Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn Truffel-Trip!!

mijn Truffel-Trip!!

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
Dominic053Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Woah!, ik met me kameraden bij elkaar zitten..
ik zou extra NIET drinken omdat ik de volgende dag moest werken...
zo gezegt zo gedaan...¬¬''
Niels ( me ene kameraad) zei; "neem er dan een Páár?"
want dat zou niet zo effectief zijn..
ik er dus een paar nemen..
Woah, in de bus naar huis begon het..
ik dacht echt Na over de raarste gekste dingen..
OVERAL.. printjes..
Kleurtjes, Stipjes, Patronen..
GEK werd ik Hehehe
en bovendien.. ik heb NIET-NIET-NIET! geslapen!
wat een ZOOI!! :wave:


Mijn conclusie;
Truffels,
NIET iets voor mij,
leuke ervaring maar niet voor herhaling vatbaar!


Totzoverr!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mja, misschien kun je volgende keer beter nadenken over de set en setting. Dat is namelijk heel erg belangrijk als je paddestoelen neemt. Zeker als je de volgende dag moet werken vallen paddo's vaak verkeerd. Ze werken erg in op je brein en als je dus ergens mee zit(je werk de volgende dag bijvoorbeeld)kan dat heel groot worden in je ogen.

IMO zijn paddestoelen voor iedereen, zolang je ze respecteert, iets wat jij duidelijk niet deed...

X
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niels ( me ene kameraad) zei; "neem er dan een Páár?"
want dat zou niet zo effectief zijn..
Klik om te vergroten...

Deze meneer heeft zojuist de dumbass-award gewonnen.
Een goed voorbeeld van hoe het NIET moet zou ik zeggen..

Hence the ban...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dominic053 zei:
ik er dus een paar nemen..
Woah, in de bus naar huis begon het..
ik dacht echt Na over de raarste gekste dingen..
Klik om te vergroten...

Ook niet echt slimme actie om paddo's te nemen en dan in de bus te gaan zitten. Neem er een paar en trek lekker de natuur in met dit weer! Dan heb je er veeeeel meer aan! :hearteyes:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hence the ban...
Klik om te vergroten...
Agree.
Je zou ze in Den Haag ook nog bijna gelijk geven :rolleyes:

Toont wat mij betreft maar weer is aan dat het oude systeem waarbij souvenir winkeltjes 'zware' drugs (want dat zijn het) verkopen op zijn minst twijfelachtig is.
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan iemand moeilijk bannen om onwetendheid he ..

We kunnen enkel tips geven om het volgende keer beter te doen..

:wave:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enigmatique zei:
Je kan iemand moeilijk bannen om onwetendheid he ..

We kunnen enkel tips geven om het volgende keer beter te doen..

:wave:
Klik om te vergroten...
Even voor alle duidelijkheid.
We heben het niet over het bannen van een gebruiker!

Er werd gerefereerd naar de ban op paddo verkoop.
Ik ben zelfs heel blij met dit soort tripreports. Ik ben namelijk geinteresseerd in een zo breed mogelijk palet aan gebruikers. :wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu maar hopen dat er wat met de tips wordt gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."