Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's

Eerste keer paddo's

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripreport eerste keer paddo’s

Vrijdagmiddag. Ik had 2 uurtjes les waarvan ik het laatste vrijgenomen had. Samen met 2 vrienden van me gingen we bij mij thuis film kijken. Toen de rest van de groep uit was kwamen ze naar mijn huis. Om 1 uur begonnen we met de voorbereiding van de thee. Half portie mexicaanse de man. Ik en 3 vrienden hadden genomen. Er waren 2 bobs.
Nadat ik mijn thee op had gedronken ging ik samen met een van de bobs naar de Albert Heijn. Heenweg voelde ik nog helemaal niets. Maar toen hij ging afrekenen voelde ik iets van euforie en werd ik lacherig. Eenmaal thuis gekomen zwaai ik de deur open en mijn mede paddogebruikers begonnen te lachen. Het was allemaal heel komisch. 10 minuten later kikte die echt in. We hebben een schilderij boven de tv hangen. Zo prachtig was dat ding. Compleet 3D. De kleuren waren zo mooi. Ik keek naar het plafond. De patronen gevuld met kermislichtjes dansten over het oppervlak. De lamp die in het midden hing was het middenpunt. Alles daaromheen was een prachtige draaikolk van patronen, flikkerende lichtjes en meer. Op een gegeven moment lag ik met mijn ogen dicht te genieten van de prachtige kleuren die de binnenkant van mijn ogen lieten zien. Een vriendin van me ging bad. Gelukkig had een van de bobs zich over haar ontfermd en haar op mijn bed gelegd. Ik liep naar buiten waar de andere bob een sigaretje aan het roken was. Dat licht, prachtig blauw, zacht en hard tegelijk. Ik werd helemaal helder en voelde me goed. Ook toen ik liep was het zo heerlijk. Ik voelde me licht en heel erg lang. Samen met een andere vriendin die ook genomen had was ik naar de houten piano aan het staren. De zwarte randjes van die piano gingen helemaal op. De streepjes, die iets weg hadden van zebrastreepjes, vervaagden. Plotseling leek het alsof ik op een rots stond met onderin een soort maanlicht. Het was blauw, prachtig blauw. Toen keken ik en mijn vriendin naar de vloer. De vloer leek water, alsof je er zo in kon duiken. Stuiterig dat ik was liep ik overal heen. Er kwamen ook nog een paar jongens. Met pupillen als schoteltjes keek ik geboeid met hen naar de tv. Made op MTV. De jongen wilde ballroomdancer worden. Het was HI-LA-RISCH. Ik en mijn ‘pianovriendin’ gingen geboeid naar elkaar pupillen staren. Ik nam wel af en toe was suikerwater. Dat leek me op dat moment wel zo verstandig. Een van de bobs zorgde voor het eten. Spaghetti. Wat was die saus lekker! Ik had alleen echt geen kracht meer voor om te eten. Toen gingen ik en het meisje met de bad trip, die er gelukkig al weer uit was, naar de Appie Happie. De jongens die er in de middag waren kwamen we ook nog tegen. Het was al snel de ronde gegaan dat we paddo’s gedaan hadden, dat zij bad ging etc. Ook gaan deze jongens het volgende week zaterdag doen. Nadat ze klaar waren met werken kwamen ze nog eventjes langs. Allemaal op mijn kamer gingen we Dude, Where’s my car? Kijken. Paar slokjes van Fanta-Razz gehad.

Uiteindelijk is het een geweldige ervaring geweest. Alles was mooi, lief, knuffelig en ik voelde me zelfverzekerd en goed. Over een half jaartje weer!
h
hallucinogenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Altijd leuk paddo's, wel jammer van je vriendin die fout ging gelukkig was dit maar even.
B
BaarmoederLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt tof.

ik heb er weer zin in <3333. terwijl eergisteren de laatste keer was. Nouja, volgende week dan maar weer. report mocht wel iets langer, k'vond hem leuk :'D
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hihi.

Volgende week gaan dus die jongens in mn report paddo's doen. (wel ietwat nageaapt. Maakt niet uit :) )Ik denk dat ik me opoffer als bob. Lijkt me geweldig om te zien hoe ze aan het spacen zijn!

OT.
Dankje :)
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi dat het je goed is bevallen. Had het ook niet anders verwacht, jammer dat het voor iemand anders even wat minder ws, maar hoort er allemaal bij.
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
YAY klinkt echt te stoer.

Ik heb er ook enorm veel zin in.
Ik ga namelijk aanstaande zaterdag ook een "halve portie (gedroogde) Mexicaantjes thee" drinken. Dit wordt ook mijn eerste keer en heb er enorm veel zin in. Heb me ook aardig goed ingelezen dus moet helemaal goed gaan komen. Mood is nu nog helemaal geweldig, gaat vast en zeker nog veel beter worden. Ook hoop ik dat er zaterdag nog wat sneeuw licht om van te genieten, lijkt me echt prachtig. 1 vraagje, je zei iets over suikerwater drinken. Geeft dit extra effecten of was dit gewoon omdat dat lekker moest zijn?

Anyways I think I'm Going To Love It :hearteyes: en dankjewel voor je leuke report :grin:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Suiker verzwakt je trip

Chocolade (puur!) versterkt hem juist.

Aaaah spannend!
N
N-Eye-ZzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Melanie1 zei:
Suiker verzwakt je trip

Chocolade (puur!) versterkt hem juist.

Aaaah spannend!
Klik om te vergroten...

Cool goed om te weten, dat wist ik namelijk nog niet.
Bedankt voor de tip :grin:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oeh ik krijg er ook weer zin in. Moeten die krengen eerst eens uitkomen! Ik heb al twee weken zo'n growbox maar er komt nog niet zo veel. Maar als ze uitkomen... :rock:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ceko zei:
Oeh ik krijg er ook weer zin in. Moeten die krengen eerst eens uitkomen! Ik heb al twee weken zo'n growbox maar er komt nog niet zo veel. Maar als ze uitkomen... :rock:
Klik om te vergroten...

Stuur je ze naar mij op :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."