#1
Denk dat jij snel aangeschoten wordt doordat er altijd benzo’s in jouw bloed zitten 🤣Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .
Denk dat jij snel aangeschoten wordt doordat er altijd benzo’s in jouw bloed zitten 🤣Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .
Huh? Ik gebruik bijna nooit benzo's ..Denk dat jij snel aangeschoten wordt doordat er altijd benzo’s in jouw bloed zitten 🤣
Gebruik je geen diazepam dan?Huh? Ik gebruik bijna nooit benzo's ..
Wel pyrazolam nu en soms , en ja heb wel diazepam ook gebruikt maar niet veel . Met benzo's kan ik gelukkig nog redelijk omgaan .Gebruik je geen diazepam dan?
Ja zeker! Maar echt heel af en toe. GHB eens in de zoveel maanden, dan haal ik een fles tot de lol ervan af is, net voordat het uit de hand loopt kwa lichamelijke afkick. Want daar heb ik echt geen zin meer in.Oke, dat is fijn om te horen want ik ben hartstikke dol op mijn GABA makkers. Gebruik je nog benzo's of GHB?
Een echte standaarddrinker 🍻Waarschijnlijk heb je gewoon teveel gezopen en moet je daarom nu drie flessen kiepen![]()
Echt heel knap dat je dat kunt 👏 het blijft voor mij een verboden vloeibare vrucht. Heb het doordeweeks wel in de hand maar het wordt al snel hele weekenden doorhalen. Helpt ook niet echt dat mijn fles sneller gebracht kan worden dan een zak drop door GetirJa zeker! Maar echt heel af en toe. GHB eens in de zoveel maanden, dan haal ik een fles tot de lol ervan af is, net voordat het uit de hand loopt kwa lichamelijke afkick. Want daar heb ik echt geen zin meer in.
Benzo’s sporadisch. Meestal als ik migraine heb of echt niet kan slapen. Maar daar ben ik ook voorzichtig mee.
Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .Lijkt me sterk.
Ik ben nog steeds rete snel dronken en ik heb behoorlijk wat wat GHB achter de kiezen gehad.
Met veel rust, slaap en voeding herstelt dat best snel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."