#1
bBeste mensen sinds kort heb ik een prachtige stuk hasj weten te bemachtigen , of beter het is een icelator , wat voor een groot deel bestat uit trichomen ( thc kristal/druppel ) , ben dit gaan roken voordat ik ging slapen .
Al bij de eerste haal voelde ik een ongeloofelijke high aan de voorkant van mijn hoofd . Mijn gedachte proces veranderde direct zoals het altijd doet als ik blow. Ik voelde me niet stoned of paranoia wat ik wel heb als ik een hele sterke wiet rook .
Een paar seconde nadat mijn joint op was ging ik slapen ( in een 100 % licht vrije kamer )
vrijwel direcht ging mijn ongeloofelijke high over in een piep die steeds duidelijker aanwezig was en ik werd gestort in een wereld vol met tunnels , terwijl ik werd opgezogen in een netwerk van kleurrijke tunnels trilde mijn ogen hevig. Bijna alsof ik in de REM -fase zat maar dat terwijl ik ' wakker ' was .
Het vreemde was wel was dat ik me echt moest laten gaan en helemaal aan niks moest denken en dan werden de visuals heftiger . Mijn kat zat op de deur te bonken en dat stoorde mij heel erg omdat hij me uit mijn trip haalde , dus even opgestaan mijn kat een duw gegegeven en weer terug naar bed
na het volgen van de tunnels kwam ik uit in een zwarte wereld waar helemaal niks was , alleen een piep. daarna werd ik opgezogen in een vierkante tunnel met prachtige patronen en geometrische figuren , aan het einde van de 'tunnel' kwam ik uit in een nieuwe wereld zo leek het , deze was grijs ( zwart wit ) en mistig met een soort rotslandschap . Door deze wereld was ik aan het vliegen met een hoge snelheid tot er opeens een grijs wezen met een soort krijgers outfit naast me kwam vliegen en me doordringend aankeek , zijn ogen ( mijn gevoel zij dat het om een mannelijke wezen ging ) waren rood en keken boos maar dit maakte mij niet bang.
vervolgens vloog in naar een plek waar het minder grijz was en weer zat ik in een tunnel met felle kleuren , de piep was weer aanwezig en terwijl ik uit de tunnel kwam veranderde dit in muziek met de piep als basistoon . ditmaal vloog ik over een wereld die technologisch gezien vele malen meer ontwikkeld was las de onze . en ik zag een soort netwerk van transport wegen die over elkaar en onder elkaar heen gingen en ik zag veel zwarte wezentjes erop ik zag het niet goed omdat ik de stad van boven bekeek , ditmaal vloog ik minder hard het was meer zweven
de stad leek voor mijn gevoel een soort van stad uit de toekomst waar alles perfect geregeld was.
op dit moment klonk de muziek zo prachtig en vredig , ik was vergeten dat ik in mijn bed lag en terwijl ik mij dit realiseerde kwam ik eruit .
Ik wilde weer terug naar die wonderlijke wereld en deed mijn ogen weer dicht . Weer begonnen mijn ogen hevig te trillen en de piep begond weer en zag weer de meest wonderlijke geometrische figuren en kleuren . Niet lang hierna vervormde de kleuren en figuren zich tot een tunnel en werd er hard ingezogen. de piep was nu wel heel erg aanwezig en begon te denken dat min hersenen te weinig zuurstof kregen waardoor ik dit effect kreeg .
goed ik kwam weer uit in een andere wereld . Dit keer was het een of andere zonnestelsel er was een ster die leek op onze zon maar er was een soort van ring omheengebouwd met tussenstations . Ik vloog er naartoe en kwam opeens binnen een alien ruimte station en werd meegevoerd door alien achtige wezens die me dingen wilden laten zien , na dit moment kan ik me niet veel mer herinneren.
ik hoop dat het ditmaal wel duidelijk en overzichtelijk te lezen is
groeten !@
Al bij de eerste haal voelde ik een ongeloofelijke high aan de voorkant van mijn hoofd . Mijn gedachte proces veranderde direct zoals het altijd doet als ik blow. Ik voelde me niet stoned of paranoia wat ik wel heb als ik een hele sterke wiet rook .
Een paar seconde nadat mijn joint op was ging ik slapen ( in een 100 % licht vrije kamer )
vrijwel direcht ging mijn ongeloofelijke high over in een piep die steeds duidelijker aanwezig was en ik werd gestort in een wereld vol met tunnels , terwijl ik werd opgezogen in een netwerk van kleurrijke tunnels trilde mijn ogen hevig. Bijna alsof ik in de REM -fase zat maar dat terwijl ik ' wakker ' was .
Het vreemde was wel was dat ik me echt moest laten gaan en helemaal aan niks moest denken en dan werden de visuals heftiger . Mijn kat zat op de deur te bonken en dat stoorde mij heel erg omdat hij me uit mijn trip haalde , dus even opgestaan mijn kat een duw gegegeven en weer terug naar bed
na het volgen van de tunnels kwam ik uit in een zwarte wereld waar helemaal niks was , alleen een piep. daarna werd ik opgezogen in een vierkante tunnel met prachtige patronen en geometrische figuren , aan het einde van de 'tunnel' kwam ik uit in een nieuwe wereld zo leek het , deze was grijs ( zwart wit ) en mistig met een soort rotslandschap . Door deze wereld was ik aan het vliegen met een hoge snelheid tot er opeens een grijs wezen met een soort krijgers outfit naast me kwam vliegen en me doordringend aankeek , zijn ogen ( mijn gevoel zij dat het om een mannelijke wezen ging ) waren rood en keken boos maar dit maakte mij niet bang.
vervolgens vloog in naar een plek waar het minder grijz was en weer zat ik in een tunnel met felle kleuren , de piep was weer aanwezig en terwijl ik uit de tunnel kwam veranderde dit in muziek met de piep als basistoon . ditmaal vloog ik over een wereld die technologisch gezien vele malen meer ontwikkeld was las de onze . en ik zag een soort netwerk van transport wegen die over elkaar en onder elkaar heen gingen en ik zag veel zwarte wezentjes erop ik zag het niet goed omdat ik de stad van boven bekeek , ditmaal vloog ik minder hard het was meer zweven
de stad leek voor mijn gevoel een soort van stad uit de toekomst waar alles perfect geregeld was.
op dit moment klonk de muziek zo prachtig en vredig , ik was vergeten dat ik in mijn bed lag en terwijl ik mij dit realiseerde kwam ik eruit .
Ik wilde weer terug naar die wonderlijke wereld en deed mijn ogen weer dicht . Weer begonnen mijn ogen hevig te trillen en de piep begond weer en zag weer de meest wonderlijke geometrische figuren en kleuren . Niet lang hierna vervormde de kleuren en figuren zich tot een tunnel en werd er hard ingezogen. de piep was nu wel heel erg aanwezig en begon te denken dat min hersenen te weinig zuurstof kregen waardoor ik dit effect kreeg .
goed ik kwam weer uit in een andere wereld . Dit keer was het een of andere zonnestelsel er was een ster die leek op onze zon maar er was een soort van ring omheengebouwd met tussenstations . Ik vloog er naartoe en kwam opeens binnen een alien ruimte station en werd meegevoerd door alien achtige wezens die me dingen wilden laten zien , na dit moment kan ik me niet veel mer herinneren.
ik hoop dat het ditmaal wel duidelijk en overzichtelijk te lezen is
groeten !@
