Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbang voor nieuwe trip

bang voor nieuwe trip

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nick0lsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen,

Sinds mijn 17e ben ik begonnen met blowen (nu 24). Op mijn 21e kwam ik met een kamaraad op het idee om eens wat anders te proberen. Een vriend van ons bleek een paar weken terug een trip te hebben gehad van paddo's. Dat leek ons ook wel wat. Dus wij die gozer bellen en hem het idee voorleggen om eens paddo's met ons te proberen. Die avond heb ik een half portie gedroogde (mexicaanse, maar weet het niet zeker) paddo's gehad. Het beviel me in het begin erg goed. Ik zag de lucht aan voor een snoepje, het openen van een kast was op dat moment voor mij alsof er een hele nieuwe wereld voor me open ging. De muziek die metallica schreef kon ik ook wel schrijven en de sfeer was fantasties. Het wachtten was op de derde vriend die nog niet helemaal zeker wist of hij in de trip was beland. Dus we besloten er op te wachtten en even rustig op de bank te gaan zitten en de tv aan de zetten. De laptop er op aangesloten en media player op full screen gezet (je weet wel.. met die visualisaties). Anyway voor mij begon het gezeik. We begonnen het over hele onschuldige dingen te hebben. Tenminste zo dachtten hun, omdat ik er probeerde zo relax mogelijk mee om te gaan en het niet wou laten blijken dat ik dit gesprek zó persoonlijk en eng vond. Het enige waar ik aan kon denken was ook "please vraag mij niks! en kijk me niet aan!". Dit was natuurlijk onvermijdelijk en het moment was aangebroken. Op één of andere manier heb ik mezelf er toch doorheen gepraat en ik zei tegen mezelf "Wat maakt het uit ik ben wie ik ben, kom maar op met die vragen." . We gingen wat anders doen. we gingen naar boven om te kijken naar de slaapkamer van degene waar we bij thuis waren, want hij had "allemaal enorm gave shit boven liggen" zei die. Ik wou opstaan maar op dat moment was het alsof ik een zwart gat viel. Ik weet ook niet waaraan ik dacht. Ik weet ook niet waarom. Maar ik was blijkbaar even een paar seconde.. misschien nog niet eens, helemaal van de planeet. 1 van mn vrienden had het gezien en vroeg ook "jij ging diep ofniet?".
Dit moment was voor mij zo vreselijk dat het me bang maakt om nog een keer te trippen. Maar aangezien ik het voor de rest zo erg gaaf en apart vond om te trippen ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die hetzelfde mee hebben gemaakt. Voor de rest liep de trip perfect af we hebben zeker nog een tijd buiten gelopen,maar het was alsof ik door het "zwarte gat" helemaal uit de trip was getrokken of mezelf tegen de trip in ging werken (net doen alsof ik niet tripte zodat eht niet nog een keer gebeurde) want ik voelde me totaal niet meer tripperig kan ik me herrineren. Alhoewel het slapen wel moeilijk ging en lichterlijk eng was. misschien dat het niet voor mij is weggelegd om te trippen als ik dit al erg vind. Ik zou het erg jammer vinden, want er zijn zoveel dingen die ik graag wil uitproberen, maar die eerste en enige echte trip verpest het om de volgende trip aan te durven. Iemand tips en/of ideeën? of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of het herkend?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Typisch paddo's, erg onvoorspelbaar. Laat dit moment van angst het niet voor je verpesten, mijn eerste paar trips gingen ook niet helemaal goed en ik was daardoor ook flink geschrokken en durfde het een hele tijd niet meer te doen.
Vooral als je net begint met trippen kunnen dit soort momenten je flink afschrikken. Hoe vaker je tript, des te beter leer je er mee om gaan. Je zou de volgende keer LSD kunnen proberen, dat is een stuk makkelijker te sturen.
n
nick0lsLid
01-01-2024, 00:00
#3
hm ok maar lsd klinkt mij toch juist meer gevaarlijker dan een paddo trip. maargoed het kan idd de ervaring zijn die je moet hebben met trippen. in het begin was blowen voor mij ook een lastige zaak. ik kon soms van 2 hijsjes al erg fout gaan, maar nu weet ik hoe ik er mee om moet gaan is het makkelijk onder controle te houden hoeveel ik ook rook. misschien moet ik eens een kwart portie paddo's proberen van een milde soort ofzo..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
nick0ls zei:
hm ok maar lsd klinkt mij toch juist meer gevaarlijker dan een paddo trip
Klik om te vergroten...
Haha, met wie heb jij gepraat?

misschien moet ik eens een kwart portie paddo's proberen van een milde soort ofzo..
Klik om te vergroten...
Om je van een teleurstelling te behoeden zal ik zeggen dat je hier weinig aan zult hebben. Best is de volgende keer weer een halve, of een lage dosis LSD. Ik raad je sowieso het laatste aan, LSD vind ik vrolijk en makkelijk (bij de juiste dosis), paddo's duister en onvoorspelbaar.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
nick0ls zei:
hm ok maar lsd klinkt mij toch juist meer gevaarlijker dan een paddo trip
Klik om te vergroten...
Haha, met wie heb jij gepraat?

misschien moet ik eens een kwart portie paddo's proberen van een milde soort ofzo..
Klik om te vergroten...
Om je van een teleurstelling te behoeden zal ik zeggen dat je hier weinig aan zult hebben. Best is de volgende keer weer een halve, of een lage dosis LSD. Ik raad je sowieso het laatste aan, LSD vind ik vrolijk en makkelijk (bij de juiste dosis), paddo's duister en onvoorspelbaar.
Klik om te vergroten...

