Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe derde ontmoeting met Alice

De derde ontmoeting met Alice

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drug: LSD; eerst een hele maya, dan nog een halfje bijgepakt
Plek: Arnhem
Personen: Twee
Sitters: -

Vrijdagavond, ik en J hebben alvast goed besproken wat we morgen gaan doen. Een plan gemaakt voor de volgende dag. Om twee uur gaan we de stad in met een zegel onder de tong! Omdat ik uitgerust wil zijn ga ik om 10 uur slapen, vol verwachting klopt mijn hart! :hearteyes:

Zaterdagochtend word ik om 8 uur al wakker, wel wat vroeg maar dit geeft mij de tijd om nog eens even wat reports door te lezen. Een lekker ontbijtje te maken en me rustig voor te bereiden op de dag die komen gaat.

Zo ca. 1 uur ga ik de LSD ophalen bij een vriend en vertrek ik richting J. We stappen op de fiets en gaan richting de stad. Ongeveer halverwege besluiten we ze maar in te nemen aangezien het in de stad misschien een beetje te druk is daarvoor. Als we bij een fietsenstalling staan zien we daar nog twee (naar ik aanneem zwervers) crack roken. Terwijl we de maya's op onze tongen leggen krijg ik nog een goedkeurend knikje.

Eenmaal in de stad aangekomen besluiten we even wat inkopen te gaan doen voor als de zegel inslaat. Wat eten, voor mij drie blikjes red bull en een grolsch kanon. Hierna gaan we een beetje doelloos door de stad lopen, we besluiten om de V&D in te gaan. Maar als we daar zijn begint J z'n zegel in te slaan en de meine voel ik ook al opkomen. De bodyload van LSD vind ik niet zo heel erg prettig en ik word dan ook misselijk. Mede omdat J al aardig de weg kwijt is besluit ik voor ons om alvast naar het park te gaan om daar even de coming-up af te wachten en rustig te kunnen besluiten of we nog terug gaan naar de stad.

We lopen richting park, en ik zie in de verte al mijn eerste visual; het hele park beweegt namelijk. En hoe dichter bij we komen, hoe meer de bomen aan het dansen zijn als een soort van vrouw met vele armen. Aangekomen in het park gaan we zitten op een bankje, dit lijkt mij een perfect moment om eens wat muziek te gaan luisteren. Ik zet Led Zeppelin - Mothership op. Voor mij geweldige feel good muziek, ik voel me dan ook helemaal vrolijk en goed terwijl ik geniet van de visuals en de zon op m'n gezicht.

Na enige tijd op het bankje genoten te hebben van het spectakel aan visuals dat zich voor mijn neus afspeelde besluit ik om eens een stukje te gaan lopen door het park. Ook zet ik andere muziek op, ditmaal wat meer psychedelische (voor mij althans) muziek van Tool. Tijdens het lopen kom ik langs een hek met herten, ik kijk de herten aan en ze lijken me wel te begrijpen. Ik vind ze erg leuk, maar ze willen geen gras van me aannemen :(

Na enige tijd lopen ben ik aan de andere kant van het park aangekomen, daar zie ik een soort van valei die geheel op het ritme van mijn muziek aan het dansen is. Het heeft een rode gloed over zich heen. Op dit punt ben ik dan ook compleet van de wereld. Ik ontdek verder op een heuvel met een bankje dat omringt wordt door zes bomen. Dit maakt een erg machtige indruk op mij. Na daar een tijdje gezeten te hebben besluit ik J te halen om daar ook naartoe te gaan.

Het is ongeveer vijf uur als we uit het park vertrekken richting de bioscoop. Dit op aandringen van mij want ik snapte mijn horloge niet meer, ik dacht dat de film al over een half uur begon ipv anderhalf uur :P
We besluiten dan maar om nog even naar het café te gaan waar een vriend van ons werkt om een biertje te drinken. Daar aangekomen besluiten we echter om maar niet naar binnen te gaan omdat we anders de film zullen missen. Dus we blijven daar nog even aan de kade zitten, de hele straat is erg mooi verlicht en ik vermaak me nog goed met de visuals.

