#1
Wat zeg je dat mooi (: De ervaring was zeer interessant, ik vraag me nog steeds af wat er op dat moment allemaal gebeurde, er was echt geen touw aan vast te knopen.ErnstJünger zei:Ik vind dit een zeer interessant verslag.
Die toestand van parallelle universa op psilocybine is echt wel uniek, me dunkt.
Toen de shitload aan visuals een beetje begon af te nemen en ik weer fatsoenlijk kon zien waar ik liep voelde ik me al een stuk beter. Ik zat een hele tijd vast op dat bankje en had de kracht niet me te verplaatsen. Toen ik eenmaal op mn benen stond en me uitrekte kwam ik weer helemaal tot leven. Die donkere vibe gevuld met complete chaos heeft wel even geduurd maar daarna was het heerlijk, echt zo'n trip waarna je je een nieuw mens voelt.ErnstJünger zei:Had je nadien overigens tijd nodig om geestelijk te recupereren, of was die donkere vibe gedaan gelijktijdig met de trip?
En dat ^ (:jcutter123 zei:Er lopen een hoop gestoorde mensen rond. Dat is wel weer bewezen..