Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD, beam me up

LSD, beam me up

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
loadrunner zei:
nee Piet, had ze getest. Heel vaak krijg je na 500mics geen hevigere visuals, maar duurt de trip langer.


Ik had meer verwacht van 1000mics. misschien iets gegeten wat het effect verminderde. Ik ga het binnekort uitzoeken.
Klik om te vergroten...

het is mij nou niet duidelijk of je 5 zegels in 1 x neemt of niet ?
met zoveel mics had ik ook een iets sappiger verhaal verwacht .....

De 3 x dat ik te veel nam waren te erg voor woorden ... tripreport zal er ook nooit komen.
Wel heb ik psychische hulp ingeschakeld om mezelf te vergeven wat ik mezelf heb aangedaan.

7 x 100 mics rectaal liquid ...... niet doen ... laat het voorbij gaan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
loadrunner zei:
nee Piet, had ze getest. Heel vaak krijg je na 500mics geen hevigere visuals, maar duurt de trip langer.


Ik had meer verwacht van 1000mics. misschien iets gegeten wat het effect verminderde. Ik ga het binnekort uitzoeken.
Klik om te vergroten...

rol ze op en breng ze anaal in ouwe ....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
anaal :hearteyes:

voor de volgende keer...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
loadrunner zei:
nee Piet, had ze getest. Heel vaak krijg je na 500mics geen hevigere visuals, maar duurt de trip langer.


Ik had meer verwacht van 1000mics. misschien iets gegeten wat het effect verminderde. Ik ga het binnekort uitzoeken.
Klik om te vergroten...

Na 500 mics geen hevigere visuals....

Wat krijg jij dan voor een visuals van 500 mics, dingen ' lijken ' iets te bewegen?

Onzin dit, die zegels zijn flink verkeerd getest want dit klinkt niet eens als 250 mics in totaal.

Gr
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond t ook al vreemd...

De volgende keer ga ik ze zelf testen, dit leken meer op zegeltjes van 50mics per stuk.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nogmaals niet alle zegels van 1 complete blotter zijn even sterk.
een blotter van 500 zegels kan behoorlijk schommelen, sterke hoeken zwakke hoeken.

piet zal niet liegen hoop ik .....
maar heel veel oplichters gebruiken uberprodukten om jullie op te lichten.

1 goede sample maar het echte vel is dan soep
1 goede gram dex en de kg is dan bagger
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
De trip was wel weer memorabel, maar ik had gehoopt op een piek waarbij de kleuren en geluiden meer invloed hebben, Ik kon zelfs de dvdspeler nog normaal bedienen. normaal zit ik altijd een tijdje vast in het hoofdmenu "oh ja ik moet op afspelen klikken", en dan nog een kwartier bezig zijn,omdat je dan pas erachterkomt dat je de verkeerde afstandsbediening vast hebt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
idd als je hard tript kun je niets meer
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk geschreven dude, maar zoals ik het lees ga ik op 5 hofmannetjes van 50 nog harder. :P Kan me moeilijk voorstellen om van echt goeie acid 1000 mics te nemen en nog iets te kunnen naast op de grond liggen huilen en lachen. :P

Next time better. :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
het kan ook zijn dat je net zoals ik te vaak tript en daarom de dosis moet verhogen ..
uiteindelijk helpt dat niet meer en wordt lsd een saaie drug !
oplossing ?

Ja neem nooit vaker dan 6 x per jaar ...

Dan blijft het magisch, boeiend en spannend als je iedere dag neukt is er na een maand geen reet meer aan. Das mijn ervaring ook al is ze nog zo fucking geil en sappig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
nee Piet, had ze getest. Heel vaak krijg je na 500mics geen hevigere visuals, maar duurt de trip langer.


Ik had meer verwacht van 1000mics. misschien iets gegeten wat het effect verminderde. Ik ga het binnekort uitzoeken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat: LSD (?)
Wanneer: 29 april vroeg in de ochtend
Hoeveel: 1000 mics


Dit leek mij niet een schrikbarende hogere dosis dan ik gewend ben, maar dat pakte anders uit. niet negatief ofzo, maar wel de weg kwijt gekaakt, daarbij niet meer weten wat "weg" is, en al helemaal niet wat "kwijt" is.

De dag ervoor lekker vroeg mijn bed in. tegen een uur of 07:00 werd ik wakker. Een kameraad van mij die er ook bij is, zet net de koffieapparaat aan.

