Ik was een paar weken terug uit Amerika en had zin om eens goed hard te trippen,
ik had een jaar bijna niks gerookt, twee keer geblowd maar die wiet daar smaakt naar afval,
een keer goed gezopen met wodka maar voor de rest een nuchter leven gehad in Texas.
Zaterdagmiddag, het zonnetje scheen, salaris was gister gestort, dus ik ging samen met me maat naar de smartshop in Alkmaar, we kochten een Hawaiaanse reep (daarna zijn we nog ff een 10tje maxima (wiet) gaan halen bij de coffeeshop).
Daarna gingen we nog even naar de kijkshop om boxjes te halen zodat we even lekker konden trippen in het park met wat leuke muziek, we stonden best wel lang in de rij, dus ik dacht ik stop de helft van de reep alvast in me mond, tsjah wie weet nou dat ik even een paddoreep in me bek dauw, waarop me vriend antwoordde(hij nam overigens niet, want hij had zin om alleen maar te blowen); 'gooi gelijk die hele in je bek, maakt niet uit hoor!'
Ik was dus lekker aan het smikkelen en smullen in de kijkshop, na 10 minuten lopen we eindelijk weg en lopen door de stad, langs het MCA ziekenhuis, het park in. Een wandeling van ongeveer 20 minuten, bijna bij het stukje puur natuur aangekomen, voel ik me al wat lekkerder en beginnen me ledematen wat losser aan te voeler, we gingen lekker op het bankje zitten en ik zocht een lekker muziekje op, op me Ipod, met me nieuwe boxjes
![:grin:]()
om even lekker te spacen.
Me space was al gelijk verkloot door een zwerver die op een bankje naast ons lag te snurken, om 3 uur s'middags, dus ik stuurde hem weg, normaal doe ik zoiets niet maar ik liet me space niet verkloten door een zwerver die met een aldi-tasje rond liep vol met halve liters euroshopper of weet ik veel wat.
Me maat was al zijn jointje aan het draaien, en ik was lekker in het rond aan het kijken op van alles wat groen was, er begon al een regenboogkleur om alles heen te komen, ik weet niet of paddo-trippers dit kennen?
Maar even goed, het jointje was klaar en me maar wilde hem bijna opsteken, kwam er een grote groep met allemaal tuinkaboutertjes aan (dacht ik), maar het was een kinderpartijtje dat vossenjacht aan het spelen was, toen dacht ik al bij mezelf van 'WAUW, ik space em nu al dood'
na dat ze weg gingen staken we de joint maar aan want ik vind het onbeschoft om bij kleine kindjes een joint aan te steken, hij nam drie heisjes en toen kreeg ik de pretsigaret in me hand gedrukt.
ik was zo gefocused op die joint en ik zag er een gezicht in en hoorde HEEL ver op de achtergrond geluiden en dacht dat die joint tegen me zat te praten, het werd weer iets helderder toen me maat zei van 'ga je nog een hijs nemen of hoe zit het??'
dus ik neem 2 hijsjes en intreseer me voor de rest niet in die joint omdat er veel meer andere mooie dingen te zien waren, na 2 uur moest me maat naar huis want hij moest koken voor zijn vriendin, ik kon wel mee maar de paddotrip zou nog wel een tijdje duren dus ik ging ook maar richting huis, daar kon ik wel verder trippen.
Meestal heb ik niet zulke sterke visuals, deze keer ook niet echt, van de ongeveer 10 keer dat ik paddo's heb gebruikt, maar meer mind-trips.
gedachten vliegen door me hoofd als wespen door een wespennest, gedesoriënteerd dus.
er ging echt te veel filosofische shit door me gedachten toen ik eindelijk thuis was, dat ik helemaal gek werd van mezelf voor ongeveer 30 minuten, ik lag te gillen en te huilen op de bank, en die gedachten moesten stoppen, want er waren TE veel vragen, en te weinig antwoorden. toen dacht ik bij mezelf van 'dit komt door de magic mushroom, dus geef jezelf over aan de trip'.
vanaf dit moment werd alles zwart, me hele leven flitste in 10 minuten voorbij, alsof god een powerpoint van me leven had gemaakt met alle hoogte en dieptepunten.
Dingen die ik zelf nog kon herinneren, maar ook dingen die ik helemaal vergeten was en toen weer bij me naar boven kwamen.
Toen dacht ik dat ik dood was, en hoorde in de verte een ambulance en huilende familieleden, mij maakte het toen niks meer uit want tsjah ik ben toch dood, niks meer aan te doen.
Ik vond dit helemaal niet erg, maar er waren zo veel dingen die ik nog wilde doen.
heel even later werd ik wakker in de auto van me kamer-genoot.
ik wist niet of het echt was of niet want ik had andere kleren aan, toen ik in de spiegel keek zat me haar anders, (ik dacht dat ik 3 jaar had geslapen en weer wakker was geworden na lange tijd coma).
Ik viel toen weer in slaap en werd wakker op de doktersstoel en kreeg een prik toegediend in me bovenbeen en de dokter zei dat ik veel cola moest drinken en suiker moest drinken.
ik kwam hier een beetje bij zinnen en realiseerde wat er allemaal was gebeurt. GELUKKIG het was een trip die niet goed verliep, ik noem het geen bad trip want ik heb er enorm veel van geleerd, over hoe je naar je zelf kijkt.
Me kamer-genoot, had later zijn deel van het verhaal verteld:
Ik kom thuis aan en zie je op de bank raar liggen doen, en je zei dat je niet goed was.
Ik probeerde meer antwoorden uit je te halen maar er kwam alleen gebrabbel uit en andere rare dingen. ik keek even op het internet wat er mogelijk met je aan de hand kon zijn, ik dacht al dat het paddo's waren (me kamergenoot doet ook van alles qua drugs) maar ik wist het niet zeker, later zag hij me lachend door de kamer rollen, toen weer huilen. Dus ik bracht je maar naar de dokter, je weet maar nooit!
hij heeft goed gehandeld maar toch schaam je je dood als je weer een beetje bij bewust komt.
Sommige gedeeltes van de trip gingen niet zo goed maar dat betekent heus niet dat dit me laatste keer paddo's is,
ik vond het wel een ervaring om te delen.
Groeten PaddoPaul