Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste en onverwachte Acid-trip!

Eerste en onverwachte Acid-trip!

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk report hoor, ik denk dat ik jou trip echt geweldig had gevonden, jammer dat je die angst rond de piel voelde, misschien door de slechte voorbereiding? Jammer dus, maar het klinkt toch wel als een heel vet report.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja vanaf 2 uur ongeveer toen het dragelijker werd vond ik het ook echt mega. Had nooit gedacht dat het zo fel kon zijn en nog feller kan zijn:d

Alles lijkt ook zo vol leven dan.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk report en zeker niet te lang :)

in de zomer is het mijn beurt om een keer LSD te proberen en als ik bijv. dit report lees kan ik echt niet wachten :grin:.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vrees dat je tripje was veels te duur en veels te zwak was.

8,50 .voor 150mq laten we dan ervan uitgaan dat het wel echt mq waren maar dat de lsd niet meer vers was. 150 moet je echt wel dieper raken..... oei oei oei

Probeer is wat beters te regelen dan zul je wat meer vonken en spatten.

Voor de rest was je slecht voorbereid he ... das niet zo slim, gelukkig is het goed gegaan.
Je reportje is leuk om te lezen ik hoop dat je er nog eentje gat maken.

Succes

Stonie
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had al voor dat we bestelde het gevoel dat ze niet zo goed zouden zijn. en inderdaad duur. Nuja uiteindelijk maar goed dat ze niet sterker waren.

Voor men eerste keer was het fel genoeg gezien de situatie. Ik heb me wel lichtjes verzet omdak er bij wou blijven...Dat lukte dan weer wel dan weer niet. Kwist ook wel dak me niet te fel moest verzetten. Dat deed ik dus niet.

Volgende keer word beter voorbereid. Wel was het ook wel filosofisch hoor, maar inderdaad niet echt dieper dan dat ik normaal al denk.

Greetz
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#6
xcrement zei:
die foto, waar ken ik die man toch van gvd
Klik om te vergroten...

Albert Hoffman ?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Die angst om alleen te zijn heb ik nooit maar ja ik ben en kluizenbaar een einzelganger.

Heb je gehuild ? Das wel een beetje de grens vind ik ...


Stonie
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha :d Nee hoor...Uiteindelijk vond ik het fijn om op men eentje te zijn. kon ik ervan genieten.
Twas niet zo dak echt bang was. Twas gewoon eigenlijk een angst of eerder een onrust omdat ik...ja gewoon door dat stemmen dus, doordat ik niet van men kamer afkon omdat ik dan op men ma zou kunne botsen en dus wel een heel gekke kop had:d

Maar denk dak wel eens vaker alleen ga trippen...
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Opdat moment dak mijn energie met de lsd voelde mengen. Het was zo een beetje van: alles wat ik zie ben ik. En de meer boosaardig getinte dingen diek zag verloren zo ook hun effect. Kwas niet bang van wat ik zag ofzo. Kwas bang dat ik helemaal weg zou gaan, ja hoe zeg jet, onbewust zou worden weg dromen en dat ik niet optijd terug zou zijn:d

Kheb ook zitte denken aan de oorsprong van lsd. Toen dat geluid zo sterk was en de beelden heel erg fel enzo, moest ik denken aan de heksenvervolgingen die door de ergot of moederkoren zijn ontstaan( niet alleen daardoor natuurlijk he:)) En of het een soort gezchiedenis met zich meedroeg in het bewustzijn van de mens de lsd zelf,...zo van dat :)

Ik was bezig met hoe en wat, hoe kan het dat.... Waar komt het vandaan....

en vaak heb ik gedacht, amai dit is dan trippe:d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."