Even lekker de tuin in, zoals altijd. Sigaretje roken, bakkie koffie drinken. en een broodje kaas, vandaag met echte boter, en niet van die smaakloze margarine die dinges altijd in huis haalt.

Daar liggen ze klaar op tafel, 5 zegelss van 220 mics(getest). Van eentje knip ik een klein hoekje af. het is natuurlijk lastig om er bij te zitten zonder dat je een beetje sfeer mee proeft. Ik heb geen idee wat voor blotters t zijn, een stukje met groene inkt en een paar die half rood waren. maar uiterlijk zegt dan natuurlijk niets over de werking en wat er op zit.

Het is nu ongeveer 08:00. tijd om de zegeltjes op mijn tong te leggen. de radio aan, en ik zet de beamer aan. Deze keer op het plafond gericht, met een aquarium screensaver. Dit ziet er nu al erg vet uit.Met dit in gedachten ga ik op de lange zachte rode bank liggen. kussens erbij, dekens klaarleggen voor als t koud word.

09:00
Vanwege de beamer zijn de gordijnen een beetje dicht gedaan. maar omdat t toch een beetje donker wordt. doe ik een paar lampen aan, en ik heb nooit de gordijnen open met het licht aan, dus doe ik alle gordijnen maar dicht. verduisteringsgordijnen, dus de vissen zwemmen nu letterlijk door de kamer heen, af en toe zie je een visje weerkaatsen in de sliert wierook, die richting de keuken stroomt. Vandaag heb ik een paar wierookkegeltjes aangestoken, zodat ik straks ook nog even met de laserpointer kan gaan klooien.

De kikkers uit de plas achter beginnen nu erg veel lawaai te maken. ze jagen de vissen steeds weg, en dit terwijl ik naar een screensaver sta te kijken. maar dat begint een beetje te vervelen. ik zit wat met de laptop te rommelen, en zet de visualisatie wan de mp3 speler erin. Ik dacht iets met caleidoscoop aangeklikt te hebben. maar dit blijkt de random-mode te zijn.

Ook de muziek is erg willekeurig, heb namelijk "alles afspelen" aangeklikt. Van "Ska" naar new age muziek. Soms ook een raar filmpje ertussendoor, van katten die rare dingen doen.Het is net of de muziek het gevoel aanstuurt, de hoge tonen voel ik in mijn hoofd van boven naar beneden stromen, tot ze ergens halverwege blijven hangen. De lage tonen voel ik als een trilling in mijn rug. net als een koude rilling. Elke paar minuten, een ander nummer, en dat nu net dat nummer van dr Who erbij moet zitten...
Dit nummer voel ik echt door heel mijn lichaam, en dan knalt ineens die screensaver erop, met die vliegende sterretjes. Ik word voor mijn gevoel helemaal opgetild en weer op de bank gesmeten. De gordijnen worden opengedaan, de deur word opengedaan. "Tijd voor frisse lucht" word er gezegd. "Als hij m al bijna flipt op een half zegeltje, hoe ver weg ben ik dan wel niet..."

De vogelgeluidjes klinken erg onvriendelijk, alsof ik word uitgelachen, sommige vogelfluitjes klinken als stemmetjes. Nu toch maar de tuin in. De zon schijnt, het licht is veel te fel, maar ik kan mijn zonnebril niet vinden. Na enkele keren zijn belaagd door enorme wespen, ga ik naar het watertje, de kikkers brood voeren, die stomme eenden eten alles op. zelfs voor hun eigen kuikentjes eten ze het brood weg.

Na dit onsuccesvolle avontuurtje ga ik naar binnen, een broodje eten. kopje thee drinken. Met het gevoel wat je hebt vlak voordat de trip ineens neerkomt, maardan veel sterker. Al een paar uur wacht ik op de "grote" klapper. maar die blijft nog steeds uit. Niet eens veel smeltende kastjes, stoelen, tafels. Alleen de kleedjes zijn een beetje rubberachtig.

Vermoeiend, die kikkers blijven me plagen, de vogeltjes blijven me uitlachen. Dan maar oordopjes in, dit helpt ook niet, ik hoor ze nog steeds. Op dat moment helemaal flauw van alle gedoe met de kikkers, sleep ik mijn kameraad mee naar het parkje, even een andere omgeving. Sjekkie draaien gaat niet meer, dus vraag ik hulp aan die zwerver die op het bankje zit. "Sorry ik heb een kekneusde duim, kan u draaien?" Volgens mij is t een zwerver, hij stinkt, heeft een baard en kapotte broek. Met z'n drieën een sjekkie roken. Alleen nadat ik een plastik zakje begon op te blazen die ik in mijn jaszak vond, taaide die vent toch maar af...

