Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEinde van de fles sterker??

Einde van de fles sterker??

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een aantal maanden geleden van een kennis een halve liter GHB gekregen.
Ik ben geen voorstander van GHB, gezien het verslavende karakter waarover veel geschreven wordt, maar ja 'je moet een gegeven paard niet in de bek kijken'. (* In het voorstel topic heb ik zelfs geschreven dat ik het nooit wilde proberen :wink: )

De afgelopen maanden heel af en toe dit middeltje gebruikt, max 4 ml in 1 keer dit omdat ik na veel research hier toch wat bang voor was. Ik heb 2 a 3 keer een paar keer ge-re-dosed (+2ml na 3u). En het maximale voor mijn doen wel bereikt, ik vindt vele soorten drugs interessant, maar op het moment dat ik dreig mijn controle te verliezen en lichamelijk niet meer instaat ben om er iets van te maken vind ik, het niet meer zo leuk. Ik hou enorm van alcohol maar ik vind GHB er niet bij in de buurt komen. Met alcohol ben ik (op enkele extreme keren na) altijd goed in 'control'.

Maar nu ben ik aan het einde van de fles toe, en de afgelopen 3 keer compleet knock-out gegaan. Met dezelfde dosis. Na ongeveer 4u na inname wordt ik wakker met spierkrampen, 'niet leuke' gedachten en koud/rillerlig. En overdag een zeer nare metaalsmaak in mijn mond en weinig eetlust.

Weet iemand hoe dit komt? Zakken de werkzame stoffen naar de bodem van de fles? Is het slecht geproduceerd?
de 3 keer dat ik knock-out ging is verspreid over een maand. De GHB ruikt niet, en smaakt zoutig. Het is altijd bewaard in de koelkast (plastic fles).

Thnx alvast!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is dit niet zo.
Ik heb zelfs bij het einde dat ik helemaal niet meer out ga omdat mijn lichaam zo gewend is aan de g..
Neem de hele tijd 3 a 4ml per keer en dan neem ik 7ml op het eind maar blijf ik gewoon wakker.
Volgens mij blijft de sterkte het zelfde maar ik weet dat niet zeker.
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was de situatie anders qua voeding/vocht/slaap/gezondheid?
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#4
Socialrealist zei:
Was de situatie anders qua voeding/vocht/slaap/gezondheid?
Klik om te vergroten...
Nee, in alle gevallen min of meer hetzelfde. Inmiddels ben ik weer aardig opgeknapt en die nare smaak is u verdwenen. De rest van de fles heb ik voor de zekerheid maar weggedaan.
J
Jake46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hej Kan Jij mij Mss helpen met iets aub?
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met aankleden of veters strikken?

Aangezien vragen naar drugs niet mag.
Vragen om of geven van informatie betreffende:

verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
prijzen van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen
smokkelen van illegale middelen


N.B. Bovenstaande geldt uiteraard ook voor privëberichten (PB's/PM's/DM's) Direct permanente ban

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."