Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM report

DXM report

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
angelswontdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm, mijn eerste bericht een tripreport, gaat goed met mij :P
mijn eerste keer DXM, is al een tijdje geleden (tweede keer ook trouwens)

eerste keer niet zeker hoeveel ik moest pakken. daarom eerst drie gedaan, daarna nog 2 en daarna nog 2. 7 totaal, is zo'n 200 gram, op 60 (toen 55) kilo. 3.60 per kilo.
volgens de info die ik hier vond zit ik dan op het 2e plateau.

na halfuur kreeg ik afschuwelijke jeuk, dus ik ga onder een stikhete douche, voelde de warmte niet eens, maar had het ook niet koud. erg vaag. naja, na tien minuten ging de jeuk weg, en toen voelde het alsof ik beetje dronken was. heb hier dingen gelezen van het tweede plateau die helemaal 'geweldig' zijn ofzo, maar voelde me alleen dronken. beetje zelfde als speed, alleen toen ging ik rare dingen zeggen, en dat was nu dus ook niet zo. na paar uurtjes ging ik gewoon slapen, verder niets van gemerkt.

tweede keer evenveel gedaan, maar woog meer, dus zat op minder per kilo zelfs, daarom nog 2 erbij gepakt. zelfde effect. beetje dronken, veel jeuk, en verder niets. al ging ik daarna op de computer en merkte ik dat ik me echt niet kon concentreren op mijn werk. volgende dag ging ik mijn werkstuk lezen, en werd er vet melig van, want had eerst niet door hoe belachelijk de dingen waren die ik geschreven had.

naja, nu weer gekocht, ga vanavond proberen gewoon 5 per kilo, kijken hoe dat lukt. (heb een schokkend goed immuunsysteem, wat alle rare stoffen te snel afbreekt. soms fijn, maar in dit geval best irritant)

zal vanavond wel weer schrijven, of ik iets meer voel, als ik tijd en zin heb.

greetz, angelswontde
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kijk wel uit met dxm, het is ontzettend slecht voor je lichaam! Dat is zeker niet iets wat je te vaak moet doen... Succes en gebruik verantwoordelijk!
a
angelswontdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
20.52
twaalf capsules gecrushed, tien ingenomen met een glas siroop. wachten op het effect. zelfs na 3 keer is het crushen nog een rotwerk

21.57
net even gaan wandelen, frisse lucht binnenkrijgen. gevoel blijft uit. zelfs geen jeuk, dat is ongewoon. geen wazig gevoel ofzo.

22.00

twee extra capsules gepakt, geen zin om nu meer te crushen. rotwerk. ga nu onder de douche, misschien daarna nog 3 pakken ofzo... capsules: 12 gevoelens: niks

22.19

net onder de douche vandaan.
jeuk, jeuk, jeuk, jeuk, jeuk... drukkend gevoel op mijn hoofd, misschien vanwege het krabben.

22.31

jeuk nog erger, elke keer dat ik denk dat het over is, komt het terug.

22.42

loop met mijn wazige kop te zoeken naar mijn shag, loop ik weer terug om iets te typen, en dan moet ik weer krabben, en dan wil ik weer roken. zit vast in een visieuze cirkel, maar behalve die wazigheid en jeuk nog geen effect. (meer nemen is meer jeuk? doe maar niet dan)

23.03

shag gevonden, jeuk een stuk minder, is draaglijk geworden. heb geen enkel evenwicht over. als ik klein stukje loop val ik om, best grappig. ben beetje misselijk, maar daar had ik op gerekend. roken is nu misschien geen fantastisch idee, maar heb gewoon zin in een simpel sjaggie :P
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk en mijn kop barst uit elkaar :P :P
serieus, alsof ik met een hoofdklem rondloop, raar gevoel. en mijn ogen doen pijn omdat mijn OGEN begonnen te jeuken, dus ik heb er heel erg veel in zitten wrijven.

