#1
voordat je onder narcose gaat, krijg je al altijd eerst een tranqulizer. dus dan OOK nog phenibut er bij? niet zo'n goed plan.
Ik denk dat kris ondertussen wel geopereerd ishoeveel gebruik je eigenlijk kris?
In theorie wel . Eenmalig, als geruststellende middel.Hallo
ik vroeg me af, zie je phenibut in je bloed? En kan je een operatie ondergaan van 1-2 uur als je phenibut gebruikt?
ik was hier erg benieuwd naar omdat de werking 24 uur is. Ik ben benieuwd of iemand dit weet!!
Groetjes
Als je onder narcose gaat lijkt het mij behoorlijk gevaarlijk. Phenibut en andere downers kunnen elkaar flink versterken.Hallo
ik vroeg me af, zie je phenibut in je bloed? En kan je een operatie ondergaan van 1-2 uur als je phenibut gebruikt?
ik was hier erg benieuwd naar omdat de werking 24 uur is. Ik ben benieuwd of iemand dit weet!!
Groetjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."