J. vindt echter dat het een stuk minder hard gaat dan eerst, we besluiten dat dit inderdaad wel erg jammer is vooral omdat we dalijk naar de film gaan en we graag geheel opgezogen willen worden in de film. Dus iets voor zes uur besluiten we om allebij nog een halve zegel te pakken. Deze slaat al heel erg snel in, ongeveer tien minuten na het bijpakken gaan we al weer harder.

Bij de bioscoop in de rij kan ik iedereen z'n gesprekken horen, elke gezichtsuitdrukking begrijpen. Het was erg intens. Ik ging ondertussen al weer zo hard dat J. de kaartjes moest halen. De bioscoop was een erg mooie plek, het deed me een beetje denken aan de scene van Fear and Loathing in Las Vegas waar ze het carnaval binnen lopen.

Na enige tijd wachten mogen we de zaal in, de grote zaal! Wow, wat was dit mooi. De reclames boeien me enorm. De stilstaande plaatjes spelen zich voor mij af alsof het een speelfilm is. We waren helemaal centraal achterin gaan zitten. Als de film begint wordt ik er helemaal ingezogen, de visuals worden erg extreem en ik zie de hele bioscoop ademen. Regelmatig moet ik even heen en weer kijken naar de uitgang en de mensen om te kijken of alles nog wel ok gaat.

Hoewel ik van de film niet veel heb begrepen was het wel een erg mooie ervaring. Ook toen ik onder de film (srry ik weet het, iritant) naar het toilet moest. De bioscoophal leek wel een buitenaards schip, de muziek op de achtergrond deed er aan denken, de patronen die de vloer had. Ik ging naar het het toilet, daar vervormde mijn gehele gezicht in de spiegel, ik werd eerst een tijgertje, daarna een leguaan. Erg vet, vooral omdat het erger werd als ik even m'n focus lostliet!

Na de film gingen we op weg naar een andere vriend om daar ff uit te spacen, net uit de bios voelde ik me net God. Ik voelde me echt extreem machtig. Het probleem was echter wel dat ik mezelf nog maar net kon stoppen om voor een bus te lopen omdat ik dacht dat ik die toch wel even stil kon zetten in de tijd :beer:

Al met al een erg indrukwekkende trip!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wouw, best indrukwekkend man!
Zelf ken ik niet zoveel van lsd maar kan je er mij eens het volgende over vertellen:

1 Had je nog voeling met de wereld, was je nog in staat om normaal te functioneren? Bvb je bezoek naar het toilet, ging dat normaal of was het werkelijk zoeken en sukkelen om er te geraken?

2 Kan je de visuals en rare gedachten uitschakelen in een noodsituatie (bv moeder komt binnen)?

3 Merkte de omgeving dat je aan het trippen was?

Grtz
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geweldig report, herkenbaar en leuk om te lezen. Behalve dat voelen dat je God bent, ik voel me op LSD juist altijd heeel voorzichtig.

En @ Ronimoon; ik heb 9 keer LSD gedaan in verschillende dosissen dus ik wil je vragen wel ff beantwoorden:

1. Normale dingen doen is opzich niet zo heel moeilijk. Het gaat soms even iets trager maar bv. een wc is geen enkele moeite.
2. Je kan de visuals absoluut niet uitschakelen. De gedachtes ook niet echt, maar met concentratie kan je wel een béétje normaal doen. Als je moeder binnenkort kan een excuus als 'ik ben moe' of 'ik ben stoned' er meestal wel mee door. Toch is het niet aan te raden.
3. Mensen zien het niet écht, als ze je recht in de ogen kijken zijn je pupillen wel iets groter, en je het zou op kunnen vallen dat je overal erg naar staart. Er zijn mensen geweest die het van mij echt niet door hadden, maar ook mensen die vroegen of ik het op had.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn invulling op de vragen:

1 Had je nog voeling met de wereld, was je nog in staat om normaal te functioneren? Bvb je bezoek naar het toilet, ging dat normaal of was het werkelijk zoeken en sukkelen om er te geraken?

