,5, in water gedaan.

Merkte alleen niks, waarschijnlijk omdat ik te veel 3-MMC op had, maar goed, dat is iets voor een andere thread... :) Toch weer beginnersfouten he, na zolang geen festivals. Kon ook superveel 3-MMC hebben opeens?!

Haha makes sense.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."