23.14

weer wezen douchen, nu onder hete douche, om de jeuk weg te krijgen. niet geholpen, wel een relaxed gevoel aan overgehouden, tussen de jeuk door. typen gaat langzamer en typ steeds verkeerd, waardoor ik weer moet verbeteren.
opstaan om mijn badjas goed te doen, gaat prima. wil ik weer gaat zitten, val ik bijna achterover. moet toegeven, het effect is er wel capsules: 12. gevoelens: afschuwelijke
jeuk, geen evenwicht, druk op mijn hoofd en vooral ogen, en lichtelijk vrolijk.

23.19

uur sinds de jeuk begon. niet beter geworden

23.25

begin rare gedachtes te krijgen. had het scherm van mijn computer uitgezet, zodat het donker werd, maar het groene lichtje van mijn computer bleef natuurlijk aan, en die scheen recht op mijn benen. had steeds het gevoel alsof mijn benen licht gaven, al weet ik dat dat niet kan.

23.34

mijn huisgenoot gevraagd om mijn rug voor me te krabben. haah, heerlijk. denk wel dat hij doorheeft dat ik wat wazig ben, want normaal scheld ik hem kapot en nu loop ik zijn kamer binnen en vraag ik hem me te krabben. hahaha. 'waar kom je vandaan' vraagt ie. 'opmdfar (kijk zo wazig ben ik nou, probeerde dus 'omdat' te typen) naja...'omdat mijn rug zo warm is' 'das van het krabben,' zeg ik. is ook helemaal rood. weet niet of hij iets door heeft. ben een beetje para aan het worden denk ik.

23.43

heb besloten dat als je over de jeuk heen kunt raken, dit best fun is. moest lachen omdat ik zag dat de tijd precies het tegenovergestelde is van mijn vorige update. en nu heb ik door wat een nutteloze reden dat is om te lachen.

23.46

heb een soort sneeuwmannetje op mijn bureau die ik had gekregen voor kerst. maar die maakt geluid. dus ik ben me enorm aan het krabben en stoot daarbij met mijn knie tegen mijn bureau.'ho ho ho, merry christmas' hoor ik ineens. lig dubbel natuurlijk.

2.47

tijdje geleden sinds laatste update. effecten zijn nu zowat weg. alleen nog koppijn, wat is er in die tijd gebeurd? ik moest huilen om geen goeie reden. voelde best goed achteraf, behalve de koppijn. mijn huisgenoot heeft een ijsbad voor me klaargemaakt omdat hij zag dat het niet goed met me ging. (definitie ijsbad: bad vulen met water van 20 graden en een bak ijs ernaast voor de plekken waar ik de meeste pijn had) want ik krabde zowat mijn hele lichaam open.

vreemd genoeg kan ik toch zeggen dat ik het niet als slecht ervaarde. heb nu redelijk veel krassen op mijn armen en benen van het krabben, en heb het ijskoud van de ijs (duh) maar kon eindelijk alles eruit gooien wat ik binnenhield, en dan nog bij iemand die ik totaal niet vertrouw normaal.
heb gemerkt dat mn huisgenoot er best wel is als ik hem nodig heb, dus das ook een positieve uitkomst.
voel me hersteld, alsof ik er weer een tijdje tegenaan kan.
niet wat ik verwacht had, maar voor nu vind ik het allemaal prima

toch iets te heftig voor me, als je erover nadenkt dat ik de vorige keren helemaal niets voelde bijna, dus denk niet dat ik het snel nog eens probeer.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou die verschrikkelijke jeuk niet wijzen op een allergische reactie, en lijkt het je dan niet beter om het misschien nooit meer te doen?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nooit jeuk gehad met dxm...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
bier zei:
Ik heb nooit jeuk gehad met dxm...
Klik om te vergroten...
ik hoor mijn maat langs mij ook wel eens dingen vertellen als we aan het trippen zijn en dan heb ik geen flauw idee waar hij het over heeft.

ik denk dat iedereen dit anders ervaart, dat weet je dus niet zeker omdat niemand zich zo goed in kan leven, maar dat gevoel zal niet voor iedereen het zelfde zijn.

plus jij hebt een behoorlijke tolerantie voor dxm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."