Ehm, definiër normaal functioneren ^^ Je kunt nog wel naar het toilet e.d. maar ik heb ook geprobeerd in m'n laatste trip een toerist in half engels, half frans de weg uit te leggen ergens naartoe. Dat wilde echter niet zo goed lukken :P (t was wel een hilarische situatie)

2 Kan je de visuals en rare gedachten uitschakelen in een noodsituatie (bv moeder komt binnen)?

Nee, dan zou ik paranoide raken en enorm bad gaan. (das namelijk mijn angst)

3 Merkte de omgeving dat je aan het trippen was?
Zoals we in de bioscoop stonden, compleet schaamteloose in de rij te discusieeren over de trip en te overleggen hoe moeilijk het wel niet zou worden om zodadelijk kaartjes te kopen... Ja, dat viel nogal op denk ik, vooral vanwege mijn opmerking dat het plafond zo ontzettend leuk deed =p
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de antwoorden, heren.

LOL @ je derde antwoord pikachu :grin:

grtz
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ziet er heel leuk uit Pikachu. Op zo'n manier zou ik ook wel willen trippen op lsd.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ronimoon zei:
Bedankt voor de antwoorden, heren.

LOL @ je derde antwoord pikachu :grin:

grtz
Klik om te vergroten...

Ik ben een dame :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
ronimoon zei:
Bedankt voor de antwoorden, heren.

LOL @ je derde antwoord pikachu :grin:

grtz
Klik om te vergroten...

Ik ben een dame :grin:
Klik om te vergroten...

Volgens mij moet je dat toch eens ergens vermelden in je sig ofzo, je wordt hier zo vaak aangezien voor een man ;P (waarschijnlijk omdat je niet een naam hebt als "missbutterflylover4ever" :P )
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kijk de herten aan en ze lijken me wel te begrijpen. Ik vind ze erg leuk, maar ze willen geen gras van me aannemen Sad

:grin: waarom moet ik altijd lachen met zulke zinnen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pikachu zei:
azgaza zei:
ronimoon zei:
Bedankt voor de antwoorden, heren.

LOL @ je derde antwoord pikachu :grin:

grtz
Klik om te vergroten...

Ik ben een dame :grin:
Klik om te vergroten...

Volgens mij moet je dat toch eens ergens vermelden in je sig ofzo, je wordt hier zo vaak aangezien voor een man ;P (waarschijnlijk omdat je niet een naam hebt als "missbutterflylover4ever" :P )
Klik om te vergroten...

Ja misschien ga ik het maar eens in mijn signatuur zetten. Of ik neem een foto van mijzelf als avatar, dat kan ook nog. Maar ik vind deze fractal ook veel te leuk.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
mooi report goed door te lezen :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hee Pikachu,

Helemaal fantastisch weer .... wel grappig dat veel trippers naar buiten moeten.
Ik wil een keertje lekker trippen in een golfslagbad.

:hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn... dit was achteraf gezien toch wel één van mijn beste LSD trips tot nu toe! :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi Report Man!

Grappig dat in de bios :grin:
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Pikachu zei:
Mijn invulling op de vragen:

3 Merkte de omgeving dat je aan het trippen was?
Zoals we in de bioscoop stonden, compleet schaamteloose in de rij te discusieeren over de trip en te overleggen hoe moeilijk het wel niet zou worden om zodadelijk kaartjes te kopen... Ja, dat viel nogal op denk ik, vooral vanwege mijn opmerking dat het plafond zo ontzettend leuk deed =p
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: briljant !!
Mooi report dude. Ik heb zin om met alice weer een reisje te maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."