"Waarom gaat die rolstoel over het gras rondjes rijden?" ohnee het is een grasmaaier.

Een half uur later word er aan ons gevraagd of t wel helemaal lekker gaat; een irritante vent op scooter beweerd dat het zijn bankje is. Ik zeg "pas op de kikkers komen" iets anders kan ik niet uit mijn mond krijgen. hij zegt iets van "whahaha, veel plezier nog kerel, ik spreek je morgen wel"

Ook t park is niet geslaagd om vandaag rond te lopen. dus maar weer lekker naar huis toe. de tuin in. en daar allebei een heel pak ijsthee leeggezopen. Wat wel erg verfrissend werkt. Maar nog steeds geen zware visuals.

[klein stukje text van piet (ik heet anders hoor)]
De vent in het Park is de buurman, die wist ook van deze dag af, en was een beetje aan het plagen. Ik weet niet wat voor een vage zegeltjes dit waren, de uitslag die ik heb meegekregen was LSD, zonder andere actiefe stoffen maar zelfs met dat halfe zegeltje liep ik erbij of ik zelf die lading naar binnen heb gewerkt. de lading van een heel vel, maar niet eens goed merkbare visuals
[/klein stukje text van piet]

Eenmaal weer in de tuin, zitten in die heerlijke stoel, komt er voor heteerst een gevoel van ontspanning naar boven. Dan in ééns slaat de oven toe, en laat alles samensmelten in een brei van kleur en geluid. Jammer dat het maar heel even duurt, na een kwartiertje vervaagt het weer, en begint alles er weer normaal uit te zien. nah normaal. de stoelen zien er nog uit als stoelen, Bomen lijken nog op bomen. en de asbak geeft een beetje golvende beweging. het grind lijkt te bewegen, net als die kleine golfjes bij de zee als het water weg stroomt.

Dan maar weer naar binnen, en een dvd in de laptop, Ja de beamer staat nog steeds op het plavond. Waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht. op de bank liggen, naar boven kijken. erg relaxed.

Het begint nu alweer donker te worden buiten. Waar de tijd is gebleven? helemaal niet veel gedaan vandaag. Alleen beginnen die irritante kikkers weer te kwaken, Ik ga naar buiten, met een zaklamp, om ze weg te jagen met fel licht. Dit schijnt eventjes te werken. dan beginnen ze weer te kwaken.

Nu even een helder moment, pizza online bestellen... geen vage telefoongesprekken met onduidelijk sprekende mensen aan de andere kant van de lijn. bezorgen ze me toch 5 pizza peperoni, ipv 2. tja zo duur zijn ze toch niet. dan eten we maar wat meer. ik denk wel dat ze eventjes bellen als je 22 ipv 2 intikt.

Heerlijk, gewoon een grote fles cola, met een rietje erin, en die pizza eten. En dan pas na een half uur erachter komen, dat zittend naar tv kijken toch net even wat makkelijker is dan met hoofd omhoog naar plafond staren, tijdens pizza eten.

Nu is het buiten donker, het word mistig, de vage lichtslang van de overburen staat te knipperen, ze hebben een feestje. en dan gewoon een half uur lang naar een knipperende lichtslang staren...

Dan maar weer een dvdtje erin, ben helemaal niet moe.

oh, daar gaapte ik. ik denk dat t aan t uitwerken is, maar het is dan ook al weerbuiten.
hee, de buurman hangt de vlag op, allemaal kleedjes worden neergelegd in de straat. oranje pruiken? ?

Omg, helemaal vergeten. Koninginnedag vandaag...
B
BifiWorstLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuke report, doet me erg denken aan m'n eigen trip(s) :grin: :wave:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk om te lezen, maar hoe kan dat dan? :openmouth: 1000 mics en zo weinig visuals?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inderdaad, 1000 mics moet je toch echt knalle knalle gaan gewoon?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wou net zeggen had aan 175 mics al genoeg
verkeerde zegels..?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lijkt me niet, aangezien hij zegt ze getest te hebben? Of zei je dealer dat hij ze getest had?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."