Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalf jaar gestopt met GHB, alcohol weinig effect

Half jaar gestopt met GHB, alcohol weinig effect

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .
Klik om te vergroten...
Denk dat jij snel aangeschoten wordt doordat er altijd benzo’s in jouw bloed zitten 🤣
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Denk dat jij snel aangeschoten wordt doordat er altijd benzo’s in jouw bloed zitten 🤣
Klik om te vergroten...
Huh? Ik gebruik bijna nooit benzo's ..
p
pippilangkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Huh? Ik gebruik bijna nooit benzo's ..
Klik om te vergroten...
Gebruik je geen diazepam dan?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcohol sucks. Beter daarvan afblijven, een verslaving heb je zo te pakken en de ontwenningsverschijnselen zijn echt niet fijn naast zeer moeilijk....het is snel een gewoonte om te drinken en dat geestelijke aspect moet je echt niet willen!
Ik ben stevig verslaafd geweest aan zwaar bier en ik heb goddank net voordat ik alles kwijt zou gaan raken, kunnen stoppen. Dit moest klinisch en die detox tijd zal ik niet gauw vergeten!
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#5
pippilangkous zei:
Gebruik je geen diazepam dan?
Klik om te vergroten...
Wel pyrazolam nu en soms , en ja heb wel diazepam ook gebruikt maar niet veel . Met benzo's kan ik gelukkig nog redelijk omgaan .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me sterk.

Ik ben nog steeds rete snel dronken en ik heb behoorlijk wat wat GHB achter de kiezen gehad.

Met veel rust, slaap en voeding herstelt dat best snel.
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke, dat is fijn om te horen want ik ben hartstikke dol op mijn GABA makkers. Gebruik je nog benzo's of GHB?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit niet dagelijks op ghb maar gebruik m regelmatig en merk dat ik sneller aangeschoten word van hetzelfde hoeveelheid wijn dan een paar jaar geleden 🙄
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo hallo,
Heb geprobeerd te zoeken naar andere topics omtrent dit onderwerp maar kon het niet vinden 🕵️‍♂️

Ik ben nu een halfjaar geleden gestopt met GHB, nooit echt fysiek verslaafd geweest toentertijd maar ik vond het iets te lekker en wakker worden in een plas kots was de laatste druppel. Doseren bleef een probleem ondanks alles bijhouden. Mis het totaal niet en gebruik nu alleen benzo's voor comedowns van andere drugs om probleemloos te slapen.

Echter is het mij opgevallen dat alcohol weinig effect meer op mij heeft, waardoor festivals mijn zakken helemaal leegkloppen om op het niveau van vrienden te komen 😅 Gisteren drie flessen wijn gedronken met een vriendin om haar nieuwe job te vieren, ik mocht haar naar bed tillen maar lag twee uur kraakhelder op de bank naar scheuren in het plafond te kijken. Zijn mijn GABA receptoren naar de knoppen? Ter verheldering, ik ben verre van een alcoholist
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
PinkHippo zei:
Oke, dat is fijn om te horen want ik ben hartstikke dol op mijn GABA makkers. Gebruik je nog benzo's of GHB?
Klik om te vergroten...
Ja zeker! Maar echt heel af en toe. GHB eens in de zoveel maanden, dan haal ik een fles tot de lol ervan af is, net voordat het uit de hand loopt kwa lichamelijke afkick. Want daar heb ik echt geen zin meer in.

Benzo’s sporadisch. Meestal als ik migraine heb of echt niet kan slapen. Maar daar ben ik ook voorzichtig mee.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarschijnlijk heb je gewoon teveel gezopen en moet je daarom nu drie flessen kiepen :smiley:
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geneesmiddel zei:
Waarschijnlijk heb je gewoon teveel gezopen en moet je daarom nu drie flessen kiepen :smiley:
Klik om te vergroten...
Een echte standaarddrinker 🍻
Spyro zei:
Ja zeker! Maar echt heel af en toe. GHB eens in de zoveel maanden, dan haal ik een fles tot de lol ervan af is, net voordat het uit de hand loopt kwa lichamelijke afkick. Want daar heb ik echt geen zin meer in.

Benzo’s sporadisch. Meestal als ik migraine heb of echt niet kan slapen. Maar daar ben ik ook voorzichtig mee.
Klik om te vergroten...
Echt heel knap dat je dat kunt 👏 het blijft voor mij een verboden vloeibare vrucht. Heb het doordeweeks wel in de hand maar het wordt al snel hele weekenden doorhalen. Helpt ook niet echt dat mijn fles sneller gebracht kan worden dan een zak drop door Getir
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou in theorie kunnen, ik heb er zelf ook last van daarom drink ik niet meer. Ik moet echt een gigantische hoeveelheid wegdrinken om dronken te worden. Ik kon altijd al wel heel veel drinken maar na een jaar geswitched te zijn naar ghb en daarna weer paar keer gedronken maar nu slaatjes echt helemaal nergens meer op😑🤔
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad kruistolerantie alcohol

https://nispa.nl/sites/default/files/bijlagen/2020%20NISPA%20-%20Factsheet%20GHB%20behandeling.pdf
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Top Brakka, bedankt voor het opzoeken, hele informatieve brochure ook
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Lijkt me sterk.

Ik ben nog steeds rete snel dronken en ik heb behoorlijk wat wat GHB achter de kiezen gehad.

Met veel rust, slaap en voeding herstelt dat best snel.
Klik om te vergroten...
Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."