#1
Re: [LSD] 160 micrograms of magic - In love with alice
Je kunt inderdaad makkelijk wegspacen op LSD, maar filosoferen en praten met medetrippers vind ik toch een stuk leuker. Als je vaak hebt zitten spacen wordt spacen... nogal saai, eerlijk gezegd. "Ja, patroontjes, leuk.. gaap. Al 3454326 keer eerder gezien.. dit boeit niet". Maar de eerste paar keer is het natuurlijk oooh en aaah
.
TrippyShit zei:Ja ok, dat geloof ik wel. Dat je niet wilt dat voorbij gaat. Maar paddo's is na een tijd meer uitzitten vind ik zelf altijd. Niet te letterlijk nemen, ik vermaak me wel :P Maar snapt iemand wat ik bedoel? Die vriend die vaker lsd gedaan heeft zegt dat het in vergelijking met paddo's voorbij is voor je er erg in hebt. Ik zou er niet aan moet denken om 12uur te trippen op paddo's bijvoorbeeld. Mn max is 7uur en toen vond ik het ook wel lekker dat het weer zo goed al voorbij was :P Wat ik ook merkte aan lsd is dat je in tegenstelling tot paddo's (alweer ja), gewoon heel lang naar een muur kon kijken hoe die ademde, bewoog, patronen vormde, zonder dat je ergens aan dacht.. Hebben meer mensen dit? Oh, en als je i.p.v alleen ja of nee ook de andere vraag kan beantwoorden is het helemaal geweldig![]()
Je kunt inderdaad makkelijk wegspacen op LSD, maar filosoferen en praten met medetrippers vind ik toch een stuk leuker. Als je vaak hebt zitten spacen wordt spacen... nogal saai, eerlijk gezegd. "Ja, patroontjes, leuk.. gaap. Al 3454326 keer eerder gezien.. dit boeit niet". Maar de eerste paar keer is het natuurlijk oooh en aaah