"20.52
twaalf capsules gecrushed, tien ingenomen met een glas siroop. wachten op het effect. zelfs na 3 keer is het crushen nog een rotwerk
21.57
net even gaan wandelen, frisse lucht binnenkrijgen. gevoel blijft uit. zelfs geen jeuk, dat is ongewoon. geen wazig gevoel ofzo.
22.00
twee extra capsules gepakt, geen zin om nu meer te crushen. rotwerk. ga nu onder de douche, misschien daarna nog 3 pakken ofzo... capsules: 12 gevoelens: niks
22.19
net onder de douche vandaan.
jeuk, jeuk, jeuk, jeuk, jeuk... drukkend gevoel op mijn hoofd, misschien vanwege het krabben.
22.31
jeuk nog erger, elke keer dat ik denk dat het over is, komt het terug.
22.42
loop met mijn wazige kop te zoeken naar mijn shag, loop ik weer terug om iets te typen, en dan moet ik weer krabben, en dan wil ik weer roken. zit vast in een visieuze cirkel, maar behalve die wazigheid en jeuk nog geen effect. (meer nemen is meer jeuk? doe maar niet dan)
23.03
shag gevonden, jeuk een stuk minder, is draaglijk geworden. heb geen enkel evenwicht over. als ik klein stukje loop val ik om, best grappig. ben beetje misselijk, maar daar had ik op gerekend. roken is nu misschien geen fantastisch idee, maar heb gewoon zin in een simpel sjaggie :P
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk en mijn kop barst uit elkaar :P :P
serieus, alsof ik met een hoofdklem rondloop, raar gevoel. en mijn ogen doen pijn omdat mijn OGEN begonnen te jeuken, dus ik heb er heel erg veel in zitten wrijven.
23.14
weer wezen douchen, nu onder hete douche, om de jeuk weg te krijgen. niet geholpen, wel een relaxed gevoel aan overgehouden, tussen de jeuk door. typen gaat langzamer en typ steeds verkeerd, waardoor ik weer moet verbeteren.
opstaan om mijn badjas goed te doen, gaat prima. wil ik weer gaat zitten, val ik bijna achterover. moet toegeven, het effect is er wel capsules: 12. gevoelens: afschuwelijke
jeuk, geen evenwicht, druk op mijn hoofd en vooral ogen, en lichtelijk vrolijk.
23.19
uur sinds de jeuk begon. niet beter geworden
23.25
begin rare gedachtes te krijgen. had het scherm van mijn computer uitgezet, zodat het donker werd, maar het groene lichtje van mijn computer bleef natuurlijk aan, en die scheen recht op mijn benen. had steeds het gevoel alsof mijn benen licht gaven, al weet ik dat dat niet kan.
23.34
mijn huisgenoot gevraagd om mijn rug voor me te krabben. haah, heerlijk. denk wel dat hij doorheeft dat ik wat wazig ben, want normaal scheld ik hem kapot en nu loop ik zijn kamer binnen en vraag ik hem me te krabben. hahaha. 'waar kom je vandaan' vraagt ie. 'opmdfar (kijk zo wazig ben ik nou, probeerde dus 'omdat' te typen) naja...'omdat mijn rug zo warm is' 'das van het krabben,' zeg ik. is ook helemaal rood. weet niet of hij iets door heeft. ben een beetje para aan het worden denk ik.
23.43
heb besloten dat als je over de jeuk heen kunt raken, dit best fun is. moest lachen omdat ik zag dat de tijd precies het tegenovergestelde is van mijn vorige update. en nu heb ik door wat een nutteloze reden dat is om te lachen.
23.46
heb een soort sneeuwmannetje op mijn bureau die ik had gekregen voor kerst. maar die maakt geluid. dus ik ben me enorm aan het krabben en stoot daarbij met mijn knie tegen mijn bureau.'ho ho ho, merry christmas' hoor ik ineens. lig dubbel natuurlijk.
2.47
tijdje geleden sinds laatste update. effecten zijn nu zowat weg. alleen nog koppijn, wat is er in die tijd gebeurd? ik moest huilen om geen goeie reden. voelde best goed achteraf, behalve de koppijn. mijn huisgenoot heeft een ijsbad voor me klaargemaakt omdat hij zag dat het niet goed met me ging. (definitie ijsbad: bad vulen met water van 20 graden en een bak ijs ernaast voor de plekken waar ik de meeste pijn had) want ik krabde zowat mijn hele lichaam open.
vreemd genoeg kan ik toch zeggen dat ik het niet als slecht ervaarde. heb nu redelijk veel krassen op mijn armen en benen van het krabben, en heb het ijskoud van de ijs (duh) maar kon eindelijk alles eruit gooien wat ik binnenhield, en dan nog bij iemand die ik totaal niet vertrouw normaal.
heb gemerkt dat mn huisgenoot er best wel is als ik hem nodig heb, dus das ook een positieve uitkomst.
voel me hersteld, alsof ik er weer een tijdje tegenaan kan.
niet wat ik verwacht had, maar voor nu vind ik het allemaal prima
toch iets te heftig voor me, als je erover nadenkt dat ik de vorige keren helemaal niets voelde bijna, dus denk niet dat ik het snel nog eens probeer."