Ja, nou, ik werd áltijd gewaarschuwd voor LSD. "Je blijft in je eigen wereld hangen."
Paddo's niet. Dat schijnt gewoon je dagelijkse portie groente te zijn. :P Heel normaal dus.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extisi zei:
Ja, nou, ik werd áltijd gewaarschuwd voor LSD. "Je blijft in je eigen wereld hangen."
Paddo's niet. Dat schijnt gewoon je dagelijkse portie groente te zijn. :P Heel normaal dus.
Klik om te vergroten...
Haha, de eeuwig durende mythe van het blijven hangen, gotta love it <3
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen ervaring met wat je beschrijft. Dat weg vallen in een zwart gat heb ik nog nooit gehad in een trip. Maar ik zou ook LSD aan raden. LSD is inderdaad een lichtere/vrolijkere trip bij een lage doses in ieder geval. Paddo's zijn nogal zwaar voer voor de geest. Het voordeel aan paddo's, je hebt na trip nog heel wat te verwerken en je zult niet de dag erna meteen weer willen trippen(over het algemeen). Bij LSD heb je dat wel sneller, of in ieder geval ik persoonlijk wel. De trip van LSD is altijd zo leuk en rlxt dat het van mij de dag erna nog wel een keertje mag.

Ik heb ruime ervaring met beide middelen, en hoewel het trippen bij mij zo goed als nooit echt helemaal fout is gegaan. Vind ik paddo's toch gevaarlijker. Die kleine schimmels zijn zo onvoorspelbaar als het maar kan.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Om hier dan mee te beginnen:

ik zei tegen mezelf "Wat maakt het uit ik ben wie ik ben, kom maar op met die vragen."

Ik heb nog nooit paddo's gebruikt en dit ^^^^ is dus de reden dat ik dat ook eigenlijk niet wil doen tot dat ik mezelf geaccepteerd heb en dat de mensen om mij heen ook weten wie ik ben en hoe ik ben.

Ik weet niet precies wat er met je aan de hand is en of er ook daadwerkelijk iets is wat je dwarszit (ook al ben je nuchter). Bij mij is dit iig wél het geval, gewoon persoonlijke dingen die je afschrikken en juist die dingen kunnen de trip compleet voor je verneuken. Zoals ik al zei ik heb nooit paddo's gebruikt maar wel wiet en andere dingen. En heel af en toe kreeg ik zo'n vreselijk gevoel ervan, het gevoel alsof iedereen naar je kijkt of gewoon een heel negatief zelfbeeld waar je niks aan kunt veranderen, of heel soms zeggen tegen jezelf 'wat maakt het uit ik ben wie ik ben', dat kan helpen maar bij mij hielp het meestal niet :confused: .

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je als je nuchter bent helemaal geen problemen ziet en dat je jezelf doodnormaal vind totdat je van die mindfucking shit neemt. Ik vraag me af waarom je het gesprek zo persoonlijk en eng vond, maar waarschijnlijk is dat niet iets waar je open over wilt praten, tenzij het nergens op sloeg en het alleen maar veroorzaakt werd door de drugs.
Het is en blijft natuurlijk drugs en dit zijn de risico's, vooral met paddo's is mijn mening maar eigenlijk kan ik daar weinig over zeggen omdat ik het nooit heb gebruikt.
Met xtc en speed heb ik namelijk nooit last van dit soort vreemde bijwerkingen ik denk dat het alleen met wiet paddo's lsd etc zal gebeuren. Maarja zo'n expert ben ik nou ook weer niet :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
Ik heb geen ervaring met wat je beschrijft. Dat weg vallen in een zwart gat heb ik nog nooit gehad in een trip. Maar ik zou ook LSD aan raden. LSD is inderdaad een lichtere/vrolijkere trip bij een lage doses in ieder geval. Paddo's zijn nogal zwaar voer voor de geest. Het voordeel aan paddo's, je hebt na trip nog heel wat te verwerken en je zult niet de dag erna meteen weer willen trippen(over het algemeen). Bij LSD heb je dat wel sneller, of in ieder geval ik persoonlijk wel. De trip van LSD is altijd zo leuk en rlxt dat het van mij de dag erna nog wel een keertje mag.

Ik heb ruime ervaring met beide middelen, en hoewel het trippen bij mij zo goed als nooit echt helemaal fout is gegaan. Vind ik paddo's toch gevaarlijker. Die kleine schimmels zijn zo onvoorspelbaar als het maar kan.
Klik om te vergroten...


Hmm, LSD op een hogere dosis kan trouwens wel heel erg met je mind fucken, dat je er echt geen hol meer van snapt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."